Ulei 20W-50 V-Twin motor, primar si transmisie, AMSOIL, galon SUA, 3.8L
Conceput pentru a oferi performanțe maxime în motoarele V-twin, transmisiile motocicletelor și cutiil primare de lanț. Protejează împotriva căldurii extreme. Compatibil cu ambreiajul umed si inlocuitor premium pentru:
Harley-Davidson 99851-05 Formula +
Harley-Davidson 99824-03 Screamin Eagle Syn 3
Harley-Davidson 99887-84 Primary Lube
Harley-Davidson 99896-88 Sport-Trans Fluid
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Descriere: Conceput pentru a oferi performanțe maxime în motoarele V-twin, transmisiile motocicletelor și cutiile primare de lanț. Protejează împotriva căldurii extreme și este compatibil cu ambreiajul umed.
Rezistență la Descompunerea Vâscozității: AMSOIL rezistă la descompunerea vâscozității de 6 ori mai bine decât Harley-Davidson SYN3, oferind o protecție îmbunătățită împotriva uzurii compensatorului și a angrenajelor de transmisie. Conține aditivi antiuzură pentru a reduce uzura în cele mai extreme condiții de funcționare. Formularea sintetică avansată menține componentele critice curate și protejate.
Comparativ cu Harley-Davidson Screamin’ Eagle SYN3: Fortificat cu niveluri maxime de inhibitori de oxidare pentru a combate depunerile și a asigura compresie maximă a motorului și putere. Vezi buletinul de date despre produs pentru detalii complete.
Rezistență la Căldură Extremă: Formulat cu uleiuri de bază sintetice rezistente la căldură, care previn oxidarea în condiții de căldură extremă și trafic stop-and-go. Sistemul unic de aditivi menține motoarele curate și eficiente în cele mai dure condiții de conducere.
Protecție Împotriva Uzurii: A prevenit lipirea inelului de piston și a protejat împotriva zgârierii pistonului după 1.000 de mile (1.609 km) de teste dyno, unde temperatura cilindrului a ajuns la 421°F (216°C). Protejează transmisiile și cutiile primare de lanț.
Formularea Stabilă la Tăiere: Rezistă la subțierea din activitatea mecanică pentru a proteja transmisiile și cutiile primare de lanț de uzură. Se comportă ca un lubrifiant de angrenaj fără efectele negative ale aditivilor de presiune extremă. Oferă conveniența unui singur lubrifiant pentru toate cele trei băi de ulei. Este alegerea de top a motocicliștilor hardcore din întreaga lume.
Aplicații:
Ideal pentru primar și transmisie la Evolution 1340 și toate Twin Cam.
Potrivit pentru baia comună de motor + transmisie în cazul Ironhead, Evolution Sportster și V-Rod.
Compatibil cu Harley 99816-50 HD 360 SAE 50 Engine Oil, 99816-2050 HD 360 SAE 20W-50, 99824-03 Screamin’ Eagle Syn 3, 99892-84 Semi-Syn Trans Lube, 98853-96 75W-90 Trans Fluid, Harley Davidson 99896-88 Sport-Trans Fluid.
Specificații:
API SG, SL/CF, CG-4, JASO MA/MA2, ISO-L-EMA2, API GL-1.
Compatibil cu motoare de motociclete Harley-Davidson, Buell, KTM, Ducati, BMW, Aprilia, Triumph, transmisii și primar.
Acest ulei este ideal pentru cei care doresc performanță maximă și protecție superioară pentru motoarele și transmisiile lor.
Fisa produs
- SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
- 20W-50
- K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
- 18.5
- K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
- 132.8
- Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
- 156
- HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
- 5.6
- Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
- -41
- Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
- 4.2
- TBN
- 11.6
Referinte specifice
- cod EAN13
- 097012264049
- Cod MPN
- MCV1G
S-ar putea sa-ti placa