

A small-car formulation diesel skills with racecar levels of stability.
Recomandat pentru:
Redirectionare / Procesare Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Fara intrebari. E dreptul dvs.
Opinia Boutique Oils: Uleiurile de motor Red Line sunt apogeul ingineriei lubrifianților datorita in mare parte folosirii celor mai bune baze de ulei din industrie fapt evidentiat de cele mai mici valori de evaporare si cele mai mari valori de vascozitate HTHS.
Produs pe bază de ester/PAO, un upgrade față de baza oricarui produs pentru aceste norme de motor, oferă protecție suplimentară împotriva uzurii și instabilității la temperaturi ridicate
Este un ulei de motor proiectat pentru a reduce fenomenul LSPI de aprindere precoce, pentru intervalele extinse de schimb ale celor mai recente motoare europene pe benzină și diesel. Include nivelurile adecvate de aditivi anti-uzură și conținut scăzut de cenușă pentru a asigura compatibilitatea cu cele mai recente filtre de particule și echipamente de emisii.
Red Line 5W-30 Euro permite menținerea vâscozității in turatii inalte pentru o presiune a uleiului de motor proportional constantă.
Totodata vâscozitate HTHS este fundamentală si în cazul motoarelor turbo cu cilindree redusă și de înaltă performanță.
De asemenea Red Line 5W-30 Euro prezinta cea mai mica evaporare din industrie, protejand astfel echipamentele de reducere a emisiilor, supapele si EGR-ul de depuneri. Suplimentar volatilitatea redusa contribuie suplimentar la evitarea aceluiasi fenomen LSPI. Low Speed Pre-Ignition (LSPI) este un fenomen care apare în motoarele cu ardere internă, în special în motoarele cu injecție directă, și este caracterizat prin aprinderea prematură a amestecului de carburant în cilindru în timpul fazelor de admisie sau compresie a ciclului de funcționare. Această aprindere prematură poate duce la presiuni și temperaturi extreme în cilindru, cauzând daune serioase motorului. LSPI este o problemă care a devenit mai pronunțată în industria auto odată cu adoptarea tehnologiilor de injecție directă și downsizing-ul motoarelor pentru a îndeplini standardele de emisii și eficiență a consumului mai stricte.
Totodata, evaporarea redusa contribuie major la mentinerea unei vascozitati constante pe durata schimbului si la mentinerea nivelului de ulei/ reducerea consumului de ulei.
Complet sintetic, fara baze hidrocracate, cu cea mai mare concentratie de ester pentru normele acoperite:
Nomenclatura "Euro" nu inseamna ca produsul este facut pentru piata europeana. Toate produsele Red Line sunt produse in acelasi loc si la fel pentru toate continentele. Scopul denumirii e de a diferentia intre produse cu aceeasi vascozitate dar un pachet de aditivi diferit. Toate produsele Red Line High Performance (inclusiv Euro dar cu exceptia 15W40 Diesel) sunt bazate pe pachete super premium de aditivi axate in primul rand pe norme europene si secundar pe cele API, americane. Varianta Euro contine un pachet mid-SAPS compatibil cu cele mai recente norme. Varianta non-Euro, adreseaza in continuare norme europene, dar mai vechi si contine un pachet de aditivi clasic, full-SAPS. Toate pachetele europene de aditivi folosite astazi de producatorii de ulei serversc concomitent norme aplicabile atat motoarelor Otto (pe benzina) cat si Diesel.
Fisa produs