- Ulei motor
- Ulei cutie de viteza
- Ulei angrenaj
- Aditiv combustibil
- Filtru ulei
- Ulei de motocicleta
- Lichid de frana
- Ulei hidraulic
- Lichid Antigel
- Ulei de intretinere
- Unsoare auto
- Util in Atelier
- Detergent auto
-
Cod OEM
-
Mercedes
- MB 228.31
- MB 229.1
- MB 229.3
- MB 229.31
- MB 229.5
- MB 229.51
- MB 235.0
- MB 235.1
- MB 235.10
- MB 235.11
- MB 235.13
- MB 235.15
- MB 235.4
- MB 235.5
- MB 235.6
- MB 235.61
- MB 235.7
- MB 235.71
- MB 235.72
- MB 235.74
- MB 235.8
- MB 236.1
- MB 236.2
- MB 236.3
- MB 236.6
- MB 236.7
- MB 236.8
- MB 236.9
- MB 236.10
- MB 236.12
- MB 236.14
- MB 228.3
- MB 236.41
- GM
- Chrysler
- Renault
- Porsche
- BMW
- Ford
- VW ATF
- VW MTF
-
Mercedes
Ulei CVT
Uleiul pentru transmisii cu variație continuă (CVT) și lichidul pentru transmisii automate (ATF) sunt ambele concepute pentru utilizare în transmisiile vehiculelor. Iată ce diferențiază uleiul CVT de ATF:
1. Caracteristici de frecare: Uleiul CVT este formulat cu modificatori specifici de fricțiune. Aceste transmisii se bazează pe un sistem de curele și scripeți de diametru variabil, iar fluidul trebuie să mențină un coeficient ridiat de frecare pentru a preveni alunecarea. În contrast, ATF-ul este proiectat pentru o alunecare controlata intre discuri pentru a facilita schimbarea lină a vitezelor în transmisiile automate convenționale .
2. Aditivi antiuzura: Aditivii din uleiul CVT sunt de asemenea unici si generos dozati, deoarece trebuie să răspundă la presiunile înalte date de contactul constant metal-pe-metal inerent sistemelor CVT.
3. Stabilitatea la tăiere: Uleiurile CVT sunt formulate pentru a avea o stabilitate mare la tăiere. In general se folosesc mai putini polimeri dar inca nu pot ramane stabile in timp la fel ca ATF-urile unde durata de schimb de ulei este mai mare.
Datorită acestor diferențe, este crucial să nu se interșimbe aceste fluide. Utilizarea ATF într-un CVT poate duce la uzură crescută, alunecarea curelei și, în cele din urmă, la eșecul transmisiei. Prin exceptie CVT-ul hibird Toyota foloseste ATF.
Sunt 2 produse.
Filtre active
Nissan Qashqai - motor pe benzină de 1.3L, 2014-prezent
Honda Jazz - motor hibrid de 1.5L, 2020-prezent
Mitsubishi Outlander - motor hibrid de 2.4L, 2012-prezent
Subaru Forester - motor pe benzină de 2.0L, 2013-prezent
Honda HR-V - motor hibrid de 1.5L, 2015-prezent
Nissan Juke - motor pe benzină de 1.0L, 2010-prezent
Mercedes-Benz A-Class (A 250 e) - motor hibrid pe benzină de 1.3L, 2018-prezent
Audi A4 - motor pe benzină de 2.0L, 2015-prezent
BMW 2 Series Active Tourer - motor hibrid de 1.5L, 2014-prezent
Lexus UX - motor hibrid de 2.0L, 2018-prezent
Subaru Impreza - motor pe benzină de 1.6L, 2016-prezent
Renault Clio - motor hibrid de 1.6L, 2019-prezent
Mercedes-Benz B-Class (B 250 e) - motor hibrid pe benzină de 1.3L, 2019-prezent
Nissan Micra - motor pe benzină de 1.0L, 2010-prezent
Honda Civic - motor hibrid de 2.0L, 2012-prezent
Suzuki Swift - motor hibrid de 1.2L, 2017-prezent
Nissan X-Trail - motor pe benzină de 1.3L, 2014-prezent
Infiniti QX50 - motor pe benzină de 2.0L, 2013-2019
Mitsubishi Eclipse Cross - motor pe benzină de 1.5L, 2017-prezent
Honda Insight - motor hibrid de 1.5L, 2009-2014, 2018-prezent
Subaru XV - motor pe benzină de 2.0L, 2012-prezent
Audi Q3 - motor pe benzină de 1.5L, 2018-prezent
Jeep Compass - motor pe benzină de 1.3L, 2017-prezent
Mercedes-Benz GLA - motor hibrid pe benzină de 1.3L, 2020-prezent
Ford Fiesta - motor hibrid pe benzină de 1.0L, 2017-prezent
Kia Niro - motor hibrid de 1.6L, 2016-prezent
Dacia Duster - motor pe benzină de 1.6L, 2010-prezent
Peugeot 2008 - motor pe benzină de 1.2L, 2013-prezent
Citroen C4 - motor pe benzină de 1.2L, 2020-prezent
Opel Crossland X - motor pe benzină de 1.2L, 2017-prezent
Fiat Tipo - motor pe benzină de 1.0L, 2016-prezent
Volvo XC60 - motor hibrid de 2.0L, 2017-prezent
Seat Arona - motor pe benzină de 1.0L, 2017-prezent
Volkswagen Golf - motor hibrid de 1.5L, 2019-prezent
Hyundai Ioniq - motor hibrid de 1.6L, 2016-prezent
Renault Megane - motor hibrid de 1.6L, 2016-prezent
Mazda CX-30 - motor pe benzină de 2.0L, 2019-prezent
Fiat 500X - motor pe benzină de 1.3L, 2015-prezent
Suzuki Vitara - motor hibrid de 1.4L, 2015-prezent
Peugeot 3008 - motor hibrid de 1.6L, 2016-prezent
Honda CR-V - motor hibrid de 2.0L, 1995-prezent
Subaru Legacy - motor pe benzină de 2.5L, 1990-prezent
Nissan Note - motor pe benzină de 1.2L, 2006-prezent
Honda Accord - motor hibrid de 2.0L, 2018-prezent
Subaru Outback - motor pe benzină de 2.5L, 1994-prezent
Nissan Altima - motor pe benzină de 2.5L, 1993-prezent
Mitsubishi Mirage - motor pe benzină de 1.2L, 2012-prezent
Renault Kadjar - motor pe benzină de 1.2L, 2015-prezent
Honda Fit - motor hibrid de 1.3L, 2001-prezent
Mazda 2 - motor pe benzină de 1.5L, 2007-prezent
Mitsubishi Lancer - motor pe benzină de 2.0L, 2007-2017
Subaru Ascent - motor pe benzină de 2.4L, 2018-prezent
Nissan Murano - motor pe benzină de 3.5L, 2002-prezent
Nissan Rogue - motor pe benzină de 2.5L, 2007-prezent
Subaru Levorg - motor pe benzină de 1.6L, 2015-prezent