Filtru ulei GR86, BRZ, S2000, WRX - AMSOIL Ea15k20
Inlocuieste filtrul OEM:
- Subaru 15208AA170 (WRX FA20F 2L 2015-2021, F24F 2.4L 2022-2024, BRZ 2.4L 2022-2024)
- Subaru 15208AA130 (BRZ F20 A 2L 2013-2020, Forester, XV, Impreza, Outback 1.6L, 2.0L NA, 2.5L NA 2009-...)
- Toyota SU003-08412 (GR 86 FA24 2.4L 2022-2024)
- Toyota SU003-00311 (GT 86 F20 A 2L 2013-2020)
- Honda 15400-PCX-004 (S2000 F20c 2L 1999-2009)
- Honda 15400-PCX-306
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Inlocuieste filtrul OEM:
- Subaru 15208AA170 (WRX FA20F 2L 2015-2021, F24F 2.4L 2022-2024, BRZ 2.4L 2022-2024)
- Toyota SU003-08412 (GR 86 FA24 2.4L 2022-2024)
- Honda 15400-PCX-004 (S2000 F20c 2L 1999-2009)
- Honda 15400-PCX-306
Avantaje:
- Una din cele mai mari eficiente de filtrare din industrie 99% la 20 microni (eficienta normala: 40-60% la 20 microni, 90-99% la 40 microni etc)
- Durata de viata prelungita (cu o umplere de ulei Amsoil): 24000 km sau un an - care intervine primul.
- Asigura un debit marit de ulei fata de un filtru de celuloza (la temperaturi coborate)
- Selectie de materiale rezistente pe termen lung la temperaturi inalte (nanofibra, silicon, nitril)
Caracteristici:
- Material filtrare: fibre sintetice nanofibers / sita metalica
- Eficienţă filtrare: 99% la 20 microni (ISO 4548-12)***
- Filet montaj: M20 x 1,5
- Supapa suprapresiune By-pass cu deschidere la: 11-17 PSI/0.75-1.17 BAR
- Supapa sens Anti-Drainback: da (silicon)
- Inaltime: 78.2 mm
- Diametru exterior: 79.2 mm
- Garnitura etansare (nitril) diametru exterior: 62,2 mm, diametru interior: 52.7 mm
Instructiuni de instalare:
- Se amorseaza cu ulei (daca directia de montaj permite)
- Se unge garnitura de etansare cu acelasi ulei
- Se verifica suprafata de montaj de garnituri vechi lipite si alte impuritati
- Initial se strange cu varful degetelor pana la asezarea garniturii pe blocul motor, apoi cu o manusa, strangerea se face MANUAL de 3x 90 grade (3/4 rotatie). Filtrul prezinta o sageata radiala pentru ghidare exacta a strangerii. **
- Se spala/sterge filtrul si suprafata inconjuratoare si se verifica de scurgeri dupa pornirea motorului
*Incompatibil NSX si motoare Diesel.
**Recomandari pt toate filtrele cu carcasa metalica: se poate folosi o cheie universala de filtru DOAR pentru destrangere. Strangerea cu cheia nu este recomandata pentru ca nu e necesara existand acces pentru strangere cu mana. Aditional si din urmatoarele motive: nu se cere de producatorul masinii sau al filtrului, necesita o cheie dinamometrica care poate citi valori de cuplu in domeniul 20-25 Nm intrucat suprastrangerea e prea facila, necesita o cheie hexagonala specifica producatorului filtrului altfel pot aparea puncte concentrate de presiune pe carcasa filtrului, apar intotdeauna dificultati la destrangerea lui, cuplu de strangere daca e disponibil, e in domeniul fortei umane, cuplu de strangere e influentat de tipul de ulei de pe garnitura, temperatura filtrului, temperatura suprafetei de montaj.
***Va influenta analiza de ulei uzat. Precizati laboratorului filtrul folosit
Review Youtube:
S-ar putea sa-ti placa