Top Fuel Dragsters use it. You might be a candidate, too.
- Lubrifiant unic de competitie pentru atenuarea socurilor, zgomotelor, reduce temperatura, elibereaza puterea/eficienta si prelungeste viata echipamentelor problematice (ultima sansa)
- Pelicula mai protectoare decat la 75W250 dar cu o eficienta in frecare/pierdere vascoasa aferenta 75W-90.
- Pentru diferentiale de curse in sarcina ridicata unde se recomanda SAE 75W- 140. Compatibil diferentiale autoblocante cu discuri si ajuta cu discurile uzate ce cupleaza tarziu.
- Cutii viteza de curse cu craboti cum sunt Hewland, Bert şi Brinn, G-Force şi Liberty cat si alte cutii folosite in drag racing.
- Contine aditivi Limited Slip in cantitati limitate (approx 1/2 standard) pentru blocare rapida a discurilor cat si un coeficient static de frecare ridicat si in functie de nevoie, este aditivabil suplimentar cu Red Line Limited Slip Friction Modifier (necesar pentru uz pe strada).
- Excelent la temperaturi joase. Comportament vascos la rece si la cald similar cu 75W-140. Se va folosi Red Line Lightweight Shockproof unde se recomanda un comportament 75W-90 si se doreste protectia unui 75W-140.
- In competitii unde se recomanda 75W-140 la diferentiale centrale, cutii de transfer cu sau fara reductor, cu lant, cu angrenaje, autoblocant cu pachete de discuri, Quaife, Torsen etc
- A se folosi doar pentru lubrifiere de tip cu barbotaj sau improscare, exclus cu pompe si filtre
- Pentru transmisii motocicleta cu baie proprie ca cele Harley Davidson cuplate cu Milwaukee-Eight, Evolution, Twin Cam si Cruise Drive