Ulei motor 5W30 sintetic Red Line Euro Series, 946ml
search
  • Ulei motor 5W30 sintetic Red Line Euro Series, 946ml
  • Ulei motor 5W30 sintetic Red Line Euro Series, 946ml
  • Ulei motor 5W30 sintetic Red Line Euro Series, 946ml
  • Ulei motor 5W30 sintetic Red Line Euro Series, 946ml

Ulei motor 5W30 sintetic Red Line Euro Series, 946ml

125,00 lei
TVA incl.

RED LINE EURO-SERIES 5W30 MOTOR OIL este un ulei de motor sintetic de înaltă performanță, conceput pentru a reduce pre-aprinderea la viteză mică (LSPI) și pentru a se potrivi cu cerințele cele mai recente ale motoarelor pe benzină și diesel europene.

Formulă ester/PAO oferă o protecție superioară împotriva uzurii și a instabilității la temperaturi ridicate, o economie de combustibil îmbunătățită și un sigiliu al inelului mai puternic.

Compatibil cu echipamentele de emisii și cu filtrele de particule diesel, datorită conținutului scăzut de cenușă și a aditivilor anti-uzură adecvați.

Recomandat pentru o gamă largă de clasificări și specificații ale producătorilor de automobile, cum ar fi ACEA C2/C3, A1/B1, API SP/SN+/SN/SM/SL/CF, BMW LL-04, BMW Twin Power Turbo Longlife-04, Chrysler MS-11106/MS-13340, FORD M2C-917A/M2C-946-B1/WSS-M2C961-A1, GM dexos2® dexos1® Gen 2, Gen 3, MB 229.31/229.51/229.52, Land Rover ST JLR.03.5005, Porsche C30, RN 17/0700/0710, VW 504.00/505.00/505.01/507.00/511.00

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 122,50 lei 5,00 lei
7 116,25 lei 61,25 lei
Cantitate (buc.)
In stoc - Livrare gratuita in 1-2 zile

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

Formula complet sintetica ester/PAO: Aceasta înseamnă că uleiul este fabricat din stocuri de bază sintetice, care sunt concepute chimic pentru a avea proprietăți superioare decât uleiurile sintetice convenționale/hidrocracate. Esterul și PAO sunt două tipuri de stocuri de bază sintetice care au stabilitate termică ridicată, volatilitate scăzută și lubrifiere excelentă.

 

Protecție excelentă la uzură și reducerea frecării într-o gamă largă de condiții de funcționare: Aceasta înseamnă că uleiul poate preveni contactul metal-metal și poate reduce pierderile de energie din cauza frecării în motor, indiferent de temperatură, turație sau sarcină. Acest lucru poate prelungi durata de viață a motorului și poate îmbunătăți performanța.

 

Detergența ridicată permite intervale de scurgere extinse și oferă o curățenie sporită: aceasta înseamnă că uleiul poate menține motorul curat, prevenind formarea de nămol, lac și depuneri, care pot afecta funcționarea și eficiența motorului. Detergenția ridicată înseamnă, de asemenea, că uleiul poate dura mai mult și nu trebuie schimbat la fel de des ca alte uleiuri.

 

Economie de combustibil îmbunătățită și etanșare segment pentru mai multă putere: aceasta înseamnă că uleiul poate ajuta motorul să ardă mai puțin combustibil și să producă mai multă putere prin reducerea frecării și îmbunătățirea etanșării dintre inele pistonului și pereții cilindrului. Acest lucru poate reduce, de asemenea, emisiile și impactul asupra mediului al motorului.

 

Stabilitatea superioară la temperaturi ridicate și rezistența la oxidare îmbunătățește lubrifierea metalului fierbinte în comparație cu alte sintetice: Aceasta înseamnă că uleiul poate rezista la temperaturi ridicate și poate rezista la descompunerea chimică cauzată de oxigen, care poate degrada calitatea și performanța uleiului. Uleiul își poate menține proprietățile de lubrifiere și atunci când motorul este fierbinte, ceea ce poate preveni uzura și deteriorarea.

 

Indicele natural ridicat de vâscozitate  (VI) asigură o peliculă de ulei mai groasă în rulmenți și came: Aceasta înseamnă că uleiul poate rezista modificărilor de vâscozitate sau de grosime din cauza schimbărilor de temperatură. Un ulei cu VI mare poate oferi o peliculă de ulei mai groasă și mai consistentă care poate proteja rulmenții și camele, care sunt componente critice ale motorului, de uzură.

 

Mai puțină evaporare decât alte materiale sintetice pentru o eficiență îmbunătățită și etanșare segment: Aceasta înseamnă că uleiul își poate păstra volumul și calitatea reducând la minimum pierderea de ulei din cauza evaporării, care poate apărea atunci când motorul este fierbinte. Mai puțină evaporare poate îmbunătăți, de asemenea, eficiența și etanșarea segmentilor, așa cum s-a explicat mai sus.

 

Toate produsele sunt complet compatibile cu uleiurile de motor convenționale și sintetice: Aceasta înseamnă că uleiul poate fi amestecat cu alte tipuri de uleiuri fără a cauza probleme sau a compromite performanța. Acest lucru poate fi util atunci când uleiul trebuie completat sau schimbat.

Recomandat pentru o gamă largă de clasificări și specificații ale producătorilor de automobile, cum ar fi ACEA C2/C3, A1/B1, API SP/SN+/SN/SM/SL/CF, BMW LL-04, BMW Twin Power Turbo Longlife-04, BMW 83 212 465 849, BMW 83212465849, BMW 83.212.465.849, Chrysler MS-11106/MS-13340, FORD M2C-917A/M2C-946-B1/WSS-M2C961-A1, GM dexos2® dexos1® Gen 2, Gen 3, MB 229.31/229.51/229.52, Land Rover ST JLR.03.5005, Porsche C30, RN 17/0700/0710, VW 504.00/505.00/505.01/507.00/511.00.

Opinia Boutique Oils: Uleiurile de motor Red Line sunt apogeul ingineriei lubrifianților datorita in mare parte folosirii celor mai bune baze de ulei din industrie fapt evidentiat de cele mai mici valori de evaporare si cele mai mari valori de vascozitate HTHS.

Produs pe bază de ester/PAO, un upgrade față de baza oricarui produs pentru aceste norme de motor, oferă protecție suplimentară împotriva uzurii și instabilității la temperaturi ridicate 

Este un ulei de motor proiectat pentru a reduce fenomenul LSPI de aprindere precoce, pentru intervalele extinse de schimb ale celor mai recente motoare europene pe benzină și diesel. Include nivelurile adecvate de aditivi anti-uzură și conținut scăzut de cenușă pentru a asigura compatibilitatea cu cele mai recente filtre de particule și echipamente de emisii.

Red Line 5W-30 Euro permite menținerea vâscozității in turatii inalte pentru o presiune a uleiului de motor proportional constantă.

Totodata vâscozitate HTHS este fundamentală si în cazul motoarelor turbo cu cilindree redusă și de înaltă performanță.

De asemenea Red Line 5W-30 Euro prezinta cea mai mica evaporare din industrie, protejand astfel echipamentele de reducere a emisiilor, supapele si EGR-ul de depuneri. Suplimentar volatilitatea redusa contribuie suplimentar la evitarea aceluiasi fenomen LSPI. Low Speed Pre-Ignition (LSPI) este un fenomen care apare în motoarele cu ardere internă, în special în motoarele cu injecție directă, și este caracterizat prin aprinderea prematură a amestecului de carburant în cilindru în timpul fazelor de admisie sau compresie a ciclului de funcționare. Această aprindere prematură poate duce la presiuni și temperaturi extreme în cilindru, cauzând daune serioase motorului. LSPI este o problemă care a devenit mai pronunțată în industria auto odată cu adoptarea tehnologiilor de injecție directă și downsizing-ul motoarelor pentru a îndeplini standardele de emisii și eficiență a consumului mai stricte.

Totodata, evaporarea redusa contribuie major la mentinerea unei vascozitati constante pe durata schimbului si la mentinerea nivelului de ulei/ reducerea consumului de ulei.

Complet sintetic, fara baze hidrocracate, cu cea mai mare concentratie de ester pentru normele acoperite:

  • ofera nu doar stabilitatea superioară la temperaturi ridicate dar si zero depuneri
  • dizolvarea depunerilor existente strat cu srat si fara riscuri
  • cea mai inalta compatibilitate cu garnituri din industrie si mentinerea pe termen maxim a elasticitatii lor
  • foarte adeziv, previne uzura motorului în timpul pornirilor, chiar și după perioade lungi de stationare

Nomenclatura "Euro" nu inseamna ca produsul este facut pentru piata europeana. Toate produsele Red Line sunt produse in acelasi loc si la fel pentru toate continentele. Scopul denumirii e de a diferentia intre produse cu aceeasi vascozitate dar un pachet de aditivi diferit. Toate produsele Red Line High Performance (inclusiv Euro dar cu exceptia 15W40 Diesel) sunt bazate pe pachete super premium de aditivi axate in primul rand pe norme europene si secundar pe cele API, americane. Varianta Euro contine un pachet mid-SAPS compatibil cu cele mai recente norme. Varianta non-Euro, adreseaza in continuare norme europene, dar mai vechi si contine un pachet de aditivi clasic, full-SAPS. Toate pachetele europene de aditivi folosite astazi de producatorii de ulei serversc concomitent norme aplicabile atat motoarelor Otto (pe benzina) cat si Diesel.

 

12304

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
5W-30
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
11.6
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
70.6
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
160
HTHS Visc. 150°C mPa*s (vasc. reala pt presiune ulei)
3.6cP | 150°C
CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
6000cP | -30°C
Pour Point (°C) (Temperatura °C de la care curge)
-45
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
5

Download

FT Red Line 5W-30 Euro

Ulei motor Red Line 5W-30 Euro - FISA TEHNICA

Download (146.04KB)

FS Red Line 5W-30 Euro

Ulei motor Red Line 5W-30 Euro - FISA SECURITATE

Download (134.47KB)

S-ar putea sa-ti placa