Acasa

Subcategorii

  • Ulei motor
  • Aditiv combustibil

    Toate produsele comercializate sunt 100% sigure, fara riscuri. Înainte de a decide să utilizați un aditiv este important să urmați instrucțiunile produsului.

  • ACEA

    Specificațiile ACEA oferă un set de cerințe de performanță care definesc uleiurile ce oferă protecție de bază pentru majoritatea flotei de vehicule europene.

    Specificațiile definesc o platformă de la care OEM-urile pot construi dar și un punct de referință comun pentru dezvoltatorii de lubrifianți. Dacă OEM-urile individuale necesită performanțe suplimentare, cum ar fi intervale extinse de schimb sau uleiuri mai robuste, acest lucru poate fi realizat cel mai eficient prin specificațiile lor interne.

  • Ulei cutie de viteza

    Viscozitatea uleiurilor de transmisie și a uleiurilor de transmisie nesincronizate este reglementată de SAE J306.

    Uleiurile de angrenaj conform standardelor API:

    Denumirea API GL-4 denotă lubrifianți destinați pentru axe cu angrenaje conice spirale care funcționează în condiții moderate până la severe de viteză și încărcare sau axe cu angrenaje hipoidale care funcționează la viteze și încărcături moderate.

    Denumirea API GL-5 denotă lubrifianți destinați pentru angrenaje, în special angrenaje hipoidale (vezi nota), în axe care funcționează sub diverse combinații de condiții de viteză mare/șoc și condiții de viteză scăzută/cuplu mare.

    GL-1,2,3,6 nu mai sunt active.

    SAE J2360, cel mai recent standard, include toate cerințele de testare recente pentru axe și transmisii nesincronizate identificate în API GL-5, API MT-1 și MIL-PRF-2105E, inclusiv necesitatea de a demonstra performanța prin teste riguroase de teren.

  • Ulei angrenaj
  • Lichid de frana
  • Ulei hidraulic
  • Lichid Antigel
  • Ulei de motocicleta

    Este evident că aplicațiile pentru motociclete impun un set diferit de cerințe pentru uleiurile de ungere. Prin urmare, uleiurile pentru motociclete trebuie formulate pentru a aborda acest set unic de condiții de stres ridicat.

    Uleiurile moderne pentru motoare de autoturisme conțin tot mai mulți modificatori de frecare. Deși acest lucru este bun pentru acele segmente (reduce uzura și consumul de combustibil), este rău pentru motociclete. Cel puțin pentru acele motociclete care folosesc ulei de motor pentru a lubrifia transmisia și ambreiajul umed. JASO a introdus specificația MA și MB pentru a distinge între uleiurile de motor modificate prin frecare și cele nemodificate.

    Majoritatea motocicletelor cu patru timpi cu ambreiaje umede au nevoie de un ulei JASO MA.

    JASO MA

    Standard japonez pentru ulei special care poate fi utilizat în motorul unei motociclete cu patru timpi cu un singur sistem de ulei pentru motor, cutie de viteze și sistem de ambreiaj umed. Fluidul nu este modificat prin frecare.

    JASO MB

    Uleiurile de grad MB sunt clasificate ca uleiuri cu cea mai mică frecare dintre uleiurile pentru motociclete cu patru timpi. Nu trebuie folosit acolo unde se recomandă un JASO MA.

    Specificații pentru motoarele cu două timpi.

    JASO FA

    Specificația originală stabilită reglementează lubrifierea, detergența, cuplul inițial, fumul de eșapament și blocarea sistemului de eșapament.

    JASO FB

    Cerințe mai mari de lubrifiere, detergență, fum de eșapament și blocarea sistemului de eșapament față de FA.

    JASO FC

    Cerințele de lubrifiere și cuplu inițial sunt la fel ca la FB, însă cerințele de detergență, fum de eșapament și blocarea sistemului de eșapament sunt mult mai mari față de FB.

    JASO FD

    La fel ca FC, dar cu o cerință mai mare de detergență.

  • Unsoare auto
  • Detergent auto
  • Ulei de intretinere
  • Util in Atelier
  • Filtru ulei

    Se pune un mare accent pe importanța utilizării celor mai avansati lubrifianți de înaltă calitate, dar filtrarea superioară este adesea luată ca atare. Atitudinea generală afișată de mulți consumatori este să folosească orice este mai ieftin, chiar și atunci când au investit în lubrifiere superioară. Deși uleiurile sintetice pentru motor AMSOIL si RED LINE oferă o protecție si performanță de neegalat, acestea necesită asistența filtrării. Fără filtrare, subprodusele din procesul de combustie și materialele abrazive ingerate din aer vor distruge în cele din urmă un motor.

    Unii contaminanți provoacă mai multe daune

    Nivelul de deteriorare pe care particulele îl provoacă unui motor este direct legat de dimensiunea particulelor. Fluxul de ulei din interiorul motorului curge între suprafețele sensibile la uzură, care au de obicei intre ele spații libere între 2 și 22 de microni. Acesti contaminanți în această gamă de dimensiuni sunt cei care care reprezintă cea mai mare amenințare, deoarece pot aluneca între componentele în mișcare, provocând uzură prin abraziune. Pentru a pune mai bine acest lucru în perspectivă, să luăm în considerare faptul că diametrul unui fir de păr uman este de 50 - 70 de microni. Particulele mai mari sunt particule ce reprezintă o amenințare mică pentru motoare, deoarece sunt îndepărtate ușor de filtrul de aer iar atunci cand ajung in motor dimensiunea lor nu le va permite să intre în zonele de contact dintre multe componente pentru a promova uzura accelerată. Particulele mici sunt particule care măsoară între 5 și 25µ. Ele sunt de cea mai mare îngrijorare, deoarece pot pătrunde în spațiile libere dintre componentele sensibile la uzură și pot promova uzura accelerată. Și deoarece sunt atât de mici sunt greu de îndepărtat din fluxul de ulei.

    Îndepărtarea particulelor care măsoară între 2 și 25µ este cheia controlului uzurii motorului și există o corelație directă între eficiența filtrului de ulei și uzura motorului.

    .

    Filtrul de ulei cel mai avansat

    Filtrele de ulei Ea au fost evaluate folosind testul de referință cu multiple treceri ISO 4548-12. Filtrele de ulei AMSOIL Ea oferă o eficiență de 98,7% la 15µ și până la 70% eficiență la 7µ. Filtrele concurente variază de la aproximativ 85 la 92% eficiență la 15µ. Când vine vorba de îndepărtarea contaminanților în gama de dimensiuni cea mai critică (2 la 22µ), filtrele AMSOIL Ea depășesc cu mult filtrele concurente.

    Testul raportului beta măsoară eficiența unui filtru pentru îndepărtarea particulelor de o anumită dimensiune prin compararea cantității de particule contaminante înainte și după filtrare. Numărul de particule după filtrare este împărțit la numărul înainte de filtrare. Numărul rezultat este raportul beta. Filtrele AMSOIL au un raport beta minim de 75, ceea ce înseamnă că sunt capabile să îndepărteze 98,7% din particulele contaminante de o dimensiune specificată.

    Provocarea pentru producătorii de filtre este echilibrarea fluxului, eficienței și duratei de viață a filtrului. Pentru a opri particulele în intervalul de 2 la 22µ, porii din mediul de celuloză utilizat în multe filtre sunt prea mici pentru a permite un flux de ulei adecvat. Numai filtrele de ulei și aer AMSOIL Ea au tehnologie nanofibră sintetică. Nanofibrele sunt cele care permit filtrelor Ea să ofere o eficiență mai mare decât orice alt filtru disponibil. Filtrele Ea opresc mai multe particule, opresc particule mai mici și durează mai mult decât orice alt filtru de ulei disponibil pentru aplicații auto.

  • Cod OEM

Filtre active