Ulei motocicleta 20W60
search
  • Ulei motocicleta 20W60
  • back label V-Twin Red Line 12604

Ulei motocicleta 20W60 V-Twin Red Line, 946ml

140,00 lei
TVA incl.

Ulei sintetic recomandat pentru motoarele V-twin care funcționează în climat foarte cald, cu distanțe mari între revizii și compatibil cu ambreiajele umede

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 137,20 lei 5,60 lei
7 130,20 lei 68,60 lei
Cantitate (buc.)
In stoc - Livrare gratuita in 1-2 zile

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

Ulei sintetic recomandat pentru motoarele V-twin care funcționează în climat foarte cald, cu distanțe mari între revizii și compatibil cu ambreiajele umede.

Ulei motocicleta 20W60 V-Twin Red Line - Complet sintetic cu PAO și esteri și 2200 ppm ZDDP pentru antiuzură.

  • Recomandat pentru motoare V-Twin care au nevoie de mai multă vâscozitate datorită funcționării în temperaturi inalte.
  • Popular pentru motoarele Evo și Twin Cam cu kituri mari de alezaj, kituri de marire a cursei pistonului sau probleme cu zgomotul trenului de supape.
  • Conceput special pentru motoarele V-Twin răcite cu aer, cu lagare cu joc mare, cum ar fi motoarele Knuckleheads, Shovelheads și Panheads.
  • Rezistență superioară a peliculei prin utilizarea materiei prime esterice pentru protecție și etanșare/compresie segmenti.
  • Intervale de schimb extinse față de alte mărci datorită stocurilor de bază de calitate superioară și dispersanților excelenți.
  • Amestecat cu modificatori de frecare specifici care sunt compatibili cu ambreiajele umede.
  • Potrivit pentru aplicații JASO MA/MA2.
12604

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
20W-60
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
23.8
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
187
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
156
HTHS Visc. 150°C mPa*s (vasc. reala pt presiune ulei)
7
CCS Visc. (vasc. pornire -15°C aferent 20W) 9500 mpas max
9000
Pour Point (°C) (Temperatura °C de la care curge)
-45
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
5
Zinc, PPM (componenta ZDDP - aditiv antiuzura)
2260
Phosphorus, PPM (componenta ZDDP, SAPS)
2030
Molybdenum, PPM (aditiv reducere coef. frecare)
130

S-ar putea sa-ti placa