Ulei motor 5W40 sintetic Red Line Euro Series, 946ml
Uleiul de motor Red Line Euro-Series 5W40 oferă protecție superioară și economie de combustibil pentru motoarele pe benzină și diesel. Formula sa sintetică pe bază de esteri/PAO reduce uzura, oxidarea și evaporarea, și este compatibilă cu cele mai recente echipamente de emisii și filtre de particule diesel.
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
- Red Line Synthetic Oil este o companie care produce uleiuri sintetice de înaltă performanță pentru mașini, camioane, bărci și alte aplicații.
- Euro-Series 5W40 Motor Oil este unul dintre produsele lor, conceput pentru a reduce aprinderea la viteză mică (LSPI) și a fi compatibil cu cele mai recente motoare și echipamente de emisii din Europa.
- Proprietăți tipice ale acestui ulei includ o vâscozitate ridicată, un punct de curgere scăzut, o pierdere redusă prin evaporare și o stabilitate termică superioară.
- Recomandări pentru acest ulei includ clasele de serviciu ACEA C2/C3, A1/B1, API SP/SN+/SN/SM/SL/CF și specificațiile diferiților producători de automobile, cum ar fi BMW, Mercedes Benz, Fiat, Ford, GM, Porsche, VW/Audi.
Recomandat in special pentru:
- ACEA C2/C3, A1/B1
- API SP/SN+/SN/SM/SL/CF
- BMW LL-01/LL-04
- Chrysler MS-A0921
- Fiat 9.55535.GH2/9.55535.T2
- Ford M2C-917A
- GM dexos®1 Gen2, Gen3/dexos®2/dexos®
- MB 229.31/229.51/229.52
- RN 0700/RN 0710
- Porsche C40
- VW/Audi 504.00/505.00/505.01/507.00/511.00
- Mid-SAPS applications
Opinia Boutique Oils: Uleiurile de motor Red Line sunt apogeul ingineriei lubrifianților datorita in mare parte folosirii celor mai bune baze de ulei din industrie fapt evidentiat de cele mai mici valori de evaporare si cele mai mari valori de vascozitate HTHS.
Red Line Euro Series este un ulei de motor pe bază de ester si PAO, ca si restul produselor din gama. Poliol-esterul utilizat in cantate mare este un upgrade scump față de materia prima (baza) oricarui ulei cu aceste norme de constructor si in consecinta oferă protecția incomparabila împotriva uzurii și instabilității la temperaturi ridicate si in acelasi timp ramane agatat pe suprafete pana la urmatoarea pornire rece.
Red Line 5W40 Euro e o varianta mai vascoasa a uleiul de motor Red Line 5W30 Euro Series si il poate inlocui acolo unde s-a intervenit la motor, software ecu, consum de ulei iar respectarea exacta a normelor constructorului nu mai are sens. In cazul absentei DPF se poate alege varianta full-SAPS 5W40 (in experienta noastra nu am intampinat probleme nici in cazul prezentei DPF-ului). Toate variantele folosesc aceleasi baze de ulei. Singurele diferente apar la pachetul de aditivi sau la diferentele de vascozitate dintre baze.
Nomenclatura Euro nu inseamna ca produsul este facut pentru piata europeana. Toate produsele Red Line sunt produse in acelasi loc si la fel pentru toate continentele. Scopul denumirii e de a diferentia intre produse cu aceeasi vascozitate dar un pachet de aditivi diferit. Toate produsele Red Line High Performance (inclusiv Euro dar cu exceptia 15W40 Diesel) sunt bazate pe pachete super premium de aditivi axate in primul rand pe norme europene si secundar pe cele API, americane. Varianta Euro contine un pachet mid-SAPS compatibil cu cele mai recente norme. Varianta non-Euro, adreseaza in continuare norme europene, dar mai vechi si contine un pachet de aditivi clasic, full-SAPS.
Este un ulei de motor proiectat pentru intervalele extinse de schimb ale celor mai recente motoare europene pe benzină și diesel. Totusi aceste intervale nu se pot aplica la noi in tara, in Bucuresti nici macar injumatatite, in marea majoritate a cazurilor orele de functionare fiind de 4-5 ori mai mari decat cele aferente intervalului extins recomandat de producator (pentru drumuri lungi si linistite de autostrada).
Include nivelurile adecvate de aditivi anti-uzură și conținut scăzut de cenușă pentru a asigura compatibilitatea cu cele mai recente filtre de particule diesel și echipamente de emisii.
Turbocompresoarele creează o cantitate extraordinară de căldură si pot fi destul de solicitante pentru uleiul de motor. Speranța de viață a unui turbocompresor este adesea legată de colapsul de lubrifiere cauzat de căldură in exces. Red Line contine baze esterice de ulei cu cea mai puternica pelicula si cea mai mare atractie pentru metalul cald. Totodata îndepărtează în siguranță contaminanții oxidați, permițând sistemului de lubrifiere al turbocompresorului să funcționeze la putere maxima. Ca rezultat, speranța de viață a turbocompresorului poate crește atunci când uleiul Red Line este utilizat conform intervalului corect de schimb.
Fisa produs
- SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
- 5W-40
- K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
- 15.2cSt
- K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
- 95cSt
- Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
- 170
- HTHS Visc. 150°C mPa*s (presiune ulei/ Rezistenta pelicula in conditii severe)
- 4.4cP | 150°C
- CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
- 6200cP |-30°C
- Pour Point (°C) (Temperatura °C minima curgere)
- -43°C
- Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
- 5% | 250°C
Referinte specifice
- cod EAN13
- 083522124041
- Cod MPN
- 12404