Specialitati

Subcategorii

  • Lichid Racire
  • Frana
  • Directie
  • Unsori
  • Filtre ulei

    Se pune un mare accent pe importanța utilizării celor mai avansati lubrifianți de înaltă calitate, dar filtrarea superioară este adesea luată ca atare. Atitudinea generală afișată de mulți consumatori este să folosească orice este mai ieftin, chiar și atunci când au investit în lubrifiere superioară. Deși uleiurile sintetice pentru motor AMSOIL si RED LINE oferă o protecție si performanță de neegalat, acestea necesită asistența filtrării. Fără filtrare, subprodusele din procesul de combustie și materialele abrazive ingerate din aer vor distruge în cele din urmă un motor.

    Unii contaminanți provoacă mai multe daune

    Nivelul de deteriorare pe care particulele îl provoacă unui motor este direct legat de dimensiunea particulelor. Fluxul de ulei din interiorul motorului curge între suprafețele sensibile la uzură, care au de obicei intre ele spații libere între 2 și 22 de microni. Acesti contaminanți în această gamă de dimensiuni sunt cei care care reprezintă cea mai mare amenințare, deoarece pot aluneca între componentele în mișcare, provocând uzură prin abraziune. Pentru a pune mai bine acest lucru în perspectivă, să luăm în considerare faptul că diametrul unui fir de păr uman este de 50 - 70 de microni. Particulele mai mari sunt particule ce reprezintă o amenințare mică pentru motoare, deoarece sunt îndepărtate ușor de filtrul de aer iar atunci cand ajung in motor dimensiunea lor nu le va permite să intre în zonele de contact dintre multe componente pentru a promova uzura accelerată. Particulele mici sunt particule care măsoară între 5 și 25µ. Ele sunt de cea mai mare îngrijorare, deoarece pot pătrunde în spațiile libere dintre componentele sensibile la uzură și pot promova uzura accelerată. Și deoarece sunt atât de mici sunt greu de îndepărtat din fluxul de ulei.

    Îndepărtarea particulelor care măsoară între 2 și 25µ este cheia controlului uzurii motorului și există o corelație directă între eficiența filtrului de ulei și uzura motorului.

    .

    Filtrul de ulei cel mai avansat

    Filtrele de ulei Ea au fost evaluate folosind testul de referință multi-pas ISO 4548-12. Filtrele de ulei AMSOIL Ea oferă o eficiență de 98,7% la 15µ și până la 70% eficiență la 7µ. Filtrele concurente variază de la aproximativ 85 la 92% eficiență la 15µ. Când vine vorba de îndepărtarea contaminanților în gama de dimensiuni cea mai critică (2 la 22µ), filtrele AMSOIL Ea depășesc cu mult filtrele concurente.

    Testul raportului beta măsoară eficiența unui filtru pentru îndepărtarea particulelor de o anumită dimensiune prin compararea cantității de particule contaminante înainte și după filtrare. Numărul de particule după filtrare este împărțit la numărul înainte de filtrare. Numărul rezultat este raportul beta. Filtrele AMSOIL au un raport beta minim de 75, ceea ce înseamnă că sunt capabile să îndepărteze 98,7% din particulele contaminante de o dimensiune specificată.

    Provocarea pentru producătorii de filtre este echilibrarea fluxului, eficienței și duratei de viață a filtrului. Pentru a opri particulele în intervalul de 2 la 22µ, porii din mediul de celuloză utilizat în multe filtre sunt prea mici pentru a permite un flux de ulei adecvat. Numai filtrele de ulei și aer AMSOIL Ea au tehnologie nanofibră sintetică. Nanofibrele sunt cele care permit filtrelor Ea să ofere o eficiență mai mare decât orice alt filtru disponibil. Filtrele Ea opresc mai multe particule, opresc particule mai mici și durează mai mult decât orice alt filtru de ulei disponibil pentru aplicații auto.

  • Spray
  • Util in Atelier
  • Gradinarit
  • Barca

Filtre active