Ulei motor Racing SAE 40
search
  • Ulei motor Racing SAE 40
  • 15W40 sintetic
  • Ulei motor Racing  15W40
  • Ulei motor Racing SAE 40 / 15W40 sintetic Red Line 40Wt, 946ml

Ulei motor Racing SAE 40 / 15W40 sintetic Red Line 40Wt, 946ml

140,00 lei
TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Ulei de competitie 15W40 baza ester pentru curse de mașini. Oferă mai multă putere, stabilitate și protecție la uzură decât uleiurile de vâscozitate similară.

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
4 134,40 lei 22,40 lei
7 130,20 lei 68,60 lei
12 126,00 lei 168,00 lei
Cantitate (buc.)
In stoc propriu

  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Ulei motor 15W40 Racing Red Line 40Wt este un ulei multigrad natural, baza de ester, fara polimeri care isi mentine vascozitatea la orice turatie de motor. 

  • Detergenți speciali pentru o lubrifiere îmbunătățită și mai puțină detonare
  • Stocurile de bază de poliol ester oferă mai multă stabilitate și rezistență a peliculei atunci când sunt expuse la diluția excesivă a combustibilului
  • Fiecare dintre aceste produse are nu mai puțin de 2200 ppm de zinc și fosfor pentru antiuzură
  • Fiecare produs de ulei de curse este multi-grad, oferind cu 2-4% mai multă putere decât uleiul cu o vâscozitate similară - 20WT este un 5W20, 30WT este un 10W30, 40WT este un 15W40, 50WT este un 15W50
  • Protecție îmbunătățită la pornire, temperatură scăzută a uleiului, curățenie
  • Nu uitați să schimbați aceste uleiuri mai des decât uleiurile de motor obișnuite
  • 100% SINTETIC ADEVĂRAT -- Grupul IV PAO/Grupul V Esteri stocuri de bază

Caracteristici 15W40 Racing Red Line 40Wt:

  • incadrat SAE winter 15W, versatil inerent pana la -20°C (in mod natural, fara polimeri) datorita bazelor nobile mai putin afectate de temperatura joasa
  • baza aproape inoxidabila deci confera rezistenta la crestere a viscozitatii
  • presiune de ulei inalta si stabila permanent (exceptand variatiile de temperatura si rpm)
  • vascozitate stabila si neforfecabila la orice viteza de motor
  • coeficient de frecare redus substantial
  • elibereaza putere mai mult decat orice alt SAE 40, 15W-40 (2-4%)
  • temperaturi mai mici (minim 3°C, frecvent mult mai mult)
  • pelicula fluida extrem de rezistenta la presiune
  • antiuzura cu o placare metalica rapid regenerabila la viteze mari de motor
  • supraaditivat cu ZDDP si Molibden
  • compatibil si rezistent la contaminare cu orice combustibil
  • necontaminat poate fi folosit in cat mai multe curse timp de 3luni/3000km
  • contine doar detergenti speciali racing (antidetonare)
  • nu se recomanda cu convertizoare catalitice
  • nu se recomanda in perioada de rodaj
  • a se folosi inainte de solutia mecanica si unde n-au reusit alti lubrfianti

10404

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
15W-40
SAE 40
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
14.5
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
93
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
162
HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
4.2
CCS Visc. (vasc. pornire -20°C aferent 15W) 7000 mpas max
3300
Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
-45
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
6
Zinc, PPM (componenta ZDDP - aditiv antiuzura)
2440
Phosphorus, PPM (componenta ZDDP, SAPS)
2200
Molybdenum, PPM (aditiv reducere coef. frecare)
880

Referinte specifice

Cod MPN
10404