Ulei cutie cu dublu ambreiaj Red Line DCTF sintetic, 946ml
search
  • Ulei cutie cu dublu ambreiaj Red Line DCTF sintetic, 946ml
  • Ulei cutie cu dublu ambreiaj
  • ulei DCT BMW MTF LT-5

Ulei cutie cu dublu ambreiaj Red Line DCTF sintetic, 946ml

161,79 lei
TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Cele mai multe fluide de dublu ambreiaj sunt fabricate din stocuri de bază grupa III, la prețuri reduse -- acesta este din esteri și PAO!

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
4 155,32 lei 25,89 lei
7 150,46 lei 79,28 lei
12 145,61 lei 194,15 lei
Cantitate (buc.)
In stoc propriu

  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Lubrifiant pe bază de esteri, ca niciun altul

Transmisiile cu dublu ambreiaj (DCT) sunt transmisii automate bazate pe arhitectura transmisiilor manuale. Sistemul complex constă în esență din două transmisii manuale în aceeași carcasă. Pe măsură ce un ambreiaj este cuplat, celălalt pregătește următoarea treaptă de viteză adecvată, reducând la minimum întreruperea puterii și îmbunătățind performanța și eficiența. Este necesar un fluid special formulat pentru a menține puterea de înaltă performanță a acestor transmisii avansate. Fluidul pe bază de esteri 100% SINTETICI de la RED LINE este conceput pentru a proteja transmisiile de înaltă tehnologie cu dublu ambreiaj în timpul celor mai intense condiții de operare, cu căldură ridicată.

Protecție remarcabilă la uzură

Lichidul sintetic de transmisie cu dublu ambreiaj RED LINE rezistă căldurii extreme din DCT-urile de înaltă temperatură de astăzi pentru a oferi protecție completă pentru angrenaje, rulmenți și alte părți vitale. Rezistența ridicată a filmului și aditivii anti-uzură/presiune extremă sunt proiectați special pentru a proteja suprafețele metalice ale DCT-urilor.

Rezistă la căldură și la oxidare

Menținerea vâscozității corespunzătoare la temperaturi extreme este crucială pentru a proteja componentele unei transmisii cu dublu ambreiaj. Lichidul sintetic pentru transmisie cu dublu ambreiaj RED LINE oferă protecție completă în condițiile intense, originare sedanurilor și supercarurilor sport de înaltă performanță.

Stabilitate superioară la forfecare

Fluidul de transmisie se poate forfea la nivel molecular pe măsură ce trece între dinții angrenajului. Acest lucru duce la o vâscozitate redusă și la reducerea protecției la uzură. Lichidul sintetic de transmisie cu dublu ambreiaj RED LINE rezistă la forfecare și oferă o vâscozitate constantă, chiar și la solicitarea extremă a aplicațiilor cu putere mare și cuplu mare.

Durabilitate excelentă la frecare

Transmisiile cu dublu ambreiaj sunt capabile de schimburi fără întreruperi, în fracțiuni de secundă, dar pot suferi de tremurări sau zgomote la viteze mici. Fluidul DCT 100% sintetic Red Line este conceput pentru a preveni tremurul în transmisiile sofisticate cu dublu ambreiaj. Proprietățile sale de frecare oferă o protecție superioară și produc în mod constant schimbări rapide și netede. Durabilitatea excepțională a fluidului de transmisie cu dublu ambreiaj sintetic RED LINE asigură stabilitate în traficul stop-and-go. Promovează angajări stabile ale sincronului, prelungind durata de viață a transmisiei.

APLICAȚII:

  • Pentru ambreiaj umed sau uscat
  • Pentru protectie extrema (track) a cutiilor manuale sau automate cu ambreiaj dublu
  • Compatibil cu alte fluide pentru dublu ambreiaj
  • Popular pentru BMW DKG, VW DSG  Porsche PDK, Mitsubishi TC-SST
  • Compatibil cu alți lubrifianți proiectați pentru transmisii cu dublu ambreiaj
  • Urmați manualul de utilizare pentru intervalele de service

BMW Drivelogic cu 7 trepte (Getrag)/DCTF-1, BMW DCT cu 6 trepte, BMW MTF LT-5

  • BMW 83 22 0 440 214, 83220440214, 83-22-0-440-214, 83.22.0.440.214 (BMW DCTF 1+, 1L)
  • BMW 83 22 2 147 477, 83222147477, 83-22-2-147-477, 83.22.2.147.477 (BMW DCTF-1, 1L)
  • BMW 83 22 2 148 578, 83222148578, 83-22-2-148-578, 83.22.2.148.578 (BMW DCTF-1, 1L)
  • BMW 83 22 2 148 579, 83222148579, 83-22-2-148-579, 83.22.2.148.579 (BMW DCTF-1, 20L)
  • BMW 83 22 2 167 666, 83222167666, 83-22-2-167-666, 83.22.2.167.666 (BMW MTF LT-5, 20L)
  • BMW 83 22 2 239 655, 83222239655, 83-22-2-239-655, 83.22.2.239.655 (BMW MTF LT-5, 20L)
  • BMW 83 22 2 433 157, 83222433157, 83-22-2-433-157, 83.22.2.433.157 (BMW DCTF 2, 1L)
  • BMW 83 22 2 446 673, 83222446673, 83-22-2-446-673, 83.22.2.446.673 (BMW DCTF 1+, 1L)
  • BMW 83 22 2 156 969, 83222156969, 83-22-2-156-969, 83.22.2.156.969 (BMW MTF-LT-5,1L

VW-AUDI-SEAT-SKODA DSG sau S-tronic

  • VW G 055 529
  • VW G 052 529 A2
  • VW TL 052 182
  • VW TL 052 529 (AUDI)

Utilizați în transmisiile cu dublu ambreiaj care necesită oricare dintre următoarele specificații:

  • Chrysler 68044345EA
  • Ford/Getrag M2C-936-A
  • FUCHS Titan EG FFL-4 (Pentosin)
  • GM 19418016
  • MB 236.21
  • MB 236.25
  • MB A 001 989 85 03, A0019898503
  • Mitsubishi TC SST SSTF-I
  • Ford/Nissan GFT WSS-M2C-936-A
  • Peugeot/Citroen DCS 9734.S2
  • Porsche PDK 000 043 207 29
  • Porsche PDK 000 043 207 30
  • Porsche PDK 000 043 305 13
  • Porsche Pentosin FFL-3
  • Volvo BOT 341
  • Volvo 1161838
  • Volvo 1161839
  • ZF TE ML-11
31054

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
0W-16
SAE J306 Grade (Clasa vasc. transmisie conf. SAE J306)
70W-75
API GL level (nivel aditivare pt. presiune extrema)
GL-4, GL-3, GL-1
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
8.09
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
40.72
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
177
Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
-45
Brookfield Visc. mPa*s (vasc. la -40°C aferent 75W)
8500

Referinte specifice

Cod MPN
31054