Red Line Limited-Slip Differential Friction Modifier / Break-In, 118 mL
search
  • Red Line Limited-Slip Differential Friction Modifier / Break-In, 118 mL

Red Line Limited-Slip Differential Friction Modifier / Break-In, 118 mL

90,00 lei
TVA incl.

Chatter in your differential? An ounce or two of additional slipperiness might fix it.

Modificator de frecare de obicei la autoblocante cu discuri sau oriunde constructorul recomanda FM Friction Modifier sau aitiv LS Limited Slip.  

  • GM 1052358
  • Ford EST-M2C118-A (Sturaco 7098)
  • Ford XL3: Traction Lok, Torsen Type 2, T2R
  • Ford 19B546-MA
  • Chrysler Mopar 4318060 (MS 10111)

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 88,20 lei 3,60 lei
7 83,70 lei 44,10 lei
12 81,00 lei 108,00 lei
Cantitate (buc.)
Ultimele produse in stoc

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Timp de 30 de zile. Fara intrebari.

Toate uleiurile Red Line de transmisie GL-5 contin deja 4% aditiv LS. (exceptie fac 75W90 NS, 75W140 NS cu 0% si Red Line Shockproof cu 2.6%)

Toate uleiurile Red Line de transmisie pentru aplicatii cu sincron nu contin aditiv FM ( include: xxW GL-4, xxW-xx GL-4, ATF D4, DCTF, ATF D6 si variante GL-5: NS-Non Slip).

Se adauga uleiurilor OEM sau alternativelor GL-4 / GL-5 dupa cum urmeaza:

  • Dozaj pt rodaj diferential spate (hipoid) cu sau fara autoblocare: 4-8% aditiv 
  • Dozaj pt diferential spate deschis sau autoblocant Quaife (pt. crestere eficienta): 4% aditiv
  • Dozaj tipic pt discuri autoblocant spate (hipoid): 4% aditiv

Nu se foloseste in cutii manuale sincronizate sau in orice tip de cutii automate. 

Nu se adauga la sistemele (electronice) cu torque vectoring chiar daca folosesc pachet de discuri.

Dozajul in cazul cutiilor de transfer cu pachete de discuri ambreiaj / placi frictiune cu si fara diferential (ZF, Borg-Warner, Magna Actimax etc) se recomanda doar in cazul recomandarii constructorului

Dozajul nesolicitat in aplicatii Torsen poate reduce raportul TBR (Torque Bias Ratio) cu 0.2, reducand cu 5-10% din capacitatea maxima a repartizarii cuplului catre partea cu aderenta. Dozaj diferential tip Torsen autoblocant "central crown gear" sau cu angrenaj planetar sau cu angrenaj melcat: 4% aditiv

80301