Red Line LightWeight Shockproof Gear Oil, Full Synthetic, 946ml

130,00 lei
cu TVA

The high-protection/low-drag formula in an intermediate viscosity.

  • Lubrifiant unic de competitie pentru atenuarea socurilor, zgomotelor, reduce temperatura, elibereaza puterea/eficienta si prelungeste viata echipamentelor problematice
  • Pelicula mai protectoare decat la 75W-140 dar cu o frecare/pierdere vascoasa aferenta gradului 75W-80
  • Pentru diferentiale de curse sub sarcina moderată unde se recomanda SAE 75W-90 GL-5. Compatibil diferentiale cu alunecare limitata cu discuri si ajuta cu discurile uzate care cupleaza tarziu.
  • Cutii viteza de curse cu craboti cum sunt Hewland, Bert şi Brinn, G-Force şi Liberty cat si in general cutii folosite in drag racing.
  • Contine aditivi Limited Slip in cantitati limitate (approx 1/2 standard) pentru blocare rapida diferentiale cu discuri (la diferente de rotatie mai mici) si in functie de nevoie, este aditivabil suplimentar cu Red Line Limited Slip Friction Modifier (necesar pentru uz pe strada).
  • Excelent la temperaturi joase. Comportament vascos la rece si la cald similar cu 75W-90. Se va folosi Red Line SuperLight Shockproof unde se recomanda un comportament de 75W-80 sau 75W-85 si se doreste protectia unui 75W-90.
  • In competitii unde se recomanda 75W-90 GL-5 la diferentiale centrale, cutii de transfer cu sau fara reductor, cu lant, cu angrenaje, tip Torsen, Quaife, pachete discuri etc
  • A se folosi doar pentru lubrifiere de tip cu barbotaj sau improscare, exclus cu pompe si filtre

Reduceri la volum

Cantitate Pret Ai economisit
2 125,00 lei Pana la 10,00 lei
4 117,00 lei Pana la 52,00 lei
Cantitate
Stoc epuizat. Scrie-ne si gasim o solutie.

  • Poate fi folosit pentru reducerea pierderilor parazitice in diferentiale unde se recomanda 75W-140 GL-5. Folosit pe strada, in masini nemodificate, se poate schimba la intervalul recomandatat OEM.
  • Pentru cutii de viteza OEM (cu sincroane) dar folosite in racing pe circuit si unde se cere 75W-90, mai degraba se recomanda Red Line 75W-90 NS (Non Slip) pentru GL-5 , respectiv Red Line MT-90 acolo unde se cere GL-4. Sincroanele vor lucra mai putin si vor fi mai protejate chimic pe termen lung daca sunt din aliaj galben. Toate uleiurile de transmisie Red Line sunt create din aceleasi baze de poliol ester si sunt potrivite pentru uz in competitie.
  • Se recomanda verificarea nivelului imediat dupa rulaj de 5 minute. In 50% din cazuri trebuie completat dupa ce se formeaza pelicula pe restul organelor din transmisie. Permite din acelasi motiv, un rulaj indelungat chiar si dupa pierdere totala de ulei.
  • A se folosi doar pentru lubrifiere cu barbotaj sau improscare. Datorita afinitatii pentru metal si a particulelor solide EP (extreme pressure), majoritatea pompelor si filtrelor nu se recomanda.
  • Formula complet sintetica creata din baze de poliol ester, ofera lubrifiere excelenta in conditii extreme
  • Uleiul are culoarea albastru-verde si in mod normal se mentine

58404

Fisa tehnica

SAE J306 Grade (Clasa vasc. transmisie conf. SAE J306)
75W-90
75W-110
75W-140
API GL level (nivel aditivare pt. presiune extrema)
GL-5 LS
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
17.1
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
99.7
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
188