Filtru Bypass, Amsoil EaBP90
Conceput pentru o eficiență excepțională a filtrării uleiului, filtrul de ulei Ea By-Pass (EaBP) oferă cea mai bună protecție posibilă de filtrare împotriva uzurii și degradării uleiului. Lucrând în conjuncție cu filtrul de ulei cu flux complet al motorului, filtrul AMSOIL Ea By-Pass funcționează prin filtrarea uleiului pe o bază “parțială”.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Filtrele de ulei AMSOIL Ea By-Pass oferă protecție maximă de filtrare împotriva uzurii și degradării uleiului. Lucrând în conjuncție cu filtrul de ulei cu flux complet al motorului, filtrele AMSOIL Ea By-Pass funcționează filtrând uleiul pe o bază "parțială". Acestea extrag aproximativ 10 procente din capacitatea pompei de ulei la un moment dat și captează contaminanții extrem de mici, care cauzează uzura și pe care filtrele cu flux complet nu îi pot elimina. Filtrele AMSOIL Ea By-Pass filtrează de obicei tot uleiul din sistem de mai multe ori pe oră, astfel încât motorul să primească continuu ulei analitic curat.
Eficiență Mai Mare
Filtrele de ulei AMSOIL Bypass au o eficiență de 98,7 la sută la doi microni. La RPM-uri normale de operare, filtrele Ea By-Pass vor filtra tot uleiul dintr-un carter tipic de 5L în mai puțin de 10 minute.
Construcție Superioară
Construcția superioară a filtrelor AMSOIL Ea By-Pass asigură o etanșeitate mai bună și o longevitate crescută, împreună cu o rezistență superioară la coroziune.
Filtrele AMSOIL Ea By-Pass au un exterior vopsit în câmp electrostatic, iar plăcile lor de bază din zinc-dicromat cresc protecția împotriva ruginii. Filtrele Ea By-Pass prezintă o garnitură din nitril HNBR, un supapă anti-scurgere portocalie din silicon și un mediu filtrant plisat și stratificat din celuloză/full-sintetic.
Durată Mai Lungă de Viata
Când sunt utilizate în conjuncție cu uleiul de motor AMSOIL și un filtru de ulei cu flux complet AMSOIL Ea, filtrele Ea By-Pass ar trebui schimbate la fiecare a doua schimbare a filtrului cu flux complet, dar la maxim 100.000 km. Când sunt utilizate cu alte mărci de ulei de motor sau filtre cu flux complet, filtrele Ea By-Pass ar trebui schimbate la fiecare a doua schimbare a filtrului cu flux complet.
Capacitate de Ulei Crescută cu 1L
Capacitatea crescută a sistemului de fluid și durata de viață a filtrării asigură o răcire îmbunătățită a uleiului și garantează că echipamentul funcționează constant pe ulei curat. Eficiența motorului este crescută, asigurând o durată de viață extinsă a motorului.
Eliminarea Funinginii
AMSOIL a proiectat un element de filtru by-pass de înaltă eficiență care este și un dispozitiv de eliminare a funinginii. Filtrele AMSOIL Ea By-Pass utilizează un mediu filtrant sandwich din sintetic/celuloză. Stratul interior al elementului este compus dintr-un mediu de celuloză foarte eficient acoperit cu un strat exterior din mediu complet sintetic . Conform testării ISO 23556, filtrele Ea By-Pass elimină 39 la sută din contaminanții de funingine mai mici de un micron. Eficiența eliminării funinginii crește cu aproximativ 10 până la 14 la sută când un filtru Ea By-Pass este utilizat în conjuncție cu un filtru standard cu flux complet.
Beneficiile Filtrării By-Pass
Intervale de Schimbare Dramatic Extinse
Răcire Îmbunătățită a Uleiului
Capacitate și Durată de Viață a Filtrării Crescute
Capacitate Crescută a Sistemului de Fluid
Eliminare Eficientă a Particulelor Mici și a Funinginii
Durată de Viață a Motorului Semnificativ Extinsă
Eficiență a Motorului Crescută
Eliminarea Particulelor mai mici de Un Micron
Type of Unit | Stock Number | Size | Oil Needed | Crankcase Capacity | Sservice life | Applications |
BMK21 (single) or any DUAL REMOTE SYSTEM) | EaBP90 | Diam. = 4.3 in. With Mnt. = 8 in. Height = 5.8 in. |
1 qt. | up to 9 qt. | 60,000 Miles 600 Hours 2-Years |
Pleasure Vehicles, Light Trucks and Smaller Applications |
Filtrarea bypass implică utilizarea unui filtru secundar de ulei, care funcționează împreună cu filtrul principal de ulei. Acest filtru secundar ajută la filtrarea particulelor mici pe care filtrul principal nu le poate reține și elimină aproape toți contaminanții din uleiul motor. Filtrele de ulei bypass au capacități mari și elimină particule mult mai mici decât filtrele principale, inclusiv funinginea, care poate fi o problemă majoră în motoarele diesel. Filtrele bypass reduc uzura motorului și cresc volumul de ulei, dar, datorită eficienței lor ridicate, au și o restricție mai mare și trebuie utilizate în combinație cu un filtru principal.
Filtrele bypass funcționează pe baza unui principiu de „flux parțial”. Ele extrag aproximativ 5% din capacitatea pompei de ulei la un moment dat și captează contaminanții extrem de mici, care cauzează uzura și pe care filtrele principale nu-i pot elimina. Filtrele bypass au un diferențial de presiune ridicat, făcând ca uleiul să treacă prin ele foarte încet și permițând eliminarea contaminanților mai mici. Se numește filtrare bypass deoarece uleiul curge de la filtrul bypass înapoi în carter, ocolind motorul. Acest proces continuu face ca, în cele din urmă, tot uleiul să fie analitic curat, reduce uzura pe termen lung și poate extinde semnificativ intervalele de schimbare a uleiului.
Un filtru cu flux complet este mai deschis și permite o curgere mai liberă a uleiului decât un filtru bypass, astfel încât poate susține fluxul de ulei care lubrifiază motorul. Deoarece permit o curgere mai liberă, sunt mai puțin eficienți în eliminarea particulelor mici.
Filtrele bypass filtrează doar un procent mic din uleiul sistemului la un moment dat. Media de filtrare mai densă și mai eficientă oferă o îndepărtare îmbunătățită a particulelor mici. Filtrele bypass AMSOIL elimină eficient contaminanții până la 2 microni.
Utilizate împreună, filtrele cu flux complet și cele bypass oferă o protecție completă împotriva uzurii, atât pentru particulele mari, cât și pentru cele mici, precum și pentru uzura pe termen scurt și lung. În plus, capacitatea filtrelor este crescută, iar durata de viață a filtrelor este extinsă.