Ulei Motor 0W-30 sintetic Amsoil European MS, 946ML
Vehicule japoneze și coreene: Producători din Japonia și Coreea, cum ar fi Toyota, Honda și Hyundai, recomandă ACEA C2. Potrivit si pentru:
API SP, SN PLUS, SN
ACEA C2, C3
BMW LL-01FE
MB 229.31, 229.52
WV 504.00/507.00
PORSCHE C30
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Specificația uleiului 0W30 + ACEA C2 sau C3 este concepută special pentru motoarele moderne pe benzină și motorină care necesită un ulei de motor cu vâscozitate scăzută și caracteristici specifice de performanță. "C3" indică faptul că uleiul îndeplinește anumite criterii, cum ar fi conținut scăzut de cenușă sulfatată, fosfor și sulf, fiind potrivit pentru vehicule echipate cu filtre de particule și cele care vizează respectarea standardelor stricte de emisii. Specificația ACEA C2 vizează, de asemenea, îmbunătățirea eficienței combustibilului. Vehiculele proiectate cu obiective specifice de economie de combustibil recomandă adesea acest tip de ulei. Iată câteva tipuri comune de vehicule și motoare care folosesc de obicei uleiul 0W30 C3 si C2:
Vehicule japoneze și coreene: Producători din Japonia și Coreea, cum ar fi Toyota, Honda și Hyundai, recomandă ACEA C2 pentru unele dintre modelele lor de motoare, în special cele cu tehnologii avansate de control al emisiilor. Din cadrul EU producatorii care folosesc C2 includ unele modele de la: Peugeot, Citroën, Fiat si Alfa Romeo.
Vehicule Europene: Multe mărci europene recomandă uleiul C3 pentru vehiculele lor, în special cele cu motoare diesel echipate cu filtre de particule diesel (DPF). Mărci precum BMW, Mercedes-Benz, Audi și Volkswagen specifică adesea uleiuri C3 atât pentru motoarele lor pe benzină, cât și pentru cele diesel, pentru a asigura conformitatea cu standardele europene de emisii.
Motoare de Înaltă Performanță: Motoarele care necesită proprietăți îmbunătățite anti-uzură și anti-oxidare datorită performanței lor ridicate pot recomanda uleiul 0W30 C3. Acest lucru include unele mașini sport de lux și vehicule de lux.
Vehicule cu Motoare Turbo: Vehiculele care au motoare turbo sau cu injecție directă beneficiază adesea de utilizarea uleiului C3 datorită capacității sale de a oferi o protecție mai bună în condiții de temperatură și tăiere ridicate.
Vehiculele care Necesită Ulei Low-SAPS: SAPS reprezintă Cenușă Sulfatată, Fosfor și Sulfur. Vehiculele care au sisteme de tratare a gazelor de eșapament, cum ar fi filtrele de particule, necesită în general uleiuri low-SAPS, cum ar fi C3, pentru a preveni blocarea sistemului de eșapament și pentru a-i prelungi durata de viață.
Utilizare Generală în Climat Rece: Partea "0W" din 0W30 indică faptul că uleiul are proprietăți bune la temperaturi scăzute, fiind potrivit pentru utilizare în climatul rece, unde un ulei mai subțire este necesar la pornirea la rece pentru a lubrifia corespunzător motorul. Formularea unui ulei 0W cu o vascaozitate HTHS mai mare de 3.5cP necesita baze mai scumpe, sintetice, cel putin partial de grupa 4 API.
API SP, SN PLUS, SN
ACEA C2, C3
BMW LL-01FE
MB 229.31, 229.52
WV 504.00/507.00
PORSCHE C30
Fisa produs
- SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
- 0W-30
- K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
- 12.3
- K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
- 66.7
- Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
- 185
- HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
- 3.5
- CCS Visc. (vasc. pornire -35°C aferent 0W) 6200 mPa*s max
- 5879
- Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
- -49
- Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
- 8.6
- TBN
- 8.4
Referinte specifice
- cod EAN13
- 097012486014
- Cod MPN
- EOTQT
S-ar putea sa-ti placa