

Ofera cele mai rapide ungeri ale motorului si cea mai rapida incalzire a lui.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Un ulei de motor cu viscozitate 0W-16 poate părea exotic pentru șoferi, dar pe măsură ce cerințele de eficiență cresc, acesta poate deveni o recomandare comună a producătorilor la nivel mondial. Inginerii japonezi au experimentat de mult timp cu uleiuri de motor ultra-subțiri, iar 0W-16 a fost în uz regulat în Japonia încă din anii '90.
Beneficiile trecerii la un ulei mai subțire
Un ulei de motor cu viscozitate mai mică poate crește economia de combustibil, iar presiunea de a crea motoare care consumă mai puțin combustibil a accelerat introducerea acestor viscozități. Estimările declarate de economie de combustibil au fost calculate cu ulei de motor 0W-16 instalat. Dincolo de economia de combustibil, un ulei cu viscozitate mai mică poate oferi, de asemenea, porniri excelente la rece si timpi de incalzire redusi, adresand exact perioada cand 85-90% din uzura motorului se formeaza.
Ulei de motor sintetic OE 0W-16
Principala preocupare cu uleiul de viscozitate scăzută este protecția împotriva uzurii. La fel ca restul gamei OE, OE 0W-16 dezvoltă un film fluid puternic care menține componentele metalice separate și protejate. Munca Amsoil nu s-a încheiat doar cu amestecarea unei noi viscozități. Uleiul de motor sintetic OE 0W-16 (OES) este formulat cu aditivi anti-uzură unici care protejează părțile critice ale motorului, cum ar fi pistoanele și camele. Această protecție suplimentară este deosebit de importantă în mediile extreme produse de motoarele de astăzi adica cu cilindree mai mică care funcționează cu ulei de viscozitate scăzută.
Oferă protecție avansată împotriva uzurii
Îmbunătățește economia de combustibil și menține emisiile reduse
Protejează pistoanele de pre-aprindere la viteze mici
Menține motoarele curate
Protejează în toate temperaturile
Îndeplinește cerințele vehiculelor noi, cum ar fi Toyota și Honda
Recomandat pentru utilizare în aplicații care necesită specificația API SN PLUS (Resource Conserving). Utilizați numai unde este specificat 0W-16.
Opinia Boutique Oils:
Uleiul de motor 0W-16 ofera cele mai rapide ungeri ale motorului si cea mai rapida incalzire a lui acolo unde este recomandat, 0W-16 reduce semnificativ uzura motorului in special in cazul masinilor cu multe porniri cum sunt cele cu sistem start/stop, hibride care petrec mult timp in trafic si parcurg distante mici. Recomandam monitorizarea nivelului de ulei, acest grad de vascozitate avand un potential de evaporare mai ridicat decat uleiurile mai vascoase. Recomandam respectarea cu strictete a intervalelor din manual (intervalele de regim sever sau cele de regim normal injumatatite). 0W-16 se recomanda doar acolo unde se cere in manualul masinii. Folosirea lui in motoare neproiectate pentru aceasta vascozitate poate duce la situatia lipsei de presiune in instalatia de ungere a motorului si in consecinta la distrugerea prematura a suprafetelor in contact
Amsoil Original Equipment – Ulei de motor licentiat API (American Petroleum Institute);
Gama OE este gama de baza Amsoil si ofera cel mai bun raport pret calitate.
Este in special detinata motoarelor benzina hibride sau moderne (cu turbosuflante, cu injectie directa, cu filtru de particule) sau oriunde una din norme si gradul de vascozitate apare in manualul masinii.
Uleiul din gama OE este cea mai ieftina optiune de ulei full synthetic (gr.III) de la Amsoil si e potrivita pentru un upgrade al uleiului original datorita unui pachet de aditivi antiuzura si de detergenti superior.
Datorita structurii moleculare rafinata uniform produsul asigura filmul de ulei si stabilitatea lui la temperaturi de functionare atat joase cat si inalte.
Se recomanda pentru intervalul de schimb listat in manualul masinii iar in cazul unui interval flexibil calculat de calculatorul de bord, acest ulei e calibrat sa functioneze conform algoritmului OEM.
Protejeaza impotriva aprinderii precoce la turatii reduse (Low Speed Pre-Ignition sau LSPI), o problema comuna a motoarelor cu injectie directa si turbo compresor.
Fisa produs
Referinte specifice