Ulei 2T de amestec Red Line, 473ml (100:1)
search
  • Ulei 2T de amestec Red Line, 473ml (100:1)
  • Ulei 2T de amestec Red Line, 473ml (100:1)
  • Ulei 2T de amestec Red Line, 473ml (100:1)

Ulei 2T de amestec Red Line, 473ml (100:1)

99,00 lei
TVA incl.

Performanța suprema în 2T. Curățenie extremă. Conține 100% uleiuri de bază esterice.

Pentru motoare de curse puternic modificate care ating turații mari, cum ar fi motocicletele de curse, karturile, ambarcațiunile personale, snowmobile-urile.

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 97,02 lei 3,96 lei
7 92,07 lei 48,51 lei
Cantitate (buc.)
In stoc - Livrare gratuita in 1-2 zile

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

Performanța suprema în 2T

Uleiul 2T de curse Two-Stroke Racing oferă cea mai bună lubrifiere, care este mult superioară uleiului de ricin, mineralelor și altor sintetice. Acest lubrifiant oferă o lubrifiere excelentă și curățenie perfectă chiar și în motoarele de curse care funcționează la 15.000 rpm. Principala diferență dintre lubrifianții noștri pentru două cicluri si restul produselor de pe piata este stabilitatea termică a bazelor folosite. Cu cât baza este mai stabilă termic, cu atât mai mare este costul lubrifiantului, iar produsul Two-Stroke Racing Oil este cel mai curat și cel mai stabil termic de pe piață. Conține 100% uleiuri de bază esterice cu cea mai mare rezistență a filmului și afinitate pentru metalul fierbinte.

  • Curățenie extremă
  • Popular în curse și aplicații zilnice, cum ar fi motociclete, carturi, scutere etc.
  • Dovedit pe dyno pentru câștiguri de 3-5% și mai mult pe rulări mai lungi
  • Stabilitatea la temperaturi ridicate previne depunerile pe camerele de ardere, orificiile de evacuare, segmentul superior și coroana pistonului
  • Utilizare recomandată la 50:1, dar utilă până la 100:1 în funcție de condițiile de funcționare
  • Se va amesteca cu benzina sau până la 50% alcool
  • Chimia din uleiul de kart în doi timpi și uleiul de cursă în doi timpi sunt identice, cu etichete diferite
  • Compatibil cu motorul rotativ Mazda
  • Putere crescută și protecție excelentă la uzură
  • Reziduurile scăzute de carbon reduc dramatic murdărirea bujiilor și fumul
  • Funcționează atât în sisteme de premix, cât și în sisteme de injecție

Segmenti Noi - Red Line Two-Stroke Racing Oil în general nu ar trebui să fie folosit pentru a roda un segment nou din cauza alunecării extreme a lubrifiantului. Un lubrifiant pe bază de petrol pentru două cicluri utilizat la încărcări normale timp de 15 minute ar trebui să fie suficient pentru etanșarea inelului. Uleiurile Red Line Two-Stroke pot fi utilizate pentru rodaj dacă motorul funcționează la 80% încărcare timp de 15 minute imediat după pornire.

Compatibilitate - lubrifianții Red Line Two-Cycle sunt compatibili cu uleiul mineral, ricinul și majoritatea lubrifianților sintetici. Aceștia pot fi amestecați împreună în formă concentrată sau cu combustibilul fără separare sau formare de gel.

Prevenirea ruginii - toți lubrifianții Red Line Two-Cycle sunt proiectați pentru a oferi o protecție mai mare împotriva ruginii decât cea necesară pentru certificarea BIA. Protecția împotriva ruginii în lubrifianții Red Line Two-Cycle îi face potriviți pentru utilizarea în apă dulce sau marină.

Biodegradabilitate - lubrifianții sintetici utilizați în produsele Red Line sunt mai biodegradabili decât lubrifianții pe bază de petrol.

Stabilitatea combustibilului - lubrifianții Red Line Two-Cycle se vor dizolva în benzină la rapoarte de cel puțin 15:1 și nu se vor separa nici măcar în condiții de îngheț.

40603

S-ar putea sa-ti placa