- Aditiv combustibil
- Ulei motor
- ACEA
- Ulei cutie de viteza
- Ulei angrenaj
- Filtru ulei
- Ulei de motocicleta
- Lichid de frana
- Ulei hidraulic
- Lichid Antigel
- Ulei de intretinere
- Unsoare auto
- Util in Atelier
- Detergent auto
-
Cod OEM
-
Mercedes
- MB 228.1
- MB 228.3
- MB 228.31
- MB 229.1
- MB 229.3
- MB 229.31
- MB 229.5
- MB 229.51
- MB 229.52
- MB 229.6
- MB 229.61
- MB 229.71
- MB 229.72
- MB 235.0
- MB 235.1
- MB 235.10
- MB 235.11
- MB 235.13
- MB 235.15
- MB 235.4
- MB 235.5
- MB 235.6
- MB 235.61
- MB 235.7
- MB 235.71
- MB 235.72
- MB 235.74
- MB 235.8
- MB 236.1
- MB 236.2
- MB 236.3
- MB 236.6
- MB 236.7
- MB 236.8
- MB 236.9
- MB 236.10
- MB 236.12
- MB 236.14
- MB 236.41
-
Ford
- M2C153G
- M2C214-B1
- M2C912-A1
- M2C913-A
- M2C913-B
- M2C913-C
- M2C913-D
- M2C915A
- M2C917-A
- M2C205-A
- M2C925-A
- M2C929-A
- M2C929-B
- M2C934-A
- M2C934-B
- M2C937-A
- M2C945-A
- M2C946-A
- M2C946-B1
- M2C947-A
- M2C947-B1
- M2C948-B
- M2C950-A
- M2C953-A1
- M2C960-A1
- M2C961-A1
- M2C962-A1
- M2C963-A1
- AAC-M2C929-A
- WSD-M2C200-C
- WSD-M2C200-C2
- AAC-M2C930-A
- AAC-M2C931-B
- AAC-M2C946-A
- WSD-M2C200-C3
- AAC-M2C200-D2
- Chrysler Jeep
- BMW
- VW Motor
- VW MTF
- Renault
- Porsche
- VW ATF
- GM
-
Mercedes
Cutie dublu ambreiaj
Principalele beneficii ale transmisiilor cu dublu ambreiaj (DCT) sunt: costul redus, o eficiență energetică mai mare decât sistemele de transmisie automată cu convertoare de cuplu; și capacitatea de a umple golul de cuplu în timpul schimbărilor de viteze pentru a permite profiluri de accelerație longitudinală fără întreruperi.
Pentru vehiculele echipate cu motoare care pot genera un cuplu considerabil, pierderi mari de energie prin alunecarea ambreiajului apar în timpul schimbărilor de viteze sub sarcină și, ca urmare, DCT-urile au nevoie de ambreiaje umede pentru disiparea eficientă a căldurii. Această cerință reduce substanțial eficiența DCT din cauza agitării și disipării puterii auxiliare asociate cu pachetul de ambreiaj umed. Acest lucru cat si avansul tehnologic al cutiilor automate cu ansamblu planetar au adus la eficiente si performante relativ egale cele doua tipuri de cutii.
Fluidul pentru DCT (transmisie cu dublu ambreiaj) este formulat pentru nevoile specifice ale DCT desi in multe cazuri poate fi folosit si in cutii de viteza manuale.
Sunt 2 produse.
Filtre active