Red Line Limited-Slip Differential Friction Modifier / Break-In, 118 mL
Chatter in your differential? An ounce or two of additional slipperiness might fix it.
Modificator de frecare de obicei la autoblocante cu discuri sau oriunde constructorul recomanda FM Friction Modifier sau aitiv LS Limited Slip.
- GM 1052358
- Ford EST-M2C118-A (Sturaco 7098)
- Ford XL3: Traction Lok, Torsen Type 2, T2R
- Ford 19B546-MA
- Chrysler Mopar 4318060 (MS 10111)
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Toate uleiurile Red Line de transmisie GL-5 contin deja 4% aditiv LS. (exceptie fac 75W90 NS, 75W140 NS cu 0% si Red Line Shockproof cu 2.6%)
Toate uleiurile Red Line de transmisie pentru aplicatii cu sincron nu contin aditiv FM ( include: xxW GL-4, xxW-xx GL-4, ATF D4, DCTF, ATF D6 si variante GL-5: NS-Non Slip).
Se adauga uleiurilor OEM sau alternativelor GL-4 / GL-5 dupa cum urmeaza:
- Dozaj pt rodaj diferential spate (hipoid) cu sau fara autoblocare: 4-8% aditiv
- Dozaj pt diferential spate deschis sau autoblocant Quaife (pt. crestere eficienta): 4% aditiv
- Dozaj tipic pt discuri autoblocant spate (hipoid): 4% aditiv
Nu se foloseste in cutii manuale sincronizate sau in orice tip de cutii automate.
Nu se adauga la sistemele (electronice) cu torque vectoring chiar daca folosesc pachet de discuri.
Dozajul in cazul cutiilor de transfer cu pachete de discuri ambreiaj / placi frictiune cu si fara diferential (ZF, Borg-Warner, Magna Actimax etc) se recomanda doar in cazul recomandarii constructorului
Dozajul nesolicitat in aplicatii Torsen poate reduce raportul TBR (Torque Bias Ratio) cu 0.2, reducand cu 5-10% din capacitatea maxima a repartizarii cuplului catre partea cu aderenta. Dozaj diferential tip Torsen autoblocant "central crown gear" sau cu angrenaj planetar sau cu angrenaj melcat: 4% aditiv