Filtru ulei Alfa, Dodge, Chrysler, Jeep | Amsoil Ea15k50
Inlocuieste filtrul de ulei Dodge, Ram, Chrysler, Jeep:
CHRYSLER 04884899AB
CHRYSLER 4884899AB
CHRYSLER 4884899AC
CHRYSLER 68045835AA
CHRYSLER 04884899AC
CHRYSLER 068045835AA
Mopar SRT 05038041AA MO-041
ALFA ROMEO STELVIO & GIULIA 50048919, ALFA ROMEO 50055447
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Dimensiuni
Inaltime 86mm
Diametru exterior 75mm
Filet M22 x 1.5
Garnitura diametru exterior 70.5mm
Garnitura diametru interior 61.5mm
Supapa bypass da
Supapa de sens da
Filtru de ulei pentru motoarele HEMI V8 Dodge, RAM, Jeep si Chrysler
Motoarele HEMI de la Chrysler sunt renumite pentru performanțele lor impresionante și fiabilitatea lor. Iată o privire asupra motoarelor HEMI 5.7, 6.1, 6.2 și 6.4L. Un aspect important al menținerii acestor motoare este utilizarea unui filtru de ulei adecvat, cum ar fi filtrul de ulei sintetic Amsoil.
Aceste motoare sunt adesea găsite în vehicule populare precum Dodge Ram și Jeep Grand Cherokee. Deși fiecare motor are specificațiile sale unice, există câteva puncte comune între ele: toate aceste motoare sunt motoare V8, ceea ce înseamnă că au opt cilindri dispuse într-o configurație în formă de V. Aceasta este o configurație populară pentru motoarele de înaltă performanță datorită echilibrului său bun și a puterii ridicate.
Motorul HEMI 5.7L: Acest motor a fost introdus în 2003 și este un V8 pe benzină de 5,7 litri. A înlocuit motorul V8 LA/Magnum de 5,9 litri și a devenit disponibil în numeroase modele produse de Chrysler, inclusiv Dodge Durango, Chrysler 300C, Dodge Magnum R/T, Jeep Grand Cherokee, Dodge Charger și altele.
Motorul HEMI 6.1L: Acest motor a debutat în 2005 în Chrysler 300C SRT-8. Este un motor V8 pe benzină, aspirat natural, de 6,1 litri, bazat pe motorul HEMI V-8 de 5,7 litri al Chrysler.
Motorul HEMI 6.2L: Acest motor a fost introdus în 2015 și este cunoscut pentru performanțele sale excepționale. Este un motor V8 supraalimentat care produce 707 CP și 650 lb-ft de cuplu.
Motorul HEMI 6.4L: Acest motor a fost introdus în 2011 în Dodge Challenger SRT8. Este un motor V8 pe benzină, aspirat natural, de 6,4 litri, bazat pe arhitectura motorului HEMI V-8 de 5,7 litri.
Motorul PowerTech 4.7L V8 HO: Acest motor este o versiune “High-Output” a motorului PowerTech de 4,7 litri, producând 265 CP și 330 lb-ft de cuplu. A fost introdus în 2002, apărând pentru prima dată în Jeep Grand Cherokee Limited ca opțiune și în Jeep Grand Cherokee Overland ca echipament standard.
Filtru de ulei 2008-2009 Dodge Durango HB
Anul Motor kW ccm Combustibil
2008-2009 5.7 L Hemi V8 250 5654 Benzină
Filtru de ulei 2011+ Dodge Durango WD
Anul Motor kW ccm Combustibil
2011- 5.7 L Hemi V8 270 5654 Benzină
Filtru de ulei 2008-2010 Dodge Challenger LC
Anul Motor kW ccm Combustibil
2009-2010 5.7 L Hemi V8 276 5654 Benzină
2008-2010 6.1 L Hemi V8 (SRT-8) 317 6059 Benzină
Filtru de ulei 2011+ Dodge Charger LD
Anul Motor kW ccm Combustibil
2011- 5.7 L Hemi V8 276 5654 Benzină
Filtru de ulei 2009-2011 Dodge RAM DS/DJ
Anul Motor kW ccm Combustibil
2009-2011 4.7 L PowerTech V8 230 4698 Benzină
2010-2011 5.7 L Hemi V8 286 - 295 5654 Benzină
Filtru de ulei 2008-2010 Chrysler 300C, 300C Station wagon LX/LE
Anul Motor kW ccm Combustibil
2008-2010 5.7 L Hemi V8 253 5654 Benzină
2008-2010 6.1 L Hemi V8 (SRT-8) 317 6059 Benzină
Filtru de ulei 2008-2010 Jeep Commander XK/XH
Anul Motor kW ccm Combustibil
2008-2009 4.7 L PowerTech V8 198 - 227 4698 Benzină
2008-2010 5.7 L Hemi V8 246 - 266 5654 Benzină
Filtru de ulei 2008-2010 Jeep Grand Cherokee WK/WH
Anul Motor kW ccm Combustibil
2008-2009 4.7 L PowerTech V8 198 - 227 4698 Benzină
2008-2010 5.7 L Hemi V8 246 - 266 5654 Benzină
2008-2010 6.1 L Hemi V8 (SRT-8) 317 6059 Benzină
Filtru de ulei 2011-2019 Jeep Grand Cherokee WK2
Anul Motor kW ccm Combustibil
2011-2015 5.7 L Hemi V8 268 5654 Benzină
2018-2019 6.2 L Supercharged Hemi V8 Trackhawk 527 6166 Benzină
2012-2019 6.4 L Hemi V8 (SRT-8) 350 6417 Benzină
Filtru compatibil cu Motorul Global Medium Engine de 2L al Fiat Chrysler Automobiles (actual Stellantis)
GME pe scurt este o familie de motoare creată de divizia de trenuri de rulare a Alfa Romeo și este în producție din 2016.
Familia GME este compusă din două serii noi de motoare: una creată de FCA Italia (proiectul Giorgio) pentru Alfa Romeo Giulia și Stelvio, și a doua (proiectul Hurricane) de FCA SUA pentru vehiculele americane produse de Chrysler, Jeep și Dodge. Ambele sunt produse în Termoli, Italia, la uzina Termoli Powertrain Plant.
Primul vehicul care a utilizat motorul GME T4 este Alfa Romeo Giulia din 2016, introdus în aprilie 2016, urmat de Alfa Romeo Stelvio. Primul Hurricane american a fost adoptat de noul Jeep Wrangler (JL) în 2018, urmat de faceliftul Jeep Cherokee (KL) din 2019 și Jeep Grand Commander chinezesc. În prezent, este disponibil doar în capacități de 2.0L, cu diferite reglaje.
Anul Motor kW ccm Combustibil
Filtru de ulei Jeep Wrangler JL
2017-> 2.0 Turbo T-GDI (JL72, JL74) 195 2000 Benzina
Filtru de ulei Alfa Romeo Giulia
2016-> 2.0 Turbo 206 1995 Benzina
2016-2022 2.0 Turbo 147 1995 benzina
2017-> 2.0 Q4 257 1995 benzina
Filtru de ulei Alfa Romeo Stelvio
2019-> 2.0 Q4 184 1995 benzina
2016-> 2.0 Q4 148 1995 benzina
2016-> 2.0 Turbo 206 1995 Benzina
2016-> 2.0 Turbo 147 1995 benzina
Alte aplicatii GME T4
2016- Alfa Romeo Giulia (952)
2017- Alfa Romeo Stelvio
2018- Jeep Wrangler (JL)
2018-2023 Jeep Cherokee (KL)
2018- Jeep Grand Commander
2021- Maserati Ghibli Hybrid
2021- Maserati Levante Hybrid
2021- Jeep Wrangler 4xe
2022- Jeep Grand Cherokee (WL)
2022- Jeep Grand Cherokee 4xe (WL)
2022- Maserati Grecale
2023- Alfa Romeo Tonale / Dodge Hornet
2023- Ram Rampage
2023- Jeep Compass
Alfa Romeo, Chrysler, Dodge și Jeep sunt mărci de automobile care pot avea același filtru de ulei din mai multe motive:
Proprietate comună: Toate cele trei mărci sunt deținute de Stellantis, o companie formată prin fuziunea dintre Fiat Chrysler Automobiles (FCA) și Peugeot. Această proprietate comună poate duce la standardizarea anumitor componente, cum ar fi filtrele de ulei, pentru a reduce costurile de producție și a simplifica procesul de service.
Platforme comune: Alfa Romeo, Dodge și Jeep împart adesea platforme de vehicule. De exemplu, FCA a împărțit platforma Giorgio a Alfa Romeo Giulia si Stelvio cu Maserati, Dodge și Jeep. Acest lucru înseamnă că multe componente ale vehiculului, inclusiv filtrele de ulei, pot fi identice sau foarte similare.
Standardizarea pieselor: Standardizarea pieselor este o practică comună în industria auto. Producătorii de automobile folosesc adesea aceleași piese în mai multe modele și mărci pentru a economisi bani și a îmbunătăți eficiența producției. Acest lucru poate duce la utilizarea aceluiași filtru de ulei în mai multe mărci și modele.
Compatibilitatea motorului: Alfa Romeo, Dodge și Jeep pot folosi motoare similare sau identice în unele modele. Dacă motoarele sunt similare, este posibil ca acestea să necesite același tip de filtru de ulei.
Inlocuieste filtrul de ulei Dodge, RAM, Chrysler, Jeep, Alfa Romeo:
CHRYSLER 04884899AB ,CHRYSLER 4884899AB, CHRYSLER 4884899AC, CHRYSLER 68045835AA, CHRYSLER 04884899AC, CHRYSLER 068045835AA
JEEP K04892339AA, JEEP K04892339AB, JEEP K1AML00006A, JEEP K2AML00339A, JEEP 04884900AB, JEEP 04892339AA, JEEP 04892339AB, JEEP 1AML00006A, JEEP 2AML00339A, JEEP 4884900AB, JEEP 4892339AA, JEEP 4892339AB
Mopar SRT 05038041AA MO-041
ALFA ROMEO 50048919, ALFA ROMEO 50055447
Filtre de ulei echivalente:
WIX WL7485
MAN 7030
Donaldson P550794
Mahle Knecht OC614
Purflux LS718
FEBI BILSTEIN 109201
HENGST FILTER H98W