100% TRUE SYNTHETIC -- Group IV PAO/Group V Esters Base Stocks
SAE 50 monograd (fara polimeri) complet rezistent la pierdere in vascozitate
incadrat SAE winter 15W, versatil inerent pana la -20°C (in mod natural, fara polimeri) datorita bazelor nobile mai putin afectate de temperatura joasa
baza aproape inoxidabila pentru rezistenta la crestere a viscozitatii
presiune de ulei inalta si stabila permanent (exceptie temp. si rpm)
coeficient de frecare redus substantial
elibereaza putere mai mult decat orice alt SAE 50, 15W-50 (2-4%)
temperaturi mai mici (minim 3°C, frecvent mult mai mult)
pelicula fluida extrem de rezistenta la presiune
antiuzura cu o placare metalica rapid regenerabila la viteze mari de motor
supraaditivat cu ZDDP si Molibden
compatibil si rezistent la contaminare cu orice combustibil
necontaminat poate fi folosit in cat mai multe curse timp de 3luni/3000km
contine doar detergenti speciali racing (antidetonare)
nu se recomanda cu convertizoare catalitice
nu se recomanda in perioada de rodaj
a se folosi unde n-au reusit alti lubrfianti, inainte de solutia mecanica
Special detergents for improved lubricity and less detonation
Polyol ester base stocks provide more stability and film strength when exposed to excess fuel dilution
Each of these products has no less than 2200ppm of zinc and phosphorus for antiwear
Each race oil product is a multi-grade, offering 2-4% more power than oil of a similar viscosity - 20WT is a 5W20, 30WT is a 10W30, 40WT is a 15W40, 50WT is a 15W50
Improved protection at start up, lower oil temp, cleanliness
Remember to change these oils more frequently than regular engine oils
CCS Visc. (vasc. pornire -20°C aferent 15W) 7000 mpas max
3500
Pour Point (°C) (Temperatura °C de la care curge)
-45
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
6
TBN
6.6
Zinc, PPM (componenta ZDDP - aditiv antiuzura)
2400
Phosphorus, PPM (componenta ZDDP, SAPS)
2450
Molybdenum, PPM (aditiv reducere coef. frecare)
880
100% TRUE SYNTHETIC -- Group IV PAO/Group V Esters Base Stocks
SAE 50 monograd (fara polimeri) complet rezistent la pierdere in vascozitate
incadrat SAE winter 15W, versatil inerent pana la -20°C (in mod natural, fara polimeri) datorita bazelor nobile mai putin afectate de temperatura joasa
baza aproape inoxidabila pentru rezistenta la crestere a viscozitatii
presiune de ulei inalta si stabila permanent (exceptie temp. si rpm)
coeficient de frecare redus substantial
elibereaza putere mai mult decat orice alt SAE 50, 15W-50 (2-4%)
temperaturi mai mici (minim 3°C, frecvent mult mai mult)
pelicula fluida extrem de rezistenta la presiune
antiuzura cu o placare metalica rapid regenerabila la viteze mari de motor
supraaditivat cu ZDDP si Molibden
compatibil si rezistent la contaminare cu orice combustibil
necontaminat poate fi folosit in cat mai multe curse timp de 3luni/3000km
contine doar detergenti speciali racing (antidetonare)
nu se recomanda cu convertizoare catalitice
nu se recomanda in perioada de rodaj
a se folosi unde n-au reusit alti lubrfianti, inainte de solutia mecanica