Ulei motor, primar si transmisie V-Twin 20W-50 AMSOIL, galon SUA, 3.8L
search
  • Ulei motor, primar si transmisie V-Twin 20W-50 AMSOIL, galon SUA, 3.8L
  • Ulei Harley 20W50

Ulei 20W-50 V-Twin motor, primar si transmisie, AMSOIL, galon SUA, 3.8L

316,94 lei
TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Conceput pentru a oferi performanțe maxime în motoarele V-twin, transmisiile motocicletelor și cutiil primare de lanț. Protejează împotriva căldurii extreme. Compatibil cu ambreiajul umed si inlocuitor sintetic premium pentru:

Harley-Davidson 99851-05 Formula +

Harley-Davidson 99824-03 Screamin Eagle Syn 3

Harley-Davidson 99887-84 Primary Lube

Harley-Davidson 99896-88 Sport-Trans Fluid

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
4 304,26 lei 50,71 lei
7 294,75 lei 155,30 lei
12 285,25 lei 380,33 lei
Cantitate (buc.)
Ultimele produse in stoc

  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Conceput pentru a oferi performanțe maxime în motoarele V-twin, transmisiile motocicletelor și cutiil primare de lanț. Protejează împotriva căldurii extreme. Compatibil cu ambreiajul umed.

Rezistă la descompunerea vâscozității.

AMSOIL rezistă la descompunerea vâscozității de 6 ori mai bine decât Harley-Davidson SYN3 pentru o protecție îmbunătățită împotriva uzurii compensatorului și a angrenajelor de transmisie. Conține un tratament greu de aditivi antiuzură pentru a reduce uzura în cele mai extreme condiții de funcționare. Formularea sintetică avansată rezistă pierderii de vâscozitate pentru a menține componente critice curate și protejate.

amsoil vs harley davison screaming eagle syn3

Fortificat cu niveluri maxime de inhibitori de oxidare pentru a combate depunerile pentru compresie maximă a motorului și putere. Vezi buletinul de date despre produs pentru detalii complete.

REZISTĂ CĂLDURII EXTREME

Formulat cu uleiuri de bază sintetice natural rezistente la căldură care rezistă oxidării în căldură extremă și în timpul traficului stop-and-go.

Sistemul unic de aditivi ajută la menținerea motoarelor curate și eficiente în cele mai dure condiții de conducere.

A prevenit lipirea inelului de piston și a protejat împotriva zgârierii pistonului după 1.000 de mile (1.609 km) de teste dyno în timpul cărora temperatura cilindrului a ajuns la 421°F (216°C).

Protejează transmisiile și cutiile primare de lanț.

Formularea stabilă la tăiere rezistă la subțierea din activitatea mecanică pentru a proteja transmisiile și cutiile primare de lanț de uzură. Se comportă ca un lubrifiant de angrenaj fără efectele negative ale aditivilor de presiune extremă. Livrează conveniența unui singur lubrifiant pentru toate cele trei bai de ulei. Este alegerea de top a motocicliștilor hardcore din întreaga lume.

Aplicatii:

Cea mai buna alegere Amsoil ca ulei pentru primar si transmisie la Evolution 1340 si toate Twin Cam, la fel pentru baia comuna de motor + transmisie in cazul Ironhead, Evolution Sportster si V-Rod. Harley 99816-50 HD 360 SAE 50 Engine Oil, 99816-2050 HD 360 SAE 20W-50, 99824-03 Screamin Eagle Syn 3, 99892-84 Semi-Syn Trans Lube, 98853-96 75W-90 Trans Fluid, Harley Davidson 99896-88 Sport-Trans Fluid

API SG, SL/CF, CG-4, JASO MA/MA2, ISO-L-EMA2, API GL-1

Harley-Davidson, Buell, KTM, Ducati, BMW, Aprilia, Triumph motoare de motociclete, transmisii şi primar

MCV1G

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
20W-50
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
18.5
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
132.8
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
156
HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
5.6
Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
-41
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
4.2
TBN
11.6

Referinte specifice

Cod MPN
MCV1G

S-ar putea sa-ti placa