Ulei transmisie automata sintetic Red Line D6 ATF, 946ml
Ulei ATF ca niciun altul, pe baza de ester si pao, versatil și stabil, potrivit pentru ATF-uri din familia Dexron VI si MTF BMW MT-LT-3.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Ulei ATF ca niciun altul, pe baza de ester si pao, versatil și stabil, potrivit pentru ATF-uri din familia Dexron VI si MTF BMW MT-LT-3.
Conceput pentru a satisface Dexron-VI®, Mercon®SP, Mercon®LV, Honda DW-1, Toyota WS, Mercedes Benz NAG-2, fluide ZF-LifeGuard 6, 6+ și 8, si utilizare în transmisii automate ca ZF 6HP, 8HP si manuale ca un upgrade la BMW MTF-LT-3 sau 70W-75 GL-4.
ATF-urile sintetice din baze de ester si PAO oferite exclusiv de Red Line, oferă o stabilitate termică inegalabila, mențin nivelurile de vascozitate și au o volatilitate mai mică, oferind în același timp caracteristicile de frecare necesare pentru transmiterea cuplului motor ridicat.
Red Line D6 ATF oferă cele mai bune caracteristici de schimbare la temperaturi scăzute. Uleiul Red Line folosește numai uleiuri de bază premium Group IV și Group V amestecate pentru a obține rezultate mai bune decât uleiul OEM de serie. Aceste uleiuri de bază premium sunt proiectate chimic pentru a fi mai stabile la temperaturi ridicate și au o lubrifiere superioară decât ATF care utilizează uleiuri Group III de grad inferior (majoritatea uleiurilor de fabrică). Stabilitatea la forfecare este cheia pentru a oferi cea mai constantă performanță de schimbare viteze în timp și când cutia este expusă la căldură și cuplu mai mare decat din fabrica. Detergenții suplimentari ajută la asigurarea unei vieți lungi alaturi de o materie prima care nu lasa depuneri dar mai presus le dizolva pe cele vechi.
Caracteristici: Fluidul Red Line D6 ATF este alegerea ideală pentru transmisiile manuale și automate moderne BMW (2006+), deoarece are o vâscozitate scăzută și constantă, este stabil la tăiere și are un coeficient de frecare adecvat pentru sincronizatoarele transmisiilor manuale. De asemenea, oferă un nivel de protecție GL-4 pentru angrenaje și are o performanță excelentă la temperaturi scăzute.
Compatibilitate: Acest fluid îndeplinește recomandările BMW pentru BMW Dexron VI, înlocuind fluidul de fabrică BMW cu numărul de piesă #83220432807, 83220397114, 53220142516, 83220144137, 83220406929 și 832221524262. Este compatibil cu BMW ATF 3, ATF 3, ATF3+, MTF-LT-3, ZF Lifeguard 6, Lifeguard 6 PLUS, Lifeguard 8, Lifeguard 8 ATF. Poate fi utilizat în transmisiile manuale ZF sau Getrag din aproximativ 2006 și în transmisiile automate din aproximativ 2003, inclusiv modelele RWD și Xi / xDrive AWD. Nu este destinat transmisiilor DCT.
Aplicatii BMW:
- E82 128i/135i/1M
- F22 228i/230i/M235i/M240i
- E9X 325i/328i/330i/335i + xDrive
- F3X 320i/328i/330i/335i/340i + xDrive
- G2X 330i/M340i/430i/M440i + xDrive
- E39 525i/528i/530i automatic transmission
- E60 525i/528i/530i/535i/545i/550i +Xi
- F10 528i/535d/535i/550i + xDrive
- G30 530i/540i/M550i + xDrive
- E63 645ci/650i
- F06/F12/F13 640i/650i + xDrive
- G14/G15 840i/M850i + xDrive
- E84 X1 28i xDrive
- F48 X1 28i xDrive
- F39 X2 28i/M35i xDrive
- E83 X3 2.5i/3.0i/3.0si xDrive
- F25 X3 28i/35i/M40i xDrive
- G01 X3 30i/35i/M40i xDrive
- F26 X4 28i/35i/M40i xDrive
- G02 X4 30i/35i/M40i xDrive
- E53 X5 3.0/4.4/4.6is/4.8is
- E70 X5 3.0si/35i/4.8i/50i
- F15 X5 35i/50i
- G05 X5 40i/50i
- E71 X6 35i/50i
- F16 X6 40i/50i
- G06 X6 40i/50i
- G07 X7 40i/50i
- E85 Z4 2.5i/3.0i/3.0si automatic transmission
- E89 Z4 28i/30i/35i
- G29 Z4 30i/M40i
Recomandat ca ATF Dexron-VI, Mercon SP&LV
- Honda DW-1, Toyota WS,
- MB 236.12, MB 236.14
- VW G-055-162-A1/2/6, G-055-005-A1/2/6, VW G-060-162-A1/2/6
- ZF Lifeguard6 & 6 Plus, ZF Lifeguard 8
Recomandat ca MTF:
- 70W-75 GL-4
- BMW MTF-LT-3
RedLine ATF/MTF D6 este un înlocuitor superior pentru următoarele aplicații:
- Aisin Warner AW-1
- ATF 134
- BMW 83220142516
- BMW 83 22 0 142 516
- BMW 83.22.0.142.516
- BMW 83222152426
- BMW 83 22 2 152 426
- BMW 83.22.2.152.426
- BMW 83220432807
- BMW 83 22 0 432 807
- BMW 83.22.0.432.807
- BMW 83220397114
- BMW 83 22 0 397 114
- BMW 83.22.0.397.114
- ATF M-1375.4
- M-L12108
- BMW MTF-LT-3
- Chrysler/Dodge/Jeep ZF 8/9 Speed
- Chrysler/Dodge/Jeep 68157995AA
- Chrysler/Dodge/Jeep 68157995AB
- Chrysler/Dodge/Jeep 68218925AA
- Chrysler/Dodge/Jeep 68218925GA
- Ford Mercon® SP
- Ford Mercon® LV
- Ford WSS-M2C938-A
- Ford XT-10-QLV
- Ford XT-10-QLVC
- Ford XT-10-DLV
- GM Dexron® VI
- Honda/Acura ATF-DW1
- Honda/Acura Acura Type 3.0
- Hyndai/Kia SP-IV
- Jaguar/Land Rover Shell M-1375.4
- MB 236.12
- MB 236.14
- MB 236.41
- MB 722.9
- MB Fuchs ATF 3353
- MB NAG-2
- Mitsubishi Diamond SP-IV
- Mitsubishi Diamond Queen ATF J3
- Nissan/Infinity 999MP-MTS00P
- Nissan/Infinity NissanMatic S
- Shell L12108
- Shell 3403 M115
- Subaru SOA635047
- Toyota/Lexus JWS 3324
- Toyota/Lexus NWS-9638
- Toyota/Lexus Toyota Type WS
- VW/Audi G055005
- VW/Audi G055540
- VW/Audi G060162
- Volvo 31256774
- Volvo 31256775
- ZF Lifeguard 6, 6 PLUS, 8
- ZF 6/1, 8/1
Red Line D6 ATF sintetic este o versiune cu vâscozitate mai mică a D4 ATF și este proiectat pentru eficiență conform Dexron VI. Fata de Dexron III, Dexron VI necesită o abordare diferită față de o formulare ATF convențională. În loc să înceapă cu un fluid de 7,5 cSt și să permită o pierdere temporara de vâscozitate în utilizare la 5,5 cSt, fluidul Dexron VI necesită o vâscozitate de pornire mai mică de 6,4 și o scădere finală la nu mai puțin de 5,5 cSt. Red Line D6 va scădea la nu mai puțin de 6,1 cSt. Deoarece vâscozitatea finală după utilizarea acestor fluide este similară, fluidele Dexron VI pot fi utilizate acolo unde fluidele Dexron III erau recomandate anterior (cu excepția unor aplicații cu transmisie manuală).
D6 ATF oferă, de asemenea, o protecție semnificativ îmbunătățită a angrenajului și va oferi un nivel GL-4 de protecție a angrenajului. Caracteristicile de frecare echilibrate oferă schimburi line și consistente pentru intervale de schimb extinse. Stabilitatea superioară în comparație cu ATF-urile normale permite funcționarea la temperaturi ridicate fără supape și ambreiaje lăcuite cu depuneri ceea ce ar duce la defectarea transmisiei.
Fisa produs
- SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
- 0W-16
- SAE J306 Grade (Clasa vasc. transmisie conf. SAE J306)
- 70W-75
- API GL level (nivel aditivare pt. presiune extrema)
- GL-4, GL-3, GL-1
- K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
- 6.3
- K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
- 31
- Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
- 163
- Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
- -60
- Brookfield Visc. mPa*s (vasc. la -40°C aferent 75W)
- 4500
Referinte specifice
- cod EAN13
- 083522307093
- Cod MPN
- 30709