Red Line Heavy Shockproof Gear Oil, Full Synthetic, 946ml

130,00 lei
cu TVA

Top Fuel Dragsters use it. You might be a candidate, too.

  • Lubrifiant unic de competitie pentru atenuarea socurilor, zgomotelor, reduce temperatura, elibereaza puterea/eficienta si prelungeste viata echipamentelor problematice (ultima sansa)
  • Pelicula mai protectoare decat la 75W250 dar cu o eficienta in frecare/pierdere vascoasa aferenta 75W-90.
  • Pentru diferentiale de curse in sarcina ridicata unde se recomanda SAE 75W- 140. Compatibil diferentiale autoblocante cu discuri si ajuta cu discurile uzate ce cupleaza tarziu.
  • Cutii viteza de curse cu craboti cum sunt Hewland, Bert şi Brinn, G-Force şi Liberty cat si alte cutii folosite in drag racing.
  • Contine aditivi Limited Slip in cantitati limitate (approx 1/2 standard) pentru blocare rapida a discurilor cat si un coeficient static de frecare ridicat si in functie de nevoie, este aditivabil suplimentar cu Red Line Limited Slip Friction Modifier (necesar pentru uz pe strada).
  • Excelent la temperaturi joase. Comportament vascos la rece si la cald similar cu 75W-140. Se va folosi Red Line Lightweight Shockproof unde se recomanda un comportament 75W-90 si se doreste protectia unui 75W-140.
  • In competitii unde se recomanda 75W-140 la diferentiale centrale, cutii de transfer cu sau fara reductor, cu lant, cu angrenaje, autoblocant cu pachete de discuri, Quaife, Torsen etc
  • A se folosi doar pentru lubrifiere de tip cu barbotaj sau improscare, exclus cu pompe si filtre
  • Pentru transmisii motocicleta cu baie proprie ca cele Harley Davidson cuplate cu Milwaukee-Eight, Evolution, Twin Cam si Cruise Drive

Reduceri la volum

Cantitate Pret Ai economisit
2 123,50 lei Pana la 13,00 lei
4 117,00 lei Pana la 52,00 lei
Cantitate
Ultimele produse in stoc

  • Poate fi folosit pentru reducerea pierderilor parazitice in diferentiale unde se recomanda 75W-250 GL-5.
  • Nu se recomanda in cutii de viteza cu sincroane datorita vascozitatii si naturii alunecoase a fluidului. Pentru cutii de viteza OEM (cu sincroane) dar folosite in racing pe circuit si unde se cere 75W-140 GL-4 sau GL-5 mai degraba se recomanda Red Line 75W140 NS GL-5 (Non Slip). Sincroanele vor lucra mai putin si vor fi mai protejate chimic pe termen lung daca sunt din aliaj galben. Toate uleiurile de transmisie Red Line sunt create din aceleasi baze de poliol ester si sunt potrivite pentru uz in competitie.
  • Folosit pe strada, in masini nemodificate, se poate schimba la intervalul OEM.
  • Se recomanda verificarea nivelului imediat dupa rulaj de 5 minute. In 50% din cazuri trebuie completat dupa ce se formeaza pelicula pe restul organelor din transmisie. Permite din acelasi motiv, un rulaj indelungat chiar si dupa pierdere totala de ulei.
  • Poate proteja 100% doar suprafata metalului si nu poate preveni total fisura sau ruptura danturii suprasolicitate sau subdimensionate, evenimentul intervenind aparent subit, in lipsa semnelor de uzura superficiale (anulate de lubrifiant)
  • Datorita afinitatii pentru metal si a particulelor solide EP (extreme pressure), majoritatea pompelor si filtrelor nu se recomanda.
  • Nu se recomanda in punti rigide unde rulmentul de roata imparte uleiul cu diferentialul si se cere 75W-90 GL-5.
  • Nu se recomanda in diferentiale Quaife si Torsen unde se cere 75W90 GL-5.
  • Formula complet sintetica creata din baze de poliol ester, ofera lubrifiere excelenta in conditii extreme
  • Uleiul are culoarea rosie si in mod normal se mentine.

58204

Fisa tehnica

SAE J306 Grade (Clasa vasc. transmisie conf. SAE J306)
75W-140
75W-190
75W-250
API GL level (nivel aditivare pt. presiune extrema)
GL-5 LS
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
28.8
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
186.5
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
195