Ulei motor Racing SAE 40 / 15W40 sintetic Red Line 40Wt, 946ml
140,00 lei
TVA incl.
Livrare gratuita in 1-2 zile
Ulei de competitie 15W40 baza ester pentru curse de mașini. Oferă mai multă putere, stabilitate și protecție la uzură decât uleiurile de vâscozitate similară.
Ulei motor 15W40 Racing Red Line 40Wt este un ulei multigrad natural, baza de ester, fara polimeri care isi mentine vascozitatea la orice turatie de motor.
Detergenți speciali pentru o lubrifiere îmbunătățită și mai puțină detonare
Stocurile de bază de poliol ester oferă mai multă stabilitate și rezistență a peliculei atunci când sunt expuse la diluția excesivă a combustibilului
Fiecare dintre aceste produse are nu mai puțin de 2200 ppm de zinc și fosfor pentru antiuzură
Fiecare produs de ulei de curse este multi-grad, oferind cu 2-4% mai multă putere decât uleiul cu o vâscozitate similară - 20WT este un 5W20, 30WT este un 10W30, 40WT este un 15W40, 50WT este un 15W50
Protecție îmbunătățită la pornire, temperatură scăzută a uleiului, curățenie
Nu uitați să schimbați aceste uleiuri mai des decât uleiurile de motor obișnuite
100% SINTETIC ADEVĂRAT -- Grupul IV PAO/Grupul V Esteri stocuri de bază
Caracteristici 15W40 Racing Red Line 40Wt:
incadrat SAE winter 15W, versatil inerent pana la -20°C (in mod natural, fara polimeri) datorita bazelor nobile mai putin afectate de temperatura joasa
baza aproape inoxidabila deci confera rezistenta la crestere a viscozitatii
presiune de ulei inalta si stabila permanent (exceptand variatiile de temperatura si rpm)
vascozitate stabila si neforfecabila la orice viteza de motor
coeficient de frecare redus substantial
elibereaza putere mai mult decat orice alt SAE 40, 15W-40 (2-4%)
temperaturi mai mici (minim 3°C, frecvent mult mai mult)
pelicula fluida extrem de rezistenta la presiune
antiuzura cu o placare metalica rapid regenerabila la viteze mari de motor
supraaditivat cu ZDDP si Molibden
compatibil si rezistent la contaminare cu orice combustibil
necontaminat poate fi folosit in cat mai multe curse timp de 3luni/3000km
contine doar detergenti speciali racing (antidetonare)
nu se recomanda cu convertizoare catalitice
nu se recomanda in perioada de rodaj
a se folosi inainte de solutia mecanica si unde n-au reusit alti lubrfianti