Ulei motor 5W-30 sintetic Amsoil High Mileage, 946ml
search
  • Ulei motor 5W-30 sintetic Amsoil High Mileage, 946ml

Ulei motor 5W-30 sintetic Amsoil High Mileage, 946ml

58,16 lei
TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Ulei de motor pentru motoare benzina cu peste 120.000 km.

API SP SN, SN Plus, SM….; ILSAC GF-6A, GF-5, GF-4…;

GM dexos 1* Gen 3 (supersedes dexos 1 Gen 2, GM 4718M, 6094M);

Chrysler MS-6395;

Ford WSS-M2C929-A, WSS-M2C946-A, WSS-M2C946-B1, WSS-M2C961-A1.

NECESAR CONFIRMARE STOC.

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
4 55,83 lei 9,31 lei
7 54,09 lei 28,50 lei
12 52,34 lei 69,79 lei
Cantitate (buc.)
In stoc propriu

  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Întreținerea preventivă care include lubrifianți de înaltă calitate este cheia pentru a menține vehiculele sigure și fiabile pe termen lung. Uleiul de motor sintetic 100% AMSOIL High Mileage este conceput special pentru cerințele unice ale motoarelor cu kilometraj mare, ajutând la prelungirea duratei de viață a vehiculului dvs. Oferă protecție specială într-un moment din viața vehiculului dvs. când ar putea beneficia de o întreținere mai robustă. Curăță și protejează motoarele cu o detergență îmbunătățită și un pachet de aditivi care luptă împotriva descompunerii uleiului și a scurgerilor de ulei.

Adevărul este că motoarele cu un număr mare de kilometri au nevoi unice și ar putea beneficia de un ulei de motor conceput special pentru a aborda aceste provocări.

Iată câteva dintre cele mai comune provocări cu care se confruntă motoarele cu un număr mare de kilometri și motoarele cu o istorie de întreținere necunoscută:

Consum crescut de ulei

Consumul de ulei este comun printre motoarele cu un număr mare de kilometri. În timp, acestea experimentează o uzură crescută, ceea ce duce la un consum mai mare de ulei.

Utilizarea unui ulei de motor adecvat pentru un număr mare de kilometri, care este termic stabil și rezistă la volatilitate, poate ajuta la prevenirea consumului de ulei.

Scurgeri de ulei

Motoarele cu un număr mare de kilometri cu etanșări învechite sunt mai predispuse la scurgeri de ulei. O etanșare învechită își pierde flexibilitatea, se întărește și nu mai își servește eficient scopul.

Un ulei de motor bine proiectat pentru un număr mare de kilometri oferă o doză crescută de condiționatori de etanșare pentru a restaura și recondiționa etanșările învechite și pentru a ajuta la oprirea scurgerilor.

Noroi și depuneri

În timp, motoarele experimentează o acumulare crescută de noroi și depuneri. Acest lucru poate fi datorat descompunerii uleiului din cauza căldurii ridicate, uleiului de calitate scăzută, ralantiului excesiv sau combustiei insuficiente a combustibilului.

Un ulei de motor de calitate pentru un număr mare de kilometri poate oferi o detergență îmbunătățită, eliminând acumularea de depozite pentru a ajuta la restabilirea performanței de vârf.

amsoil high mileage sludge clean up claim

Bazat pe testarea independentă a uleiului de motor sintetic 100% AMSOIL 0W-20 High Mileage folosind un test Sequence VH modificat (ASTM D8256).

Pierderea compresiei

Motoarele pot pierde compresie pe măsură ce cilindrii și inelele de piston se uzează, ceea ce duce în cele din urmă la reducerea puterii calului și la creșterea suflării.

Un film fluid adecvat ajută la contracararea pierderii de compresie prin etanșarea camerelor de ardere pentru a menține performanța. Un ulei de motor construit special pentru un număr mare de kilometri este formulat pentru a menține viscozitatea și pentru a oferi o grosime adecvată a filmului în condiții de funcționare extreme.

LICENȚIAT API

Licențiat de American Petroleum Institute (API) pentru a îndeplini și depăși cerințele frecvent întâlnite în manualele proprietarilor.

HM530_QT

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
5W-30
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
11.1
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
63
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
170
HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
3.3
CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
4747
Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
-42
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
8.5
TBN
10

S-ar putea sa-ti placa