AMSOIL P.i. performanţă ameliorator de benzină aditiv
  • AMSOIL P.i. performanţă ameliorator de benzină aditiv
  • AMSOIL P.i. performanţă ameliorator de benzină aditiv

AMSOIL P.I. Performance Improver Vehicle Fuel System Cleaner, 355ml

70,00 lei
cu TVA
  • Amsoil Performance Improver îmbunătăţeşte eficienta in medie de 2,3% şi până la 5,7%. 
  • Reduce nevoia de cifră octanică mai mare si trece orice test RAR.
  • Se foloseste la fiecare 6500km (nu se recomanda mai des) cu un rezervor plin (intre 50-75L).
  • Restabileşte puterea şi performanţa.
  • Ajuta la nivelul de noxe in cazul ITP-ului.

Reduceri la volum

Cantitate Pret Ai economisit
2 63,00 lei Pana la 14,00 lei
4 59,50 lei Pana la 42,00 lei
6 56,00 lei Pana la 84,00 lei
Cantitate
De transport maritim de GLS numai!

  • Fata de majoritatea produselor de pe piata, acesta contine Polyether Amine 30-60% pt a curata pistonul si camera de ardere, nu doar injectoarele si supapele.
  • Reduce emisiile de hidrocarburi (HC) până la 15%, monoxid de carbon (CO) până la 26% şi oxizi de azot (NOx) până la 17%.
  • Compatibil cu orice masina, senzori, filtre, garnituri, ulei sau catalizatoare. Nu exista riscuri daca se foloseste conform recomandarilor. Nu necesita schimb de ulei sau filtru de carburant.
  • Se adauga aditivul si ulterior benzina sau cel putin cativa litri de benzina peste pentru omogenizare instanta. Nu folositi in motoare 2T sau Diesel.
  • Folositi masina asa cum o faceti de obicei. Nu trebuie sa fortati motorul sau sa conduceti in afara orasului decat daca faceti asta in mod normal.
  • In urma acestui tratament puteti sa folositi benzina cu cifra octanica minima recomandata de manual fara pierderi se putere sau eficienta.
  • Dupa folosire, pentru a face uz de avantaje se recomanda resetarea hartilor de corectie finala avans (ex: ignition advance multiplier) sau cel putin resetarea ECU prin deconectarea de la baterie pentru o perioada mai lunga
  • Nu folositi sortimente de benzina aditivate suplimentar pentru curatarea injectoarelor si a supapelor dupa acest tratament. Nu este doar inutil dar si riscati sa produceti din nou depuneri in camera de ardere. Aditivii suplimentari din benzina de la pompa nu curata camera de ardere ci fac depuneri in ea creand inapoi nevoia de cifra octanica ridicata in schimbul curatarii injectoarelor si supapelor. Se poate folosi benzina cu cifra octanica mai mare decat cea minima recomandata atat timp cat nu sunt alti detergenti adaugati.
  • Nu infunda filtrul de combustibil. Nu trebuie schimbat uleiul dupa tratament. Nu trebuie consumat din rezervor inainte de ITP.

APICN