Filtru ulei Honda S2000, filtru sintetic AMSOIL Ea15k20
search
  • Filtru ulei Honda S2000, filtru sintetic AMSOIL Ea15k20
  • Filtru ulei Honda S2000, filtru sintetic AMSOIL Ea15k20
  • Filtru ulei Honda S2000, filtru sintetic AMSOIL Ea15k20
  • Filtru ulei Honda S2000, filtru sintetic AMSOIL Ea15k20

Filtru ulei Honda S2000, filtru sintetic AMSOIL Ea15k20

70,00 lei
TVA incl.

AMSOIL Oil Filters stop smaller particles, flow more oil and last longer.

Inlocuieste filtrul OEM:

  • Honda 15400-PCX-004

  • Honda 15400-PCX-306

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 67,20 lei 5,60 lei
7 64,40 lei 39,20 lei
Cantitate (buc.)
Stoc epuizat

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

Avantaje:

  • Una din cele mai mari eficiente de filtrare din industrie 99% la 20 microni (eficienta normala: 40-60% la 20 microni, 90-99% la 40 microni etc)
  • Durata de viata prelungita (cu o umplere de ulei Amsoil): 24000 km sau un an - care intervine primul.
  • Asigura un debit marit de ulei fata de un filtru de celuloza (la temperaturi coborate)
  • Selectie de materiale rezistente pe termen lung la temperaturi inalte (nanofibra, silicon, nitril)

Caracteristici:

  • Material filtrare: fibre sintetice nanofibers / sita metalica
  • Eficienţă filtrare: 99% la 20 microni (ISO 4548-12)***
  • Filet montaj: M20 x 1,5
  • Supapa suprapresiune By-pass cu deschidere la: 11-17 PSI/0.75-1.17 BAR 
  • Supapa sens Anti-Drainback: da (silicon)
  • Inaltime: 78.2 mm 
  • Diametru exterior: 79.2 mm
  • Garnitura etansare (nitril) diametru exterior: 62,2 mm, diametru interior: 52.7 mm 

Instructiuni de instalare:

  • Se amorseaza cu ulei (daca directia de montaj permite)
  • Se unge garnitura de etansare cu acelasi ulei
  • Se verifica suprafata de montaj de garnituri vechi lipite si alte impuritati
  • Initial se strange cu varful degetelor pana la asezarea garniturii pe blocul motor, apoi cu o manusa, strangerea se face MANUAL de 3x 90 grade (3/4 rotatie). Filtrul prezinta o sageata radiala pentru ghidare exacta a strangerii. **
  • Se spala/sterge filtrul si suprafata inconjuratoare si se verifica de scurgeri dupa pornirea motorului

*Incompatibil NSX si motoare Diesel.

**Recomandari pt toate filtrele cu carcasa metalica: se poate folosi o cheie universala de filtru DOAR pentru destrangere. Strangerea cu cheia nu este recomandata pentru ca nu e necesara existand acces pentru strangere cu mana. Aditional si din urmatoarele motive: nu se cere de producatorul masinii sau al filtrului, necesita o cheie dinamometrica care poate citi valori de cuplu in domeniul 20-25 Nm intrucat suprastrangerea e prea facila, necesita o cheie hexagonala specifica producatorului filtrului altfel pot aparea puncte concentrate de presiune pe carcasa filtrului, apar intotdeauna dificultati la destrangerea lui, cuplu de strangere daca e disponibil, e in domeniul fortei umane, cuplu de strangere e influentat de tipul de ulei de pe garnitura, temperatura filtrului, temperatura suprafetei de montaj.

***Va influenta analiza de ulei uzat. Precizati laboratorului filtrul folosit

Review Youtube:

Ea15K20

S-ar putea sa-ti placa