Filtru ulei Subaru, filtru sintetic AMSOIL Ea15k12
AMSOIL Oil Filters stop smaller particles, flow more oil and last longer.
Inlocuieste Filtru Subaru 15208AA160 si 38325AA032.
Acopera toate motoarele boxer benzina EJ Subaru si filtrul exterior al cutiei de viteza automata (4EAT phase 2 si 5EAT phase 1).
Pentru seria de motoare FB: Filtru de ulei Amsoil Ea15K13
Procesata de Banca Transilvania
Cargus - 24-48h de la comanda
Timp de 30 de zile. Fara intrebari.
Inlocuieste Filtru Subaru 15208AA160 si 38325AA032.
Acopera toate motoarele boxer benzina EJ Subaru si filtrul exterior al cutiei de viteza automata (4EAT phase 2 si 5EAT phase 1).
Pentru seria de motoare FB: Filtru de ulei Amsoil Ea15K13
Avantaje:
- Una din cele mai mari eficiente de filtrare din industrie 99% la 20 microni (eficienta normala: 40-60% la 20 microni, 90-99% la 40 microni etc)
- Durata de viata prelungita (cu o umplere de ulei Amsoil): 24000 km sau un an - care intervine primul.
- Asigura un debit marit de ulei fata de un filtru standard de celuloza (in special la temperaturi coborate sau cu vascozitati mai mari de ulei)
- Selectie de materiale rezistente pe termen lung la temperaturi inalte (nanofibra, silicon, nitril)
Caracteristici:
- Material filtrare: fibre sintetice nanofibers / sita metalica
- Eficienţă filtrare: 99% la 20 microni (ISO 4548-12)***
- Filet montaj: M20 x 1,5 (conform filtru Subaru)
- Supapa suprapresiune By-pass cu deschidere la: 11-17 PSI/0.76-1.17 BAR (conform filtru Subaru)
- Supapa sens Anti-Drainback: da (silicon)
- Inaltime: 62.5 mm (conform filtru Subaru)
- Diametru exterior: 68.1 mm (conform filtru Subaru)
- Garnitura etansare (nitril) diametru exterior: 62.7 mm, diametru interior: 54.1 mm (conform filtru Subaru)
- Optim cu urmatoarele grade de vascozitate 0W20, 0W30, 0W40, 5W20, 5W30, 5W40, 5W50, 10W30, 10W40, 10W50, 15W40
Instructiuni de instalare:
- Se amorseaza cu ulei (daca pozitia de montaj permite)
- Se unge garnitura de etansare cu acelasi ulei
- Se verifica suprafata de montaj de garnituri vechi lipite si alte impuritati
- Initial se strange cu varful degetelor pana la asezarea garniturii pe blocul motor, apoi cu o manusa, strangerea se face MANUAL de 3x 90 grade (3/4 rotatie). Filtrul prezinta o sageata radiala pentru ghidare exacta a strangerii. **
- Se spala/sterge filtrul si suprafata inconjuratoare si se verifica de scurgeri dupa pornirea motorului
**Recomandari pt toate filtrele cu carcasa metalica: se poate folosi o cheie universala de filtru DOAR pentru destrangere. Strangerea cu cheia nu este recomandata pentru ca nu e necesara existand acces pentru strangere cu mana. Aditional si din urmatoarele motive: nu se cere de producatorul masinii sau al filtrului, necesita o cheie dinamometrica care poate citi valori de cuplu in domeniul 20-25 Nm intrucat suprastrangerea e prea facila, necesita o cheie hexagonala specifica producatorului filtrului altfel pot aparea puncte concentrate de presiune pe carcasa filtrului, apar intotdeauna dificultati la destrangerea lui, cuplu de strangere daca e disponibil, e in domeniul fortei umane, cuplu de strangere e influentat de tipul de ulei de pe garnitura, temperatura filtrului, temperatura suprafetei de montaj.
***Va influenta analiza de ulei uzat. Precizati laboratorului filtrul folosit
Alte compatibilitati:
SUBARU 15208AA024
SUBARU 15208AA080
SUBARU 15208AA09A
SUBARU 15208AA100
SUBARU 15208KA000
SUBARU 15208KA010
Review Youtube:
S-ar putea sa-ti placa