Ulei diferential 75W-110 GL-5 sintetic Red Line, 946ml
Uleiul 75W110 GL-5 este preferat de experții în track days, având o viscozitate intermediară pentru o funcționare consecventă a diferențialelor cu alunecare limitată cu discuri.
DISPONIBIL DOAR PE COMANDA SPECIALA
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Uleiul 75W110 GL-5 este preferat de experții în track days, având o viscozitate intermediară pentru o funcționare consecventă a diferențialelor cu alunecare limitată cu discuri.
- Viscozitate Intermediară: Proiectat ca o viscozitate intermediară care oferă o rezistență suplimentară a filmului peste 75W90, dar mai puțină rezistență decât 75W140.
- Dezvoltat cu Suport: Dezvoltat cu sprijinul echipei de curse și al mașinilor de proiect sponsorizate de Red Line, oferă o funcționare îmbunătățită a diferențialului cu alunecare limitată sub sarcini extreme și temperaturi diferențiale.
- Reducerea Zgomotului: Oferă reducerea zgomotului angrenajelor peste 75W90, evitând un salt semnificativ în viscozitate la 75W140 atunci când se depistează seturi de angrenaje zgomotoase.
- Popular în Aplicații: Popular în multe aplicații pentru mașini sport, precum și pentru camionete pick-up
- Recomandat pentru:
- API GL-5 / GL-6 & MT-1
- LS - compatibil autoblocant discuri
- MIL-PRF-2105E
- SAE J2360
- 4X4 / Off Road
- Circle Track
- Drag Racing
- High-Mileage Applications
- Road Racing
- Modificatori de Fricțiune: Conține modificatori suplimentari de fricțiune pentru compatibilitate cu diferențialele cu alunecare limitată de tip ambreiaj - pentru majoritatea autoblocantelor, nu sunt necesari modificatori suplimentari de fricțiune.
- Nu este Proiectat pentru Transmisii: Acest produs nu este proiectat pentru utilizare în majoritatea transmisiilor manuale sau transaxlelor, deoarece alunecarea extremă poate cauza probleme de sincronizare care duc la probleme de schimbare a vitezelor.
- Despre uleiul de angrenaj Red Line:
Uleiurile sintetice pentru angrenaje RED LINE sunt concepute pentru a oferi cel mai înalt grad de protecție și cea mai mare eficiență pentru transmisia dvs. Red Line oferă o gamă completă de lubrifianți pentru transmisii care sunt optimizați pentru utilizare în diferențiale, transmisii sau transaxle la o gamă largă de temperaturi. Selectarea corectă depinde de cerințele producătorilor și dacă aplicația este destinată utilizării în autovehicule de pasageri, comerciale sau pentru curse. Uleiurile de angrenaj Red Line conțin baze de uleiuri ester poliol, singurii lubrifianți care pot rezista la căldura enormă a motoarelor moderne cu reacție, ceea ce face ca produsele noastre să ofere o lubrifiere excelentă chiar și în condiții extreme de sarcini mari și temperaturi ridicate. Lubrifierea naturală a esterilor poliol oferă o alunecare excelentă, ceea ce reduce frecarea alunecătoare în angrenajele hipoidale - reducând uzura și temperaturile semnificativ. Bazele sintetice de ulei au o proprietate naturală multigradă, astfel încât nu sunt necesare cantități mari de îngroșători instabili pentru a fabrica uleiurile noastre de angrenaj, ceea ce înseamnă că uleiurile de angrenaj Red Line vor oferi o vâscozitate stabilă chiar și pentru perioade extinse de utilizare. Red Line formulează o protecție mai extremă la presiune în uleiurile de angrenaj decât alți producători de petrol și sintetici, ceea ce oferă protecție la uzură pe o gamă mai largă de temperaturi și condiții de performanță - variind de la situații de cuplu mare și viteză scăzută până la condiții foarte rapide cu încărcare de șoc. Red Line produce, de asemenea, uleiuri de angrenaj care pot fi utilizate în diferențiale cu alunecare limitată fără utilizarea de modificatori de fricțiune suplimentari.
- Reducerea Temperaturilor
Lubrifierea îmbunătățită și capacitatea superioară de transfer al căldurii a sinteticelor permit uleiurilor Red Line Gear să reducă temperaturile axului pentru a asigura un film de ulei mai gros în zona de contact și pentru a oferi o durabilitate mai bună a echipamentului. Uleiurile Red Line Gear vor reduce temperaturile diferențiale între 10 - 70°F și temperaturile transmisiei între 10 - 50°F. Gradul real de reducere a temperaturii depinde de viteza și condițiile de încărcare ale echipamentului - cu condiții mai stresante arătând diferențe mai mari. Reduceri și mai mari ale temperaturii pot fi observate când se compară temperaturile de rodaj ale axului. Modificatorii de frecare permit o uzură mai graduală a suprafețelor în contact, reducând semnificativ temperaturile de rodaj și minimizând problemele potențiale asociate cu pierderea durității suprafețelor dinților angrenajului. Testele de frecare au arătat că uleiurile Red Line Gear oferă o reducere de 15% a coeficientului de frecare comparativ cu uleiurile sintetice și minerale pentru angrenaje. Durabilitatea sigiliilor este o altă problemă asociată cu temperaturile ridicate. Multe materiale de sigilii se vor întări la temperaturi de peste 250°F, provocând crăpături și scurgeri de fluid.
Fisa produs
- SAE J306 Grade (Clasa vasc. transmisie conf. SAE J306)
- 75W-110
- API GL level (nivel aditivare pt. presiune extrema)
- GL-5 LS
- K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
- 21
- K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
- 184
- Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
- 131
- Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
- -42
- Brookfield Visc. mPa*s (vasc. la -40°C aferent 75W)
- 83000
Referinte specifice
- cod EAN13
- 083522578042
- Cod MPN
- 57804