Red Line Euro Series 5W-40 Ulei de Motor, Full Synthetic, 946ml
search
  • Red Line Euro Series 5W-40 Ulei de Motor, Full Synthetic, 946ml
  • Red Line Euro Series 5W-40 Ulei de Motor, Full Synthetic, 946ml
  • Red Line Euro Series 5W-40 Ulei de Motor, Full Synthetic, 946ml
  • Red Line Euro Series 5W-40 Ulei de Motor, Full Synthetic, 946ml

Red Line Euro Series 5W-40 Ulei de Motor, Full Synthetic, 946ml

115,00 lei
TVA incl.

Diesel hatchbacks and track days aren't mutually-exclusive. They hang here.

Recomandat in special pentru:

  • ACEA C2/C3, A1/B1
  • API SP/SN+/SN/SM/SL/CF
  • BMW LL-01/LL-04
  • Chrysler MS-A0921
  • Fiat 9.55535.GH2/9.55535.T2
  • Ford M2C-917A
  • GM dexos®1 Gen2, Gen3/dexos®2/dexos®
  • MB 229.31/229.51/229.52
  • RN 0700/RN 0710
  • Porsche C40
  • VW/Audi 504.00/505.00/505.01/507.00/511.00
  • Mid-SAPS applications 

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 110,40 lei 9,20 lei
7 105,80 lei 64,40 lei
Cantitate (buc.)
In stoc - Livrare gratuita in 1-2 zile

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

Opinia Boutique Oils: Uleiurile de motor Red Line sunt apogeul ingineriei lubrifianților datorita in mare parte folosirii celor mai bune baze de ulei din industrie fapt evidentiat de cele mai mici valori de evaporare si cele mai mari valori de vascozitate HTHS.

Red Line Euro Series este un ulei de motor pe bază de ester si PAO, ca si restul produselor din gama. Poliol-esterul utilizat in cantate mare este un upgrade scump față de materia prima (baza) oricarui ulei cu aceste norme de constructor si in consecinta oferă protecția incomparabila împotriva uzurii și instabilității la temperaturi ridicate si in acelasi timp ramane agatat pe suprafete pana la urmatoarea pornire rece.

Red Line 5W40 Euro e o varianta mai vascoasa a uleiul de motor Red Line 5W30 Euro Series si il poate inlocui acolo unde s-a intervenit la motor, software ecu, consum de ulei iar respectarea exacta a normelor constructorului nu mai are sens. In cazul absentei DPF se poate alege varianta full-SAPS 5W40 (in experienta noastra nu am intampinat probleme nici in cazul prezentei DPF-ului). Toate variantele folosesc aceleasi baze de ulei. Singurele diferente apar la pachetul de aditivi sau la diferentele de vascozitate dintre baze.

Nomenclatura Euro nu inseamna ca produsul este facut pentru piata europeana. Toate produsele Red Line sunt produse in acelasi loc si la fel pentru toate continentele. Scopul denumirii e de a diferentia intre produse cu aceeasi vascozitate dar un pachet de aditivi diferit. Toate produsele Red Line High Performance (inclusiv Euro dar cu exceptia 15W40 Diesel) sunt bazate pe pachete super premium de aditivi axate in primul rand pe norme europene si secundar pe cele API, americane. Varianta Euro contine un pachet mid-SAPS compatibil cu cele mai recente norme. Varianta non-Euro, adreseaza in continuare norme europene, dar mai vechi si contine un pachet de aditivi clasic, full-SAPS.

Este un ulei de motor proiectat pentru intervalele extinse de schimb ale celor mai recente motoare europene pe benzină și diesel. Totusi aceste intervale nu se pot aplica la noi in tara, in Bucuresti nici macar injumatatite, in marea majoritate a cazurilor orele de functionare fiind de 4-5 ori mai mari decat cele aferente intervalului extins recomandat de producator (pentru drumuri lungi si linistite de autostrada).

Include nivelurile adecvate de aditivi anti-uzură și conținut scăzut de cenușă pentru a asigura compatibilitatea cu cele mai recente filtre de particule diesel și echipamente de emisii.

Turbocompresoarele creează o cantitate extraordinară de căldură si pot fi destul de solicitante pentru uleiul de motor. Speranța de viață a unui turbocompresor este adesea legată de colapsul de lubrifiere cauzat de căldură in exces. Red Line contine baze esterice de ulei cu cea mai puternica pelicula si cea mai mare atractie pentru metalul cald. Totodata îndepărtează în siguranță contaminanții oxidați, permițând sistemului de lubrifiere al turbocompresorului să funcționeze la putere maxima. Ca rezultat, speranța de viață a turbocompresorului poate crește atunci când uleiul Red Line este utilizat conform intervalului corect de schimb.

12404

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
5W-40
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
15.2cSt
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
95cSt
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
170
HTHS Visc. 150°C mPa*s (vasc. reala pt presiune ulei)
4.4cP | 150°C
CCS Visc. (Vasc. pornire -30°C aferent 5W) 6600 mPa*s max
6200cP |-30°C
Pour Point (°C) (Temperatura °C de la care curge)
-43°C
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
5% | 250°C

Download

FT Red Line 5W-40 Euro

Ulei motor Red Line 5W-40 Euro - FISA TEHNICA

Download (190.58KB)

FS Red Line 5W-40 Euro

Ulei motor Red Line 5W-40 Euro - FISA SECURITATE

Download (134.45KB)