Red Line 5W-40 High performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml
search
  • Red Line 5W-40 High performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml
  • Red Line 5W-40 High performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml
  • Red Line 5W-40 High performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml

Red Line 5W-40 High performance Ulei de motor, Full Synthetic, 946ml

115,00 lei
TVA incl.

Cold flow and stable protection for Euro masters of performance.

Recomandat pentru:

  • VW 505.00, VW 505.01 ('99), VW 502.00, VW 500.00
  • BMW LL-01/LL-98
  • MB 229.1, 229.3, 229.5
  • API SM/CF, ACEA A3/B3/B4
  • Porsche A40
  • PSA B71 2296
  • GM-LL-B-025
  • Mopar MS-10725, MS-10850, MS-10896, MS-12991

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 110,40 lei 9,20 lei
7 105,80 lei 64,40 lei
Cantitate (buc.)
Stoc epuizat

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

Opinia Boutique Oils: Ulei „full” sintetic unic datorita conținutului foarte ridicat de poliol-ester, molibden si zinc pentru autoturisme de performanță inclusiv uz extrem in competitie. Contine 50% mai mult zinc si 600% mai mult molibden comparat cu varianta Red Line Euro Series 5W-40.

  • Conceput pentru a oferi cea mai mare protecție, eficiență, curățenie și intervale superioare de schimb in conditii dificile

  • Protecție excelentă la uzură și reducerea frecării într-o gamă largă de condiții de funcționare

  • Detergenta ridicata permite intervale extinse de scurgere si ofera o curatenie sporita

  • Eficienta prin etanșarea segmentilor pentru mai multă putere

  • Stabilitatea superioară la temperaturi ridicate și rezistența la oxidare măresc lubrifierea metalului fierbinte în comparație cu alte tipuri de sintetice (ex. PAO sau HC)

  • Afinitatea pentru suprafetele metalice asigura protectia inclusiv la pornire si elimina pornirea uscata

  • Indicele ridicat de vâscozitate naturală (VI) asigură o peliculă de ulei mai groasă în lagarele de alunecare ale arborilor, la nivelul unui ulei xW-50

  • Mult mai puțină evaporare decât alți lubrifianți sintetici pentru curatenie sporita (ex. EGR, supape admisie), consum ulei redus, fluctuatie de vascozitate redusa

15409

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
5W-40
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
15.6cSt
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
97cSt
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
174
HTHS Visc. 150°C mPa*s (vasc. reala pt presiune ulei)
4.4cP | 150°C
CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
5800cP | -30°C
Pour Point (°C) (Temperatura °C de la care curge)
-45°C
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
6% | 250%
Zinc, PPM (componenta ZDDP - aditiv antiuzura)
1225
Phosphorus, PPM (componenta ZDDP, SAPS)
1375
Molybdenum, PPM (aditiv reducere coef. frecare)
600
Suphated Ash % (componenta SAPS)
1.2

Download

FS Red Line HP

Ulei motor Red Line High Performance - FISA SECURITATE

Download (66.92KB)

FT Red Line 5W-40 HP

Ulei motor Red Line 5W-40 High Performance - FISA TEHNICA

Download (188.13KB)