

Uleiul este formulat pentru răcirea turbocompresoarelor si pentru a rezista la formarea depunerilor făcându-l ideal pentru condiții de temperatură înaltă. De asemenea, este proiectat pentru intervale lungi de schimb recomandate de producătorii auto europeni.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Uleiul este formulat pentru răcirea turbocompresoarelor si pentru a rezista la formarea depunerilor făcându-l ideal pentru condiții de temperatură înaltă. De asemenea, este proiectat pentru intervale lungi de schimb recomandate de producătorii auto europeni. Uleiul îndeplinește și adesea depășește specificațiile stricte ale producătorilor europeni și este formulat cu uleiuri de bază sintetice stabile la forfecare și aditivi anti-uzură de înaltă calitate. Uleiul este, de asemenea, conceput pentru a proteja sistemele sensibile de emisii cu un amestec optim de SAPS (cenusa sulfatata, fosfor, sulf). Este disponibil în opt variante pentru a asigura funcționarea corectă a sistemului de emisii și este excelent pentru turbocompresoare, cu o compoziție robustă care protejează motoarele de temperaturile ridicate produse de turbocompresoare și un punct de curgere scăzut care protejează turbocompresoarele împotriva înfometării de ulei la temperaturi sub zero.
Se recomanda acolo unde se cere un ulei 0W-40 pentru normele:
Uleiul de motor sintetic AMSOIL European Car include identificări FS, MS și LS pentru a ajuta la diferențierea între formulările full-SAPS, mid-SAPS și low-SAPS. Ce înseamnă asta?
Vehiculele europene sunt echipate cu motoare pe benzină și diesel cu sisteme de emisii care sunt foarte sensibile la conținutul de SAPS (cenușă sulfatată, fosfor și sulf). SAPS sunt aditivi comuni ai uleiului care oferă proprietăți de performanță dorite, inclusiv detergență și protecție împotriva uzurii și oxidării. Cu toate acestea, protejarea sistemelor de emisii sensibile găsite în vehiculele europene necesită niveluri diferite de SAPS pentru diferite vehicule – nu este o soluție universală.
Opinia Boutique Oils:
Amsoil 0W-40 FS Synthetic European Ulei Motor (EFO) prezinta recomandari pentru producatori europeni intr-un pachet de baza sintetica PAO combinat cu un pachet de aditivi premium, generos dozat. Se recomanda pentru: masini benzina sau Diesel, cu catalizator dar fara DPF, acolo unde norma si vascozitatea sunt cerute in manual (AMG, Porsche etc).
Se recomanda pentru intervalul de schimb listat in manualul masinii si aprobat pentru Romania. In cazul unui interval flexibil acest ulei e calibrat sa functioneze incombinatie cu algoritmul din bord.
Pentru motoare modificate sau cu consum de ulei recomandam mai degraba varianta Amsoil 0W-40 Extreme Power Ulei Motor (P400) care pleaca de la o baza sintetica mai vascoasa si ofera avantaje la temperaturi inalte prin pelicula si presiune de ulei sporite.
Contine acelasi pachet de aditivi ca Amsoil 5W-40 FS Synthetic European Ulei Motor (EFM) dar ofera si raspuns mai rapid turbosuflantei si avantajele unei baze sintetice (evaporare redusa, stabilitate termica, vascozitate mai independenta de temperatura).
Fisa produs
Referinte specifice