Aditiv lichid racire / antigel AMSOIL Coolant Boost, 473 ml
search
  • Aditiv lichid racire / antigel AMSOIL Coolant Boost, 473 ml

Aditiv lichid racire / antigel AMSOIL Coolant Boost, 473 ml

90,00 lei
TVA incl. Livrare gratuita in 1-2 zile

Formulat cu o tehnologie proprie de surfactant pe niveluri ofera un transfer rapid și eficient de căldură în interiorul radiatoarelor și chiulaselor.

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
4 86,40 lei 14,40 lei
7 83,70 lei 44,10 lei
12 81,00 lei 108,00 lei
Cantitate (buc.)
Ultimele produse in stoc

  Plata securizata cu cardul

Procesata de Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Un produs de tip surfactant care reduce tensiunea apei pe suprafata de contact si potenteaza transferul termic al lichidului de racire/antigel sau al apei pure.

Concurenții solicită temperaturi de funcționare mai scăzute ale motorului pentru a obține eficiență maximă și cai putere pe pistă, în timp ce lichidul de răcire cu apă directă folosit de mulți concurenți deschide motoarele până la coroziunea dăunătoare a radiatorului și a pompei de apă. AMSOIL Dominator® Coolant Boost (RDCB) oferă șoferilor  de curse temperaturi de funcționare a motorului semnificativ mai scăzute, timpi mai rapidi de încălzire a motorului și protecție avansată împotriva coroziunii.

Dominator Coolant Boost este formulat cu o tehnologie proprie de surfactant pe niveluri, oferind un transfer rapid și eficient de căldură în interiorul radiatoarelor și chiulaselor, ceea ce are ca rezultat temperaturi de funcționare reduse, funcționare mai eficientă, cai putere mai multi și timpii de încălzire a motorului pe vreme rece redusi semnificativ. Coolant Boost conține, de asemenea, un amestec robust de inhibitori de coroziune care protejează radiatorul, miezul încălzitorului, pompa de apă, chiulasele, blocul motor și galeria de admisie de efectele dăunătoare ale coroziunii.

Compatibil cu orice antigel/ orice metal/ orice masina (fara efecte negative)

Permite pt rezultate maxime folosirea apei simple ca agent de racire (fara efecte secundare). Asigura ungere, antispumare, anticavitatie si anticoroziune dar nu si protectie la inghet. Nu este alunecos pe tarmac (in combinatie cu apa).

Asigura timpi redusi de incalzire a antigelului/apei si tot pe acelasi principiu, preluare mai eficienta a caldurii produse de motorul incalzit/in functionare (favorizeaza timpul de avans).

Nu modifica punctul de fierbere al solutiei sau al apei. Acesta ramane in continuare dependent de presiune si amestec.

Testare

Testarea competitivă care compară AMSOIL Dominator Coolant Boost și Red Line Water Wetter® a fost efectuată într-un laborator independent. Testele de coroziune ASTM prezentate în acest studiu sunt concepute pentru a simula cele mai obositoare condiții cu care se confruntă sistemele de răcire și sunt standardele reale de testare pe care se bazează industria auto pentru aprobarea produselor pentru lichidul de răcire a motorului. proprietăți de protecție împotriva coroziunii peste Red Line Water Wetter.

Test cu dinamometru de reducere a temperaturii

Pentru a testa capacitățile de reducere a temperaturii, au fost efectuate teste controlate cu dinamometrul motorului (dyno) pe un motor Chevy de 350 de inchi cubi cu un bloc de aluminiu și chiulase. În fiecare fază de testare, motorul a fost operat la 4.500 rpm până la stabilizarea temperaturii lichidului de răcire. Ca repere pentru test, lichidul de răcire direct cu apă s-a stabilizat la 220°F și un amestec 50/50 de antigel/apă stabilizat la 228°F.

Reducerea temperaturii
 
Dominator Coolant Boost
Amestecat cu 50/50 antigel/apa
4.5° reducere
Amestecat cu apa
13.8°C reducere

Test de coroziune din aliaje de aluminiu

Testul de coroziune al aliajelor de aluminiu (ASTM D-4340) măsoară proprietățile de protecție împotriva coroziunii în automobilele moderne și motoarele de curse de înaltă performanță cu chiulase din aluminiu. Un disc turnat din aluminiu a fost încălzit la 275°F la 28 PSI și expus la amestecul de lichid de răcire de testare timp de o săptămână. Pentru a trece testul este necesară o scădere în greutate mai mică de 1,0 mg.

ASTM D-4340
  Dominator Coolant Boost Doar apa
Pierdere in greutate in mg (1.00 max)
0.06
3.97

Test de coroziune în sticlărie de laborator

În Testul de coroziune în sticlărie de laborator (ASTM D-1384), șase cupoane de metal construite din cele mai comune metale în sistemele de răcire auto au fost scufundate total în amestecuri de lichid de răcire aerat timp de 336 de ore la 190°F. Fiecare test a fost efectuat de trei ori pentru a determina modificarea medie a greutății pentru fiecare metal. ASTM stabilește maximele admisibile de pierdere în greutate pentru fiecare metal.

ASTM D-1384
 
Permis
Dominator Coolant Boost
(in apa)
Doar apa
Cupru pierdere in greutate (mg)
10 max
1
25
Cositor pierdere in greutate (mg)
30 max
0
62
Alama pierdere in greutate (mg)
10 max
0
23
Otel pierdere in greutate (mg)
10 max
1
18
Fonta pierdere in greutate (mg)
10 max
0
29
Aluminum pierdere in greutate (mg)
30 max
0
91

Test de coroziune de serviciu simulat

În testul de coroziune în serviciu simulat (ASTM D-2570), șase cupoane de metal construite din cele mai comune metale în sistemele de răcire auto au fost expuse la apă corozivă ASTM concepută pentru a simula apa dură și corozivă în lichidul de răcire degradat timp de 1.064 de ore la 190°F. Lichidul de răcire a fost menținut la o temperatură și un debit echivalent cu condițiile de funcționare observate la majoritatea vehiculelor de pasageri. Pierderea în greutate corozivă suferită în timpul testului determină proprietățile de protecție anticorozivă ale aditivului. ASTM stabilește maximele admisibile de pierdere în greutate pentru fiecare metal.

ASTM D-2570
 
Permis
Dominator Coolant Boost
(in apa)
Doar apa
Cupru pierdere in greutate (mg)
20 max
3
66
Cositor pierdere in greutate (mg)
60 max
0
120
Alama pierdere in greutate (mg)
20 max
2
59
Otel pierdere in greutate (mg)
20 max
0
54
Fonta pierdere in greutate (mg)
20 max
0
117
Aluminum pierdere in greutate (mg)
60 max
0
89

Recomandări

Dominator Coolant Boost este recomandat atât pentru aplicații de curse care utilizează lichid de răcire direct cu apă, cât și pentru aplicații auto care utilizează amestecuri de lichid de răcire/apă 50/50.

 

Instrucțiuni: Cu motorul oprit și răcit, asigurați-vă că sistemul de răcire este umplut cu lichid de răcire selectat. Agitați sticla și turnați cantitatea calculată de Coolant Boost în radiator. Porniți motorul, porniți căldura la mare și rulați timp de 15 minute.

Dozare: Pentru aplicații doar cu apă, adăugați 60 ml. de răcire Boost per litru de apă. Pentru aplicații cu lichid de răcire/apă 50/50, adăugați 20 ml. de Coolant Boost per litru de amestec 50/50.

 

Frecvență: În aplicațiile care utilizează Coolant Boost cu apă, scurgeți și reumpleți sistemul de răcire și adăugați Coolant Boost o dată pe an.

În aplicațiile care utilizează Coolant Boost cu amestecuri de lichid de răcire/apă 50/50, adăugați Coolant Boost o dată pe an sau la fiecare 48.280 de km, oricare dintre acestea survine primul. Urmați recomandările producătorului lichidului de răcire pentru intervalele de schimbare a lichidului de răcire.

RDCBCN

Referinte specifice

Cod MPN
RDCBCN

S-ar putea sa-ti placa