AMSOIL Break-In ulei (SAE 30)
search
  • AMSOIL Break-In ulei (SAE 30)
  • AMSOIL Break-In Oil SAE 30 Ulei de rodaj, 946ml
  • AMSOIL Break-In Oil SAE 30 Ulei de rodaj, 946ml

AMSOIL Break-In Oil SAE 30 Ulei de rodaj, 946ml

67,93 lei
TVA incl.
  • friction-modifier-free
  • no polymers
  • phosphorus 2000 ppm
  • zinc 2200 ppm

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 66,57 lei 2,72 lei
7 63,17 lei 33,29 lei
Cantitate (buc.)
In stoc - Livrare gratuita in 1-2 zile

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

Acest produs se adreseaza situatiilor cand s-a honuit cilindrul sau s-au inlocuit axe cu came. Nu este imperios necesar pentru schimbarea doar a segmentilor.

 

Similar, nu este necesar pentru rodajul unei masini proaspat livrate. Motoarele masinilor sunt adesea rulate în fabrică înainte de a fi livrate către distribuitori sau clienți. Această practică are loc în timpul procesului de producție și este cunoscută sub denumirea de "pre-rodaj" sau "rodaj înainte de livrare".

 

Procedurile de pre-rodaj pot varia de la un producător la altul și pot include rularea motorului la diferite turații și încărcări pentru a asigura o performanță optimă și o durată de viață lungă a motorului. De asemenea, producătorii pot utiliza instrumente de măsurare și diagnoză pentru a verifica performanța motorului și a altor componente importante în timpul pre-rodajului.

 

Este important să ții cont de faptul că, chiar dacă motorul este rulat în fabrică, acesta încă va mai avea nevoie de un rodaj adecvat în primele câteva mii de kilometri de utilizare pentru a se stabiliza și pentru a funcționa la capacitate maximă. In acest sens este suficient sa se foloseasca uleiul de prima umplere intre 1000 si 3000 km apoi preferabil este a fi schimbat.

Rodajul unui motor nou dupa ce a fost livrat este un proces important și necesar pentru a asigura performanța și durata de viață a motorului. Procesul de rodaj variază în funcție de tipul de motor și de producător, dar în general, următoarele etape sunt recomandate:

 

Urmează instrucțiunile producătorului: Fiecare producător poate avea propriile instrucțiuni și recomandări pentru rodajul motorului lor. Este important să citești manualul de utilizare al vehiculului tău și să urmezi instrucțiunile producătorului pentru a efectua un rodaj corect.

 

Evită supraîncălzirea motorului: În timpul primei utilizări a vehiculului, evită conducerea prelungită la viteze mari și încărcări mari pentru a preveni supraîncălzirea motorului. Supraîncălzirea poate duce la uzură prematură a pieselor și la daune la motor.

 

Variază turațiile: Este important să variezi turațiile motorului în primele câteva sute de kilometri de utilizare. În loc să menții motorul la o turație constantă, variază turațiile și încărcările pentru a permite ca piesele să se stabilizeze și să se asigure o lubrifiere corespunzătoare a acestora.

 

Evită accelerarea bruscă: În primele câteva sute de kilometri, evită accelerarea bruscă și păstrează o conduita lină și constantă. Aceasta va ajuta la prevenirea uzurii excesive a pieselor.

 

Schimbă uleiul la intervale scurte: În primele câteva mii de kilometri, producătorii pot recomanda un interval mai scurt pentru schimbarea uleiului decât cel normal. Acest lucru se datorează faptului că particulele metalice și alte reziduuri se pot acumula în uleiul nou. Înlocuirea uleiului mai des poate ajuta la eliminarea acestora și la protejarea motorului.

 

Verifică nivelul de ulei: Este important să verifici nivelul de ulei în mod regulat în timpul rodajului, deoarece motorul poate consuma mai mult ulei în primele câteva sute de kilometri de utilizare.

BRKQT

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
SAE 30
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
11.4
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
91.6
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
112
HTHS Visc. 150°C mPa*s (vasc. reala pt presiune ulei)
3.5
Pour Point (°C) (Temperatura °C de la care curge)
-36
TBN
6.6
Zinc, PPM (componenta ZDDP - aditiv antiuzura)
2200
Phosphorus, PPM (componenta ZDDP, SAPS)
2000