Red Line Euro 5W-30 High Performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml
search
  • Red Line Euro 5W-30 High Performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml
  • Red Line Euro 5W-30 High Performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml
  • Red Line Euro 5W-30 High Performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml
  • Red Line Euro 5W-30 High Performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml

Red Line Euro 5W-30 High Performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml

115,00 lei
TVA incl.

A small-car formulation diesel skills with racecar levels of stability.

Recomandat pentru:

  • ACEA C2/C3, A1/B1
  • API SP/SN+/SN/SM/SL/CF
  • BMW LL-04
  • Chrysler MS-11106/MS-13340
  • FORD M2C-917A/M2C-946-B1/WSS- M2C961-A1
  • GM dexos2® dexos1® Gen 2, Gen 3
  • MB 229.31/229.51/229.52
  • Land Rover ST JLR.03.5005
  • Porsche C30
  • RN 17/0700/0710
  • VW 504.00/505.00/505.01/507.00/511.00

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 110,40 lei 9,20 lei
7 105,80 lei 64,40 lei
Cantitate (buc.)
In stoc - Livrare gratuita in 1-2 zile

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

Opinia Boutique Oils: Uleiurile de motor Red Line sunt apogeul ingineriei lubrifianților datorita in mare parte folosirii celor mai bune baze de ulei din industrie fapt evidentiat de cele mai mici valori de evaporare si cele mai mari valori de vascozitate HTHS.

Produs pe bază de ester/PAO, un upgrade față de baza oricarui produs pentru aceste norme de motor, oferă protecție suplimentară împotriva uzurii și instabilității la temperaturi ridicate

Este un ulei de motor proiectat pentru a reduce fenomenul LSPI de aprindere precoce, pentru intervalele extinse de schimb ale celor mai recente motoare europene pe benzină și diesel. Include nivelurile adecvate de aditivi anti-uzură și conținut scăzut de cenușă pentru a asigura compatibilitatea cu cele mai recente filtre de particule și echipamente de emisii.

Red Line 5W-30 Euro permite menținerea vâscozității in turatii inalte pentru o presiune a uleiului de motor proportional constantă.

Totodata vâscozitate HTHS este fundamentală si în cazul motoarelor turbo cu cilindree redusă și de înaltă performanță.

De asemenea Red Line 5W-30 Euro prezinta cea mai mica evaporare din industrie, protejand astfel echipamentele de reducere a emisiilor, supapele si EGR-ul de depuneri. Suplimentar volatilitatea redusa contribuie suplimentar la evitarea aceluiasi fenomen LSPI. Low Speed Pre-Ignition (LSPI) este un fenomen care apare în motoarele cu ardere internă, în special în motoarele cu injecție directă, și este caracterizat prin aprinderea prematură a amestecului de carburant în cilindru în timpul fazelor de admisie sau compresie a ciclului de funcționare. Această aprindere prematură poate duce la presiuni și temperaturi extreme în cilindru, cauzând daune serioase motorului. LSPI este o problemă care a devenit mai pronunțată în industria auto odată cu adoptarea tehnologiilor de injecție directă și downsizing-ul motoarelor pentru a îndeplini standardele de emisii și eficiență a consumului mai stricte.

Totodata, evaporarea redusa contribuie major la mentinerea unei vascozitati constante pe durata schimbului si la mentinerea nivelului de ulei/ reducerea consumului de ulei.

Complet sintetic, fara baze hidrocracate, cu cea mai mare concentratie de ester pentru normele acoperite:

  • ofera nu doar stabilitatea superioară la temperaturi ridicate dar si zero depuneri
  • dizolvarea depunerilor existente strat cu srat si fara riscuri
  • cea mai inalta compatibilitate cu garnituri din industrie si mentinerea pe termen maxim a elasticitatii lor
  • foarte adeziv, previne uzura motorului în timpul pornirilor, chiar și după perioade lungi de stationare

Nomenclatura "Euro" nu inseamna ca produsul este facut pentru piata europeana. Toate produsele Red Line sunt produse in acelasi loc si la fel pentru toate continentele. Scopul denumirii e de a diferentia intre produse cu aceeasi vascozitate dar un pachet de aditivi diferit. Toate produsele Red Line High Performance (inclusiv Euro dar cu exceptia 15W40 Diesel) sunt bazate pe pachete super premium de aditivi axate in primul rand pe norme europene si secundar pe cele API, americane. Varianta Euro contine un pachet mid-SAPS compatibil cu cele mai recente norme. Varianta non-Euro, adreseaza in continuare norme europene, dar mai vechi si contine un pachet de aditivi clasic, full-SAPS. Toate pachetele europene de aditivi folosite astazi de producatorii de ulei serversc concomitent norme aplicabile atat motoarelor Otto (pe benzina) cat si Diesel. 

12304

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
5W-30
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
11.6
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
70.6
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
160
HTHS Visc. 150°C mPa*s (vasc. reala pt presiune ulei)
3.6cP | 150°C
CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
6000cP | -30°C
Pour Point (°C) (Temperatura °C de la care curge)
-45
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
5

Download

FT Red Line 5W-30 Euro

Ulei motor Red Line 5W-30 Euro - FISA TEHNICA

Download (146.04KB)

FS Red Line 5W-30 Euro

Ulei motor Red Line 5W-30 Euro - FISA SECURITATE

Download (134.47KB)