10W-30 (2.9)

Este important să înțelegem că lubrifianții pentru motor pot avea același grad de vâscozitate, dar vâscozități HTHS diferite. Astfel, este vital să se utilizeze lubrifiantul recomandat de producătorul original (OEM) pentru a oferi protecția sau eficienta necesară motorului.

Vascozitate HTHS (High Temperature High Shear) 2.9<3.5cP:

Obtinut din baze mai subtiri decat fratele mai mare 30 (3.5) ofera avantaje in eficienta atat in incalzire cat si dupa. Se adreseaza tehnologiilor de motor regasite preponderent in motoarele asiatice si americane (ILSAC GF-6A, API SP, FA-4), motoare usoare europene de la Volvo, Ford, Jaguar, Land Rover (ACEA ACEA A5/B5) si cele mai recente motoare usoare europene (ACEA A7/B7, C2, C5, C6, C7). De mentionat ca acest tip de ulei este cel mai uzual tip de „30” in afara Europei si se poate intrepatrunde cu unele grade puternice de xW-20 care pot intra in zona HTHS 2.9-3.1cP conferind comportament asemanator in operare.

Filtre active