Ulei motor 0W-40 Sintetic Amsoil European FS, 946ml
Uleiul este formulat pentru răcirea turbocompresoarelor si pentru a rezista la formarea depunerilor făcându-l ideal pentru condiții de temperatură înaltă. De asemenea, este proiectat pentru intervale lungi de schimb recomandate de producătorii auto europeni.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Uleiul este formulat pentru răcirea turbocompresoarelor si pentru a rezista la formarea depunerilor făcându-l ideal pentru condiții de temperatură înaltă. De asemenea, este proiectat pentru intervale lungi de schimb recomandate de producătorii auto europeni. Uleiul îndeplinește și adesea depășește specificațiile stricte ale producătorilor europeni și este formulat cu uleiuri de bază sintetice stabile la forfecare și aditivi anti-uzură de înaltă calitate. Uleiul este, de asemenea, conceput pentru a proteja sistemele sensibile de emisii cu un amestec optim de SAPS (cenusa sulfatata, fosfor, sulf). Este disponibil în opt variante pentru a asigura funcționarea corectă a sistemului de emisii și este excelent pentru turbocompresoare, cu o compoziție robustă care protejează motoarele de temperaturile ridicate produse de turbocompresoare și un punct de curgere scăzut care protejează turbocompresoarele împotriva înfometării de ulei la temperaturi sub zero.
Se recomanda acolo unde se cere un ulei 0W-40 pentru normele:
- API SN, SM…
- ACEA A3/B3, A3/B4
- BMW LL-01
- GM LL-B-025
- Renault 0700, 0710
- Volkswagen 502.00, 505.00
- MB-Approval 229.1, 229.3, 229.5
- Porsche A40
Opinia Boutique Oils:
Amsoil 0W-40 FS Synthetic European Ulei Motor (EFO) prezinta recomandari pentru producatori europeni intr-un pachet de baza sintetica PAO combinat cu un pachet de aditivi premium, generos dozat. Se recomanda pentru: masini benzina sau Diesel, cu catalizator dar fara DPF, acolo unde norma si vascozitatea sunt cerute in manual (AMG, Porsche etc).
Se recomanda pentru intervalul de schimb listat in manualul masinii si aprobat pentru Romania. In cazul unui interval flexibil acest ulei e calibrat sa functioneze incombinatie cu algoritmul din bord.
Pentru motoare modificate sau cu consum de ulei recomandam mai degraba varianta Amsoil 0W-40 Extreme Power Ulei Motor (P400) care pleaca de la o baza sintetica mai vascoasa si ofera avantaje la temperaturi inalte prin pelicula si presiune de ulei sporite.
Contine acelasi pachet de aditivi ca Amsoil 5W-40 FS Synthetic European Ulei Motor (EFM) dar ofera si raspuns mai rapid turbosuflantei si avantajele unei baze sintetice (evaporare redusa, stabilitate termica, vascozitate mai independenta de temperatura).
Fisa produs
- SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
- 0W-40
- K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
- 13.3cSt
- K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
- 74.7cSt
- Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
- 182
- HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
- 3.7cP | 150°C
- CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
- 5888cP | -35°C
- Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
- -51°C
- Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
- 9.9% | 250°C
- TBN
- 10.1
Referinte specifice
- cod EAN13
- 097012390014
- Cod MPN
- EFOQT