Ulei Motor 0W-30 acea C3
search
  • Ulei Motor 0W-30 acea C3

Ulei Motor 0W-30 sintetic Amsoil European MS, 946ML

88,63 lei
TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Vehicule japoneze și coreene: Producători din Japonia și Coreea, cum ar fi Toyota, Honda și Hyundai, recomandă ACEA C2. Potrivit si pentru:

API SP, SN PLUS, SN

ACEA C2, C3

BMW LL-01FE

MB 229.31, 229.52

WV 504.00/507.00

PORSCHE C30

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
3 85,97 lei 7,98 lei
6 83,31 lei 31,91 lei
9 80,65 lei 71,79 lei
12 77,99 lei 127,63 lei
Cantitate (buc.)
In stoc propriu

Compară
  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Specificația uleiului 0W30 + ACEA C2 sau C3 este concepută special pentru motoarele moderne pe benzină și motorină care necesită un ulei de motor cu vâscozitate scăzută și caracteristici specifice de performanță. "C3" indică faptul că uleiul îndeplinește anumite criterii, cum ar fi conținut scăzut de cenușă sulfatată, fosfor și sulf, fiind potrivit pentru vehicule echipate cu filtre de particule și cele care vizează respectarea standardelor stricte de emisii. Specificația ACEA C2 vizează, de asemenea, îmbunătățirea eficienței combustibilului. Vehiculele proiectate cu obiective specifice de economie de combustibil recomandă adesea acest tip de ulei. Iată câteva tipuri comune de vehicule și motoare care folosesc de obicei uleiul 0W30 C3 si C2:

Vehicule japoneze și coreene: Producători din Japonia și Coreea, cum ar fi Toyota, Honda și Hyundai, recomandă ACEA C2 pentru unele dintre modelele lor de motoare, în special cele cu tehnologii avansate de control al emisiilor. Din cadrul EU producatorii care folosesc C2 includ unele modele de la: Peugeot, Citroën, Fiat si Alfa Romeo.

Vehicule Europene: Multe mărci europene recomandă uleiul C3 pentru vehiculele lor, în special cele cu motoare diesel echipate cu filtre de particule diesel (DPF). Mărci precum BMW, Mercedes-Benz, Audi și Volkswagen specifică adesea uleiuri C3 atât pentru motoarele lor pe benzină, cât și pentru cele diesel, pentru a asigura conformitatea cu standardele europene de emisii.

Motoare de Înaltă Performanță: Motoarele care necesită proprietăți îmbunătățite anti-uzură și anti-oxidare datorită performanței lor ridicate pot recomanda uleiul 0W30 C3. Acest lucru include unele mașini sport de lux și vehicule de lux.

Vehicule cu Motoare Turbo: Vehiculele care au motoare turbo sau cu injecție directă beneficiază adesea de utilizarea uleiului C3 datorită capacității sale de a oferi o protecție mai bună în condiții de temperatură și tăiere ridicate.

Vehiculele care Necesită Ulei Low-SAPS: SAPS reprezintă Cenușă Sulfatată, Fosfor și Sulfur. Vehiculele care au sisteme de tratare a gazelor de eșapament, cum ar fi filtrele de particule, necesită în general uleiuri low-SAPS, cum ar fi C3, pentru a preveni blocarea sistemului de eșapament și pentru a-i prelungi durata de viață.

Utilizare Generală în Climat Rece: Partea "0W" din 0W30 indică faptul că uleiul are proprietăți bune la temperaturi scăzute, fiind potrivit pentru utilizare în climatul rece, unde un ulei mai subțire este necesar la pornirea la rece pentru a lubrifia corespunzător motorul. Formularea unui ulei 0W cu o vascaozitate HTHS mai mare de 3.5cP necesita baze mai scumpe, sintetice, cel putin partial de grupa 4 API.

API SP, SN PLUS, SN

ACEA C2, C3

BMW LL-01FE

MB 229.31, 229.52

WV 504.00/507.00

PORSCHE C30

Uleiul de motor sintetic AMSOIL European Car include identificări FS, MS și LS pentru a ajuta la diferențierea între formulările full-SAPS, mid-SAPS și low-SAPS. Ce înseamnă asta?

Vehiculele europene sunt echipate cu motoare pe benzină și diesel cu sisteme de emisii care sunt foarte sensibile la conținutul de SAPS (cenușă sulfatată, fosfor și sulf). SAPS sunt aditivi comuni ai uleiului care oferă proprietăți de performanță dorite, inclusiv detergență și protecție împotriva uzurii și oxidării. Cu toate acestea, protejarea sistemelor de emisii sensibile găsite în vehiculele europene necesită niveluri diferite de SAPS pentru diferite vehicule – nu este o soluție universală.

EOTQT

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
0W-30
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
12.3
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
66.7
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
185
High Temperature High Shear (HTHS) Visc.(vascozitatea in forfecare la vibrochen/ grosimea peliculei/ presiunea ulei)
3.5
CCS Visc. (vasc. pornire -35°C aferent 0W) 6200 mPa*s max
5879
Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
-49
Noack Volatility % (Consum/ depuneri supape/PCV/EGR/DPF)
8.6
TBN
8.4

Coduri specifice

cod EAN13
097012486014
Cod MPN
EOTQT

S-ar putea sa-ti placa