

Formulat special pentru a oferi cea mai înaltă performanță în condiții de curse, unde sistemele de frânare funcționează la temperaturi foarte ridicate.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Punct de fierbere uscat tipic: 330°C
Punct de fierbere umed tipic: 205°C la 3.7% contaminare cu apa. Atentie alti producatori folosesc 3% pentru a obtine rezultate mai bune.
Formulat special pentru a oferi cea mai înaltă performanță în condiții de curse, unde sistemele de frânare funcționează la temperaturi foarte ridicate.
Pentru cele mai bune rezultate, aerisiți sistemul de frânare cu lichid proaspăt înainte de fiecare cursă, în special dacă frânele sunt extrem de fierbinți și/sau condițiile sunt umede.
Nu amestecați cu alte lichide de frână, altfel performanța excepțională ar putea fi compromisă.
RL-700 este conformă și depășește standardele U.S. FMVSS Nr.116 DOT 4.
Compresibilitate excepțional de scăzută.
RL-700 are cel mai ridicat punct de fierbere dintre toate lichidele de frână pentru utilizare pe drumuri publice. Fata de alte lichide etichetate DOT 4, RL-700 respecta limita DOT 4 de vascozitate maxima la rece (1800cSt@-40C), asigurand in acest fel reactia rapida a sistemelor de ABS si control al stabilitatii si conformitatea totala cu stadardul DOT 4. In plus acest produs se califica si pentru limita de vascozitate maxima la rece pentru DOT 3 (1500cSt@-40C) ceea ce il face compatibil inclusiv cu stadadul DOT 3 si in consecinta asigura functionarea pe vreme rece in conditii optime. Poate fi folosit in sisteme DOT 5.1 dar nu si in anotimpul rece unde DOT 5.1 cere o vascozitate redusa (max. 900cSt@-40C). A nu se folosi deloc unde se cere DOT 5 (siliconic) si LHM+ (mineral).
Respectati intervalul de schimb din manual sau cel de mai jos, care este mai mic: