Filtru ulei Honda, filtru Donladson P502063
Inlocuieste Honda 15400RBAF01
Acopera majoritatea modelelor Honda benzina (MY2000+) inclusiv R18A2
- R16A1, R18A1/2, R20A3, R18Z4
- K20Z2/4, K20A2/3/6, K20C1/2, K24A1/3, K24Z3/4,
- D13 B1/2,D14Z5/6, D15Y3, D16V1/W7, D17A2/3/4/8/9,
- L13Z1/4, L13A7, L15B/7
- B16, B18C4/6
- P10A2
- LDA1/2/3 (hibrid)
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Outer Diameter | 68 mm (2.68 inch) |
Thread Size | M20 x 1.5 |
Length | 85 mm (3.35 inch) |
Gasket OD | 64 mm (2.52 inch) |
Gasket ID | 56 mm (2.20 inch) |
Efficiency Beta 75 | 40 micron |
Efficiency Test Std | JIS D 1611 |
Anti-Drainback Valve | Yes |
Bypass Valve | Yes |
Bypass Valve Setting LR | 0.8 bar (12 psi) |
Bypass Valve Setting HR | 1 bar (15 psi) |
Media Type | Cellulose |
Collapse Burst | 6.9 bar (100 psi) |
Type | Full-Flow |
Style | Spin-On |
Instructiuni de instalare:
- Se amorseaza cu ulei (daca directia de montaj permite)
- Se unge garnitura de etansare cu acelasi ulei
- Se verifica suprafata de montaj de garnituri vechi lipite si alte impuritati
- Initial se strange cu varful degetelor pana la asezarea garniturii pe blocul motor, apoi cu o manusa, strangerea se face MANUAL de 3x 90 grade (3/4 rotatie). Filtrul prezinta o sageata radiala pentru ghidare exacta a strangerii. **
- Se spala/sterge filtrul si suprafata inconjuratoare si se verifica de scurgeri dupa pornirea motorului
*Incompatibil NSX, S2000 si motoare Diesel.
**Recomandari pt toate filtrele cu carcasa metalica: se poate folosi o cheie universala de filtru DOAR pentru destrangere. Strangerea cu cheia nu este recomandata din mai multe motive (daca este acces pentru strangere cu mana). Va amintim din motivele pt care nu se foloseste cheia la strangere: nu se cere de producatorul masinii sau al filtrului, necesita o cheie dinamometrica 1/4" (care poate citi valori de cuplu in domeniu destul de jos, 20-25 Nm) suprastrangerea fiind usor de realizat, necesita o cheie hexagonala specifica producatorului filtrului altfel pot aparea puncte concentrate de presiune pe laturile hexagonului de pe carcasa filtrului, apar intotdeauna dificultati la destrangerea lui, cuplul de strangere e in domeniul fortei umane si este usor masurabil prin nr de grade de rotatie precizat pe filtru nemai fiind influentat de tipul de garnitura/pas filet/temperatura suprafetei de montaj/uleiul de pe garnitura etc.
***Va influenta analiza de ulei uzat. Precizati laboratorului filtrul folosit sau eficienta de filtrare (99% la particule de 20 microni)
Inlocuieste ultima varianta SUA (Honeywell): 15400-PLM-A02
Inlcuieste si filtre mai vechi Honda cu urmatoarele coduri: 15400-P0H-305, 15400-PLC-003, 15400-PLC-004, 15400-PLM-A01, 15400-RBA-F01, 15400-RTA-003, 15400-RTA-004