Ulei motocicleta 20W-50 sintetic V-Twin, AMSOIL MCVQT
search
  • Ulei motocicleta 20W-50 sintetic V-Twin, AMSOIL MCVQT
  • Amsoil MCVQT back label

Ulei 20W-50 V-Twin motor, primar si transmisie, AMSOIL, 946ml

85,77 lei
TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Uleiul de motocicleta 20W-50 sintetic V-Twin, AMSOIL, este un ulei premium conceput pentru cei care cer cea mai bună protecție pentru Harley-Davidson.

Harley-Davidson 99851-05 Formula +

Harley-Davidson 99824-03 Screamin Eagle Syn 3

Harley-Davidson 99887-84 Primary Lube

Harley-Davidson 99896-88 Sport-Trans Fluid

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
4 82,34 lei 13,72 lei
7 79,77 lei 42,03 lei
12 77,19 lei 102,92 lei
Cantitate (buc.)
In stoc propriu

  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Uleiul de motocicleta 20W-50 sintetic V-Twin, AMSOIL, este un ulei premium conceput pentru cei care cer cea mai bună protecție pentru Harley-Davidson. Este rezultatul unei cercetări extinse și este special formulat pentru a excela în toate domeniile unice motocicletelor, inclusiv temperaturile ridicate ale motoarelor răcite cu aer, lubrifierea ambreiajului umed, regiunile de presiune extremă ale angrenajelor și lanțurilor și rugină comună pentru călătorii scurte și depozitare.

Uleiul de motocicleta 20W-50 sintetic V-Twin, AMSOIL, este multifuncțional și îndeplinește cerințele motocicletelor atât din țară, cât și din străinătate.

Uleiul 20W-50 sintetic pentru motociclete V-Twin, AMSOIL, Reduce uzura și depunerile.

Motoarele V-twin mari și puternice rulează extrem de fierbinți, mai ales în timpul verii, în timpul traficului stop-and-go. Căldura mare descompune uleiul formulat pentru serviciul standard, invitând uzura și depunerile care afectează performanța. Uleiul de motocicleta 20W-50 sintetic V-Twin, AMSOIL, este formulat cu uleiuri de bază sintetice natural rezistente la căldură care rezistă oxidării în căldură extremă. Conține un tratament greu de aditivi antiuzură pentru a reduce uzura indiferent de condițiile de funcționare. După 1.000 de mile (1.609 km) de teste dyno în timpul cărora temperatura uleiului a ajuns la 300ºF (149ºC) și temperatura cilindrului a ajuns la 421ºF (216ºC), uleiul V-Twin AMSOIL a luptat împotriva depunerilor pe segmentii de piston pentru a preveni lipirea și a protejat împotriva zgârierii pistonului pentru compresie maximă și putere.

Uleiul 20W-50 sintetic pentru motociclete V-Twin, AMSOIL, Protejează transmisiile și primarele.

Uleiul V-Twin AMSOIL oferă o protecție excepțională în transmisii și carcase primare de lanț. Este stabil la tăiere și rezistă la subțierea din activitatea mecanică. Uleiul sintetic pentru motociclete v-Twin AMSOIL 20W-50 se comportă ca un lubrifiant de angrenaj fără efectele negative ale aditivilor de presiune extremă. Rezistă la descompunerea vâscozității de 6 ori mai bine decât uleiul Harley-Davidson.

Uleiul 20W-50 sintetic pentru motociclete V-Twin, AMSOIL, ofera Protecție superioară împotriva ruginii.

Motocicletele sunt predispuse la rugină din cauza depozitării, umidității și a călătoriilor scurte. Rugină poate cauza daune majore, cum ar fi eșecul rulmenților, uzura, pierderea de compresie. Protecția bună împotriva ruginii vine însă prin design și nu este naturală pentru uleiurile de motor. Spre deosebire de multe uleiuri pentru motociclete, uleiul sintetic pentru motociclete metric AMSOIL conține agenți speciali anti-rugina care oferă o protecție superioară împotriva ruginii. Acesta trece testul de rugină al dulapului de umiditate ASTM D1748, demonstrând o protecție superioară împotriva ruginii pentru a ajuta motorul să atingă performanțe maxime și o durată lungă de viață.

Uleiul 20W-50 sintetic pentru motociclete V-Twin, AMSOIL, oferă o performanță excelentă a ambreiajului umed.

Nu conține modificatori de frecare și promovează schimbări netede și angajare pozitivă a ambreiajului. Controlează căldura și ajută la prevenirea alunecării și a sticlirii, în timp ce TBN-ul său ridicat ajută la îmbunătățirea duratei de viață a ambreiajului prin rezistența la acizii care pot degrada materialul ambreiajului.

Aplicatii: JASO MA/MA-2 • API SL, SH, SG, CG-4, CF • ISO-L-EMA2

Cea mai buna alegere ca ulei pentru primar si transmisie la Evolution 1340 si toate Twin Cam, la fel pentru baia comuna de motor + transmisie in cazul Ironhead, Evolution Sportster si V-Rod. Harley 99816-50 HD 360 SAE 50 Engine Oil, 99816-2050 HD 360 SAE 20W-50, 99824-03 Screamin Eagle Syn 3, 99892-84 Semi-Syn Trans Lube, 98853-96 75W-90 Trans Fluid, Harley Davidson 99896-88 Sport-Trans Fluid

Se utilizează în motociclete care necesită ulei pentru motociclete 20W-50 și oricare dintre specificațiile enumerate mai jos, inclusiv cele realizate de Harley-Davidson și Buell. Potrivit pentru utilizarea în motociclete care necesită un ulei API CH-4. Nu se utilizează acolo unde este necesar un ulei de angrenaj API GL-4 sau GL-5. Uleiul sintetic pentru motociclete metric AMSOIL 20W-50 este compatibil cu alte uleiuri de motor sintetice și convenționale. Amestecarea uleiurilor AMSOIL cu alte uleiuri va scurta durata de viață a uleiului și va reduce beneficiile sale de performanță. AMSOIL nu susține intervalele de drenaj prelungite în cazul în care uleiurile au fost amestecate. Aditivii de ulei aftermarket nu sunt recomandați pentru utilizarea cu uleiul sintetic pentru motociclete AMSOIL.

Compatibilitate

Uleiul 20W-50 sintetic pentru motociclete V-Twin, AMSOIL, este compatibil cu alte uleiuri de motor sintetice și convenționale. Amestecarea uleiurilor AMSOIL cu alte uleiuri va scurta durata de viață a uleiului și va reduce beneficiile sale de performanță. AMSOIL nu susține intervalele de drenaj prelungite în cazul în care uleiurile au fost amestecate. Aditivii de ulei aftermarket nu sunt recomandați pentru utilizarea cu uleiul sintetic pentru motociclete AMSOIL.

Interval de schimb

Uleiul sintetic pentru motociclete metric AMSOIL poate fi utilizat până la de două ori intervalul de schimbare recomandat de producătorul motocicletei sau un an, în funcție de ce survine mai întâi, în motoare, transmisii și carcase primare de lanț. Pentru transmisiile Big Twin  km) Harley-Davidson, urmați doar intervalul de drenaj recomandat de Harley-Davidson pentru uleiul sintetic de până la 20.000 de mile (32.187 km) sau un an, în funcție de ce survine mai întâi. Daca nu folositi un filtru de ulei Amsoil, schimbati filtrul la intervalul recomandat in manual.

Motoarele de curse sau modificate sunt excluse de la recomandările de intervale de drenaj prelungite. Schimbarea uleiului este la discreția proprietarului.

MCVQT

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
20W-50
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
18.5
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
132.8
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
156
HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
5.6
Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
-41
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
4.2
TBN
11.6

Referinte specifice

Cod MPN
MCVQT

S-ar putea sa-ti placa