Ulei motor 5W-30 sintetic AMSOIL Signature, galon SUA, 3.8L
Ulei 5W30 de înaltă performanță, PAO, care oferă o protecție superioară a motorului, o curățenie excepțională și o durată de viață mai lungă. Este proiectat pentru a depăși cu mult cerințele standardelor.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Ulei 5W30 de înaltă performanță, PAO, care oferă o protecție superioară a motorului, o curățenie excepțională și o durată de viață mai lungă. Uleiul motor 5W-30 sintetic AMSOIL Signature Series ASLQT, este proiectat pentru a depăși cerințele standardelor industriale și ale producătorilor de echipamente originale, fiind potrivit pentru o gamă largă de vehicule și echipamente.
Beneficiile uleiului Amsoil 5W30 Signature
Protecție împotriva pierderii de putere și a uzurii - Uleiul de motor sintetic AMSOIL 5W-30 Signature Series oferă o protecție de 75% mai mare decât cea necesară de standardul industriei, prelungind durata de viață a componentelor vitale ale motorului.
Protecție pentru turbocompresoare - Uleiul de motor sintetic AMSOIL 5W-30 Signature Series protejează turbocompresoarele cu 72% mai bine decât este necesar de specificația GM dexos1 Gen 2, prevenind depunerile de cocs care pot reduce performanța și durabilitatea lor.
Protecție împotriva LSPI - Uleiul de motor sintetic AMSOIL 5W-30 Signature Series a obținut 100% protecție împotriva LSPI (Low-Speed Pre-Ignition), un fenomen care poate provoca daune grave pistonilor și poate duce la defectarea motorului.
Protecție termică și detergență - Uleiul de motor sintetic AMSOIL 5W-30 Signature Series rezistă la descompunere termică și menține pistonii curați, având o putere de neutralizare a acizilor cu 28% mai mare decât Mobil 1* și 50% mai mulți detergenți decât AMSOIL 5W-30 OE Motor Oil.
Aplicatii:
API SP-RC, SN Plus, SN,...
ILSAC GF-6A, GF-5 ...
ACEA A5/B5, A1/B1
Ford WSS-M2C946-A/B1, WSS-M2C929-A,
Chrysler MS-6395
GM dexos1, Gen2
Honda HTO-06
Combinatia de turbocompresor / injectie directa de combustibil a devenit alegerea preferata a producatorilor de automobile pentru a produce motoare puternice si pentru a indeplini cerintele guvernamentale privind economia de combustibil. Fluxul de aer crescut pe care il genereaza turbocompresoarele permite unui motor sa arda mai mult combustibil si sa produca mai multa putere, dar aceasta putere are un cost. Caldura si stresul enorm pe care le creeaza turbocompresoarele determina unele uleiuri sa se descompuna si sa formeze depuneri daunatoare pe rulmenti printr-un proces numit turbo coking (cocsificare turbo). In timp, turbocompresoarele pot suferi performante reduse sau pot esua complet.
Testul Turbo Coking a fost conceput pentru a simula condițiile extreme de funcționare ale unui motor supraalimentat. Evaluează capacitatea unui ulei de motor de a rezista la acumularea de depuneri în canalele de ulei și bucșele unui turbocompresor. Creșterile de temperatură în interiorul turbo și greutatea oricăror depuneri sunt înregistrate.
Testul GM Turbo Coking necesită ca un ulei să limiteze schimbarea de temperatură în interiorul turbocompresorului la 13% sau mai puțin pentru a trece testul. Signature Series a limitat creșterea temperaturii la doar 3,6%, controlând căldura și dovedind că protejează împotriva depunerilor comune mediilor de motor cu temperatură ridicată.
Parametri de testare conform GM Dexos 2 Cocsare Turbo
Motor: GM 1.4L din 2012
Durată: 2.000 de cicluri de încălzire extremă - aproximativ 537 de ore
Măsoară: Capacitatea unui ulei de motor de a rezista depunerilor în conductele și lagarele de ulei ai unui turbocompresor
Simulează: Funcționarea la temperaturi ridicate a unui motor turboalimentat
Cerință: Creșterea temperaturii în turbocompresor este limitată la 13%
Amsoil 5W-30 Signature Series protejeaza turbocompresoarele*
*Pe baza testării independente a AMSOIL Signature Series 5W-30 în testul GM Dexos 2 de cocsare turbo.
Fisa produs
- SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
- 5W-30
- K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
- 10.3
- K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
- 59.7
- Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
- 162
- HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
- 3.11
- CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
- 3968
- Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
- -50
- Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
- 6.7
- TBN
- 12.5
Referinte specifice
- cod EAN13
- 097012019045
- Cod MPN
- ASL1G
S-ar putea sa-ti placa