Ulei SAE 60 V-Twin motor, primar si cutie, Amsoil. 0.946mL
search
  • Ulei SAE 60 V-Twin motor, primar si cutie, Amsoil. 0.946mL
  • Ulei SAE 60 V-Twin motor, primar si cutie, Amsoil. 0.946mL

Ulei SAE 60 V-Twin motor, primar si cutie, Amsoil. 0.946mL

86,84 lei
TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Rezistă la căldură extremă pentru a ajuta la menținerea motoarelor curate și eficiente

Reduce uzura și depunerile pentru o compresie și putere maximă a motorului

Conveniența unui singur lubrifiant pentru toate cele trei cuve

Performanță excepțională a ambreiajului umed

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
4 83,37 lei 13,89 lei
7 80,76 lei 42,55 lei
12 78,16 lei 104,21 lei
Cantitate (buc.)
In stoc propriu

  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

AMSOIL SAE 60 Synthetic V-Twin Motorcycle Oil este un ulei premium conceput pentru cei care cer cea mai bună lubrifiere pentru motocicletele lor. Uleiul de motocicletă sintetic AMSOIL este rezultatul unei cercetări extinse și este special formulat pentru a excela în toate domeniile specifice motocicletelor, inclusiv turații mari ale motorului, lubrifierea ambreiajului umed, regiunile de presiune extremă ale angrenajelor și rugină comună pentru călătorii scurte și depozitare. Uleiul de motocicletă sintetic SAE 60 V-Twin are o rezistență superioară la căldură și protecție împotriva uzurii. Este stabil la tăiere și ajută la menținerea presiunii adecvate a uleiului la temperaturi ridicate. Oprește descompunerea viscozității (pierdere), protejează angrenajele și lanțurile și îndeplinește cerințele uleiului de angrenaj SAE 140, API GL-1. Este multifuncțional și îndeplinește cerințele atât ale motocicletelor interne, cât și ale celor străine. Uleiul de motocicletă sintetic SAE 60 V-Twin depășește alte uleiuri de motocicletă convenționale și sintetice.

AMSOIL, liderul în lubrifiere sintetică, a produs primul ulei de motor sintetic calificat API din lume în 1972. Aveți încredere în experiența vastă a AMSOIL, The First in Synthetics®, pentru a face cea mai bună treabă de protejare a motocicletei dumneavoastră.

Reduce frecarea, căldura și uzura

În condiții de căldură ridicată, protecția motorului nu este sacrificată cu uleiul de motocicletă sintetic AMSOIL SAE 60 V-Twin. Acesta are o rezistență excepțională la film la temperaturi ridicate și conține un tratament intensiv de aditivi anti-uzură pentru a reduce uzura indiferent de condițiile de funcționare. Uleiul de motocicletă sintetic V-Twin este termic (căldură) stabil și conține niveluri maxime de aditivi inhibitori de oxidare. Este extrem de rezistent la descompunere și este proiectat pentru a preveni depunerile de noroi și carbon dăunătoare pentru o curățenie superioară a motorului.

Protecție la presiune extremă pentru angrenaje

Cu uleiul de motocicletă sintetic AMSOIL V-Twin, nu este nevoie de un lubrifiant de transmisie separat. Este stabil la tăiere și nu se va subția din activitatea mecanică. Uleiul de motocicletă sintetic SAE 60 V-Twin se comportă ca un lubrifiant pentru angrenaje fără efectele negative ale aditivilor de presiune extremă.

Protecție superioară împotriva ruginii

Motocicletele sunt predispuse la rugină din cauza depozitării, umidității și a călătoriilor scurte. Rugina poate provoca daune majore, cum ar fi eșecul rulmentului cu role, uzura, pierderea compresiei și blow-by. Buna protecție împotriva ruginii vine prin design și nu este naturală pentru uleiurile de motor. Spre deosebire de multe uleiuri de motocicletă, uleiul de motocicletă sintetic AMSOIL V-Twin conține agenți speciali anti-rugină.

Performanță excepțională a ambreiajului umed

Uleiul de motocicletă sintetic AMSOIL SAE 60 V-Twin nu conține modificatori de frecare și promovează schimbarea lină și angajarea pozitivă a ambreiajului. Controlează căldura și ajută la prevenirea alunecării și vitrificării, în timp ce TBN-ul său ridicat ajută la îmbunătățirea duratei de viață a ambreiajului prin rezistența la acizi care pot degrada materialul ambreiajului.

APLICAȚII

Utilizați în motocicletele cu cilindree mare care necesită ulei de motocicletă SAE 60 și oricare dintre specificațiile enumerate mai jos, inclusiv modelele timpurii Harley-Davidson echipate cu motoare Knucklehead, Panhead sau Shovelhead. In aceste aplicatii utilizați AMSOIL SAE 60 V-Twin unde este necesar ulei de angrenaj SAE 90, API GL-1.

JASO MA/MA-2 • API SL, SG/CF/CG-4 • ISO-L-EMA2

Harley-Davidson 99816-60 HD Engine Oil

Harley Davidson 99892-84 Semi-Syn Trans Lube

COMPATIBILITATE

Uleiul de motocicletă sintetic AMSOIL SAE 60 V-Twin este compatibil cu alte uleiuri de motor sintetice și convenționale. Totuși, amestecarea uleiurilor AMSOIL cu alte uleiuri va scurta durata de viață a uleiului și va reduce beneficiile sale de performanță. AMSOIL nu susține intervalele de scurgere extinse unde uleiurile au fost amestecate.

Aditivii de ulei aftermarket nu sunt recomandați pentru utilizare cu uleiul de motocicletă sintetic AMSOIL.

DURATA DE VIAȚĂ

Recomandat pentru utilizare de până la de două ori intervalul de schimbare recomandat de producătorul motocicletei (mile/ore) sau un an, oricare vine mai întâi, în motoare și transmisii. Doar pentru transmisiile Big Twin* Harley-Davidson, urmați intervalul de scurgere recomandat de Harley-Davidson pentru uleiul sintetic de până la 20.000 de mile sau un an, oricare vine mai întâi. Când utilizați un filtru de motor altul decât un filtru de ulei pentru motocicletă AMSOIL Ea®, schimbați filtrul la intervale standard.

Pentru utilizare off-road, schimbați uleiul de motocicletă sintetic AMSOIL la intervalele recomandate de producătorul motocicletei.

Motoarele de curse sau modificate sunt excluse de la recomandările intervalului de scurgere extins. Schimbările de ulei sunt la discreția proprietarului.

MCS_QT

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
SAE 60
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
24.9
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
203.7
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
153
HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
7.6
Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
-38
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
3.7

Referinte specifice

Cod MPN
MCSQT

S-ar putea sa-ti placa