Aditivi benzina
- Într-o lume în care satisfacția instantanee este norma, așteptarea ca un aditiv de benzina să-și facă efectul de-a lungul mai multor rezervoare de combustibil poate părea frustrantă. Iată ce se întâmplă de obicei:
- În timp, se formează depuneri care împiedică performanța pe injectoarele de combustibil ale motorului tău, pe supape și în camera de ardere. Injectoarele de astăzi sunt foarte bine proiectate cu toleranțe strânse, iar chiar și depunerile minuscule interferează cu modelul de pulverizare și reduc puterea și economia de combustibil.
- Problema este deosebit de pronunțată în motoarele cu injecție directă unde cantitatea de funingine produsa e deja de 30-40 ori mai mare si care localizează injectoarele în camera de ardere expusă la o căldură intensă.
- În cele din urmă, observi o reducere a puterii, a răspunsului la accelerație, a economiei de combustibil sau a manevrabilității. Iei un aditiv de combustibil de la stația de benzină sau de la magazinul de piese auto. "Crește economia de combustibil!" pretinde acesta. "Extraordinar", te gândești în timp ce golești sticla în rezervorul tău de combustibil.
- Dar, până când ajungi în garajul tău, nimic nu s-a schimbat. Sau din nou a doua zi după ce ajungi la muncă. "Acești aditivi de combustibil chiar funcționează?" te întrebi.
- Eficiența aditivilor de injectoare de benzina poate varia în funcție de mai mulți factori. Dacă ai folosit un aditiv in benzina și nu ai observat o îmbunătățire imediată, este posibil să fi cumpărat un aditiv de benzina ieftin care conține agenți de curățare minimi. Dacă continui să cumperi aditivul și să-l folosești la fiecare rezervor de combustibil, poate că în timp - ar putea fi săptămâni până la luni - ai putea observa o ușoară creștere a puterii, economiei de combustibil. Apoi poți continua să folosești aditivul pentru a menține performanța motorului.
- Cel mai bun aditiv de injectoare de benzina este cel formulat la concentrația corectă pentru a oferi rezultate imediate. Dar majoritatea aditivilor pentru combustibil pur și simplu nu conțin o concentrație suficientă de agenți de curățare pentru a oferi rezultate imediate.
- Aici sunt diferiti AMSOIL P.I. si RED LINE SI-1 care conțin detergenți concentrați ce curăță agresiv injectoare, supape și camerele de ardere de depunerile încăpățânate care fură puterea. Curatarea depunerilor de pe piston nu poate fi efectuata decat de aditivi premium cu pret mai mare. Ea va reduce fenomentul periculos de LSPI si va reduce din nevoia octanica.