Aditiv antigel / lichid racire Red Line WaterWetter, 355ml
100,00 lei
TVA incl.
Livrare gratuita in 1-2 zile
Produsul este menit sa mareasca eficienta radiatorului avand astfel efecte similare unui radiator cu o suprafata mai mare de convectie
Plata securizata cu cardul
Procesata de Banca Transilvania
Livrare gratuita
Cargus - 24-48h de la comanda
Retur si rambursare
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
- Recomandat pentru competitii sportive auto/moto unde se permite doar apa fara glicol in sistemul de racire
- Poate fi folosit cu amestecul normal de antigel/apa dar cu rezultate mai mici decat cu apa pura
- In amestec doar cu apa, nu schimba aderenta pe carosabilul contaminat prin varsare accidentala
- Incompatibil cu sisteme ce contin magneziu sau aliaje cu magneziu (caz foarte rar)
- O sticla acopera minim 12L de antigel si maxim 19L. Pentru sisteme cu volum mai mare sau mai mic se calculeaza dupa formula de dozaj: 30ml WaterWetter/1L de apa sau antigel/apa
- Supradozajul nu prezinta riscuri
- Pentru efecte maxime se adauga anual
- Nu modifica perioada de schimb a antigelului
- Este originalul aditiv de racire (primul din industrie)
- Dubleaza capacitatea de udare a apei astfel preluand si cedand caldura mai repede.
- Ingredientul activ din Water Wetter este un amestec de surfactanți și agenți de umectare, care ajută la reducerea tensiunii superficiale a apei, ceea ce duce la o mai bună conductivitate termică și transfer de căldură. Acest lucru înseamnă că apa poate absorbi mai multă căldură din motor și poate fi mai eficientă în dissiparea acesteia prin intermediul sistemului de răcire.
- De asemenea, Water Wetter conține și alti aditivi care ajută la protejarea sistemului de răcire de coroziune și depuneri, precum și la reducerea spumării.
- Produsul are ca scop principal inlesnirea folosirii apei in proportie de 100% ca agent de racire pentru maxim 24.000 km oferind in acest sens aditivii necesari (anticoroziune, antispumare, ungere, reducere de tensiune superficiala etc). Folosirea cu 50% antigel nu aduce avantaje semnificative decat in situatii de functionare imediate zonei de supraincalzire a motorului.
- Produsul este menit sa mareasca eficienta radiatorului avand astfel efecte similare unui radiator cu o suprafata mai mare de convectie.
- Imbunatateste transferul termic si reduce temperatura locala in jurul cilindrului permitand avans mai mare de scanteie
- Se foloseste o sticla intreaga pentru majoritatea sistemeleor. O sticla ajunge de la 12 L la 19 L sau 3-4 capace (30ml) la fiecare litru de lichid de racire.
- Compatibil cu antigel nou sau vechi, versiuni long-life, etilen sau propilen glicol etc
- Indeplineste normele ASTM D2570 si ASTM D1384 pentru coroziune si e compatibil cu toate aliajele
- Nu contine etilen glicol
- NU reduce temperatura sistemului de racire sub limita termostatului. Lucreaza doar in temperaturi superioare.
- Daca sistemul nu e suprasolicitat, ca si in cazul unui radiator mai mare, nu se pot sesiza efectele.
- Poate preveni fierberea. Nu coboara temperatura de inghet a apei sau a amestecului apa/glicol.
- In amestec cu apa poate sa reduca temperatura (locala) cu pana la 20C, prevenind formarea de bule locale pe suprafata (evaporare) si deci alterarea suprafetei de transfer a caldurii.
- Functioneaza mai eficient la presiuni marite in sistem (>1.3kPa).
S-ar putea sa-ti placa