Red Line CV-2 vaselina de planetara si rulment cu molibden rosu, 397g
search
  • Red Line CV-2 vaselina de planetara si rulment cu molibden rosu, 397g
  • Red Line CV-2 vaselina de planetara si rulment cu molibden rosu, 397g
  • Red Line CV-2 vaselina de planetara si rulment cu molibden rosu, 397g
  • Red Line CV-2 vaselina rulment planetara cu Molibden rosu

Red Line CV-2 vaselina de planetara si rulment cu molibden rosu, 397g

160,00 lei

403,02 lei kg

TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Red Line CV-2 NLGI 2 unsoare rulment planetara cu molibden rosu este utilizata de cei mai buni constructori, ingineri şi tehnicieni în: F1, GP2, F3, NASCAR, NHRA, WRC. Se poate folosi mai multe sezoane de competitie. Conținutul ridicat de disulfură de molibden oferă o capacitate ridicată de suport a sarcinii, făcând produsul potrivit pentru aplicații de sarcină mare.

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 144,00 lei 32,00 lei
4 153,60 lei 25,60 lei
7 148,80 lei 78,40 lei
12 144,00 lei 192,00 lei
Cantitate (buc.)
Ultimele produse in stoc

  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Red Line CV-2 NLGI 2 unsoare rulment planetara cu molibden rosu este utilizata de cei mai buni constructori, ingineri şi tehnicieni în: F1, GP2, F3, NASCAR, NHRA, WRC. Se poate folosi mai multe sezoane de competitie. Conținutul ridicat de disulfură de molibden oferă o capacitate ridicată de suport a sarcinii, făcând produsul potrivit pentru aplicații de sarcină mare.

Nu se topeste, nu ingheata, nu poate fi aruncata de pe suprafata, nu se spala cu apa, nu se subtiaza mult la temperaturi mari, nu se oxideaza repede, nu se separa.

NLGI Service GC-LB - (re)lubrifiere de mentenanta sasiu si rulmenti.

Ideal pentru planetare cu bile (Rzeppa), planetare tripod (trepied) cu galeti sferici pe rulmenti cu role ace, rulmenti de roata cu butoaie, ace sau conici, articulatii cardanice. Asigura uzarea minima in miscari de rotatie, culisare axiala si inclinatie de arbore in ambele regimuri de frecare de rostogolire si translatie. Preventiv ar trebui  inlocuita vaselina planetare, cardan, rulmenti masinilor inaltate, offset marit sau roti mai grele.

Pentru rezultate durabile in timp folositi exact cantitatea necesara de umplere a articulatiei cu raport de transmitere constant (planetara). In general cantitatea necesara este intre 1/3 - 1/2 din volumul carcasei (fara volumul de burduf). In timpul functionarii uleiul va iesi din unsoare pentru a patrunde peste tot. Molibdenul în lubrifiantul pentru articulațiile CV este important în articulațiile CV cu unghi mare, în special în aplicațiile off-road, unde lubrifiantul umed poate fi aruncat din zona de contact. Molibdenul oferă o lubrifiere cu film uscat care protejeaza in ultima instanta suprafetele neunse de cu film lichid.

Se va proceda cu mare atentie la strangerea corecta a colierelor burdufului. Dupa marcarea pozitiei acestuia cu marker cu vopsea si testul la viteza mare, se verifica deplasarea relativa radiala si unghiulara a burdufului si eventualele scapari de lubrifiant.

  • Îngroşare (fara baza de sapun) pe baza de sulfonat de calciu pentru rezistenta presiuni extreme (aderenta la metal cu straturi sacrificiu de calcit), rezistenta la sare, cel mai inalt punct de separare-rezistenta la temperaturi inalte
  • Ulei de bază sintetic (poliolester) pentru consistenta in vascozitate la orice temperatura, evaporare redusa, rata oxidare foarte lenta la temperaturi mari , pompabilitate si adeziune maxima la suprafata
  • Unsoarea Red Line CV-2 poate fi folosita si in aplicatii industriale cum ar fi lagare de alternator, rulmenti de mare viteza si temperatura inalta, transportoare cu banda, angrenaje melcate, mecanisme servo si aplicatii unde vibratiile pot cauza uzura de fretare (microalunecari) si coroziune de contact.
  • Unsoarea consistenta CV-2 isi retine consistenta si perfomanta de presiune extrema sub conditii de temperaturi si forfecari inalte pe perioade extinse si asta extinde sfera de performanta a componentelor lubrifiate.
  • Depaseste orice vaselina sintetica de pe orice piata
  • Rezistă la temperatură şi presiune extrema în rulmenti, articulaţii "U" / cruci cardanice, precum si articulaţii cu unghi mare in off-road.
  • Stabilitate excelentă la temperatura înaltă, protectie si rezistenta la apa si spalare
  • Utilizata într-o varietate de aplicaţii cu temperaturi de de operare constante de la - 73C la 260C
  • Rezistenţă puternică la oxidare si coroziune, evaporare scazuta si compatibilitate inalta cu cauciucul
  • Conţine molibden organic rosu pentru lubrifiere şasiu şi echipamente de mare viteză si temperaturi inalte
  • Fluiditatea sintetica permite creşterea durabilitatii rulmentului de minim doua ori si de până la 800%
  • Se innegreste in timp dar nedetrimental performantei
  • Contine molibden organic/solubil, superior MoS2 disulfatului de molibden negru

 

PROPRIETATI

Red Line unsoare din baza sintetica (API grupa V), cu molibden rosu, ingrosata cu sulfonat de calciu

 

4-Bile uzura (ASTM D-4172B) 0.46 mm
4-Bile sudură (ASTM D-2783) 400 Kg
Indicele de încărcare/uzura (ASTM D-2783) 71,1
Punct de picatura (de separare)
>500C
Eliminare prin spalare la 40C 1%
Pierdere prin evaporare 22h la 177C 5%
Separare ulei 30h la 177C 5%
Rezistenta la oxidare 500h la 100C 12psi/0,83bar
Punct autoaprindere 354C
Densitate 15,6C 0,89
Aparenta/Culoare gel rosu
 

 

Deşi Red Line CV-2 este compatibila cu cantităţi mici din multe tipuri de unsori cu baza minerala, este întotdeauna o bună practică de a curata vaselina veche pentru a elimina particulele abrazive si eventuale incompatibilitati de ingrosator.

80401

Referinte specifice

cod EAN13
083522804011
Cod MPN
80401