Deocamdata nu sunt produse disponibile
Ramai aproape! Produsele vor fi afisate aici pe masura ce vor fi adaugate.
M2C913-A: Ulei de motor, umplere inițială și de service, SAE 5W-30. Această specificație îndeplinește cerințele ILSAC GF-2, ACEA A1-98 & mB1-98 și cerințele suplimentare Ford.
M2C913-B: Uleiuri de motor utilizate pentru lubrifierea motoarelor cu aprindere prin scânteie care folosesc benzină și pentru motoarele cu aprindere prin compresie care folosesc combustibili diesel. Uleiul trebuie să îndeplinească toate cerințele specificațiilor ILSAC GF-2 & GF-3, specificațiile ACEA A1-98 & B1-98 și cerințele suplimentare Ford.
M2C913-C: Complet compatibil retroactiv și este recomandat cu tărie pentru toate aplicațiile care necesită specificațiile Ford M2C913-A și M2C913-B. Oferă diverse beneficii clientului, cum ar fi îmbunătățirea economiei de combustibil și o mare robustețe la combustibilii biodiesel. Cerințe generale: ACEA A5/B5.
M2C913-D: Introduse în 2012, uleiurile care îndeplinesc această specificație sunt recomandate pentru toate motoarele diesel Ford, cu excepția modelelor Ford Ka TDCi fabricate înainte de 2009 și a modelelor Ford Galaxy 1.9 TDi fabricate între 2000 și 2006. Recomandat în special pentru motoarele diesel unde inițial erau necesare uleiuri M2C913-B sau M2C913-C. Uleiurile care îndeplinesc această specificație pot fi utilizate cu intervale extinse de schimbare a uleiului și sunt, de asemenea, potrivite pentru utilizarea în motoare care funcționează pe biodiesel sau diesel cu conținut ridicat de sulf.
M2C917-A: Ulei de motor cu vâscozitate SAE 5W-40 pentru motoarele diesel cu injector de pompă. Codul Ford pentru specificația VW 505 01. Performanța echivalentă include ACEA A3/B4/C3.
AAC-M2C925A caietul de sarcini se aplică motoarelor Jaguar şi Land Rover. Este un ulei de 5W-20 lung de scurgere.
Economia de combustibil, low-SAPS, scăzut HTHS 5W30 sintetic bazate pe ACEA C1.AAC M2C-934-A SAPS limite: 0.50% maxim ash0.50 sulfat % maxim phosphorus0.20% maxim sulf
M2C934-B: Ulei de motor cu interval extins de schimb pentru vehiculele echipate cu filtru de particule diesel (DPF). Cerința generală este ACEA C1.
M2C937-A: Ulei special de motor pentru Ford Focus RS. Vâscozitatea trebuie să fie SAE 0W-40. Cerința generală este ACEA A3/B4.
M2C945-A: Nivel de performanță ILSAC GF-5.
M2C947-A: Nivel de performanță general: ILSAC GF-5 și API: SN.
M2C948-B: Bazat în mare parte pe secvența de ulei ACEA C2, această specificație necesită un ulei cu conținut scăzut de SAPS 5W-20 și este concepută în principal pentru motorul EcoBoost de 1,0 litri, 3 cilindri, fabricat din 2012. Conține teste interne pentru economia de combustibil și controlul depunerilor de piston. Uleiurile care îndeplinesc această specificație trebuie să ofere o îmbunătățire a economiei de combustibil de 0,9% față de uleiurile obișnuite 5W-20.
M2C950-A: Ulei special de motor pentru Ford Focus Diesel 2.0 fabricat din septembrie 2014 și Ford Mondeo Diesel 2.0 fabricat din 2015. Vâscozitatea trebuie să fie SAE 0W-30.
M2C960-A1: Ulei de motor 5W-20 pentru motoarele pe benzină care îndeplinesc specificațiile ILSAC GF-6A.
M2C961-A1: Certificat API pentru serviciul motoarelor pe benzină ILSAC GF-6 și îndeplinește API SP/Resource Conserving și SN PLUS.
M2C962-A1: Ulei de motor 0W-20 pentru motoarele pe benzină care îndeplinesc specificațiile ILSAC GF-6A.
M2C963-A1: Certificat API pentru serviciul motoarelor pe benzină ILSAC GF-6 și îndeplinește API SP/Resource Conserving și SN PLUS.
GL-4 75W-90 pt cutiile manuale TM5QS
GL-4 75W-80 pt cutiile manuale
GL-4 75W-80 pt cutiile manuale
Sintetice 75W, 75W80 GL-4
Ramai aproape! Produsele vor fi afisate aici pe masura ce vor fi adaugate.