Ulei motor 5W-30 sintetic AMSOIL Signature, 946ml
80,04 lei / qt
Fabricat cu cele mai avansate tehnologii sintetice și aditivi de calitate, depășind standardele de performanță și protecție ale industriei și ale producătorilor de echipamente originale.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Uleiul de motor sintetic 5W-30 Signature Series de la Amsoil este un ulei premium care asigură o funcționare optimă a motorului, o curățare eficientă și o economie de combustibil. Este fabricat cu cele mai avansate tehnologii sintetice și aditivi de calitate, depășind standardele de performanță și protecție ale industriei și ale producătorilor de echipamente originale. Este recomandat pentru o varietate de vehicule și echipamente, inclusiv cele cu turbocompresoare, motoare cu injecție directă și sisteme de control al emisiilor.
Amsoil 5W-30 este recomandat pentru urmatoarele standarde:
- API SP-RC, SN Plus, SN,...
- ILSAC GF-6A, GF-5. GF-4 ...
- ACEA A5/B5, A1/B1
- Ford WSS-M2C946-A/B1, WSS-M2C929-A, WSS-M2C961-A1
- Chrysler MS-6395
- GM dexos1, Gen3
- Honda HTO-06
Uleiul de motor sintetic Amsoil 5W-30 Signature Series este un produs inovator care oferă o protecție superioară a motorului, o curățenie excepțională și o performanță ridicată pe intervale de schimbare extinse.
Uleiul de motor sintetic Amsoil 5W-30 Signature Series depășește cerințele standardelor industriale și ale producătorilor de echipamente originale pentru diverse specificații de ulei, cum ar fi API SP, GM dexos1 Gen 3, Ford WSS-M2C931-C și altele.
Uleiul de motor sintetic Signature Series demonstrează o rezistență excelentă la uzură, depuneri, pre-aprindere la viteză mică (LSPI), coking turbo, oxidare și îngroșare, protejând componentele vitale ale motorului, cum ar fi pistoanele, arborele cu came și turbocompresorul.
Uleiul de motor sintetic Amsoil 5W-30 Signature Series păstrează puterea și cuplul motorului, asigurând o pornire ușoară și o funcționare fără probleme. Este compatibil cu alte uleiuri convenționale și sintetice și nu afectează garanția vehiculului sau a echipamentului.
AMSOIL: "Uleiul de motor 5W-30 sintetic AMSOIL Signature nu pierde din caii putere*
Durabilitatea extremă a uleiului de motor Signature Series ajută motorul tau sa funcționeze mai puternic, pentru mai mult timp.
Am introdus uleiul sintetic 5W-30 Signature Series într-un Ford F-150 cu motorul Ecoboost de 3.5L pentru a testa capacitatea de a proteja motoarele turbo cu injecție directă (TDGI) împotriva pierderii cuplului și a cailor putere în timpul intervalelor de schimb prelungite până la 25.000 de mile (40.200 km).
Măsurarea puterii s-a făcut la începutul și la sfârșitul testului pentru a evalua caii putere și retenția cuplului. Signature Series a ajutat la menținerea performanței motorului pe parcursul testului de 100.000 de mile (160.934 km).
*Teste efectuate într-un laborator independent folosind ulei de motor sintetic AMSOIL Signature Series 5W-30 și un ulei de motor de 5W-30 cu amestec sintetic de top în camioane Ford F-150 cu motoare twin-turbo de 3,5L."
Uleiul de motor 5W-30 sintetic AMSOIL Signature oferă proprietăți mai bune de curgere la rece
Inginerii sunt de acord că majoritatea uzurii motorului apare în timpul pornirilor reci. Deși procentajul exact depinde de mai mulți factori și este greu de definit, motivele includ următoarele …
Un amestec mai bogat de aer / combustibil la pornire spală uleiul de pe pereții cilindrului
Se formează condens în interiorul motorului care provoacă rugină și coroziune
Segmentii de piston și cilindrii reci nu se etanșează la fel de bine, provocând gazele de ardere să „suflă” inelele și să contamineze uleiul
Gravitația face ca o mare parte din ulei să cadă înapoi în carterul de ulei, lăsând componentele neapărate
Uleiul rece nu curge imediat la pornire, înfometând temporar motorul de ulei
Deși toți acești factori sunt importanți, lipsa de ulei datorată proprietăților slabe de curgere la rece este principalul vinovat. Din fericire, există ceva ce puteți face în legătură cu asta.
În primul rând, este important să definim o „pornire” rece. Deși este adevărat că uleiul se îngroașă mai mult în vremea rece de iarnă și provoacă dificultăți crescute de pornire, un motor este considerat „rece” după ce a stat suficient de mult pentru a se răci la temperatura ambientală, de obicei peste noapte. Chiar și în climatul cald, uzura la pornirea rece este o problemă.
Uleiul din interiorul motorului se răcește pe măsură ce stă peste noapte. Pe măsură ce se răcește, vâscozitatea sa crește (se îngroașă). Când este timpul să porniți vehiculul dimineața, uleiul mai gros nu curge prin motor la fel de ușor ca atunci când este la temperatura de funcționare. Este în acest moment că piesele vitale ale motorului pot funcționa fără lubrifiere, crescând uzura.
Problema este mai pronunțată cu cât este mai frig, mai ales dacă folosiți ulei convențional.
Lubrifianții convenționali conțin parafine sau ceară, care se solidifică atunci când temperatura scade. Aceste ceară determină uleiul să se îngroașe. În comparația prezentată în videoclip, am răcit un ulei convențional și uleiul sintetic pentru motor AMSOIL Signature Series 5W-30 la -40ºC. Uleiul convențional s-a îngroșat atât de mult încât a curs cu greu din pahar. Dacă acel ulei ar fi în interiorul motorului dvs. într-o dimineață rece, ar putea împiedica arborele cotit să se rotească suficient de repede pentru a porni motorul, lăsându-vă blocat. Chiar dacă motorul a pornit, nu ați fi scăpat de necazuri. Uleiul gros și rece poate eșua să curgă prin deschiderile mici de pe ecranul de aspirație a uleiului, înfometând motorul de ulei pentru câteva momente vitale înainte ca uleiul să înceapă să se încălzească și să curgă prin tot motorul.
În plus, uleiul vascos poate eșua să curgă prin orificiile mici din arborele cotit pentru a lubrifia lagarele. Orificii de ulei similare în arborele cu came asigură lubrifierea capătului superior al motorului. Cu cât aceste orificii de ulei sunt mai departe de pompa de ulei, cu atât durează mai mult până când uleiul ajunge la componentele la pornire, punând motorul dvs. la un risc crescut de uzură.
Uleiurile sintetice pentru motor AMSOIL oferă proprietăți mai bune de curgere la rece decât uleiurile convenționale. Bazele lor sintetice de ulei nu conțin ceara inerentă uleiurilor convenționale. Ca urmare, acestea demonstrează puncte de curgere reduse și o fluiditate crescută la pornirile reci. Acest lucru se traduce printr-un ulei care curge aproape imediat prin ecranul de aspirație a uleiului și alte orificii mici de ulei atunci când porniți motorul, protejându-l împotriva uzurii.
Verificati punctul de curgere al uleiului pentru a evalua capacitatea sa de a curge rapid la pornire, de obicei raportat pe buletinul de date al uleiului. Punctul de curgere este cel mai rece punct la care un ulei va curge.
Fisa produs
- SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
- 5W-30
- K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
- 10.3
- K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
- 59.7
- Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
- 162
- HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
- 3.11
- CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
- 3968
- Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
- -50
- Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
- 6.7
- TBN
- 12.5
Referinte specifice
- cod EAN13
- 097012019014
- Cod MPN
- ASLQT
S-ar putea sa-ti placa