AMSOIL 0W-16 SYNTHETIC ORIGINAL EQUIPMENT ULEI MOTOR, 946ML
search
  • AMSOIL 0W-16 SYNTHETIC ORIGINAL EQUIPMENT ULEI MOTOR, 946ML

AMSOIL 0W-16 SYNTHETIC ORIGINAL EQUIPMENT ULEI MOTOR, 946ML

50,00 lei
TVA incl.

Se recomanda acolo unde se cere un ulei 0W-16 pentru normele:

  • API SP (Resource Conserving), SN PLUS, SM
  • ILSAC GF-6B

Praguri de reducere la mai multe bucati adaugate in cos:

Cantitate (buc.) Pret unitar Economisesti
2 48,00 lei 4,00 lei
7 46,00 lei 28,00 lei
Cantitate (buc.)
In stoc - Livrare gratuita in 1-2 zile

  Plata securizata cu cardul

Redirectionare / Procesare Banca Transilvania

  Livrare gratuita

Cargus - 24-48h de la comanda

  Retur si rambursare

Fara intrebari. E dreptul dvs.

  • Amsoil Original Equipment – Ulei de motor licentiat API (American Petroleum Institute);
  • Gama OE este gama de baza Amsoil si ofera cel mai bun raport pret calitate.
  • Este in special detinata motoarelor benzina hibride sau moderne (cu turbosuflante, cu injectie directa, cu filtru de particule) sau oriunde una din norme si gradul de vascozitate apare in manualul masinii.
  • Uleiul din gama OE este cea mai ieftina optiune de ulei full synthetic (gr.III) de la Amsoil si e potrivita pentru un upgrade al uleiului original datorita unui pachet de aditivi antiuzura si de detergenti superior.
  • Datorita structurii moleculare rafinata uniform produsul asigura filmul de ulei si stabilitatea lui la temperaturi de functionare atat joase cat si inalte.
  • Se recomanda pentru intervalul de schimb listat in manualul masinii iar in cazul unui interval flexibil calculat de calculatorul de bord, acest ulei e calibrat sa functioneze conform algoritmului OEM.
  • Protejeaza impotriva aprinderii precoce la turatii reduse (Low Speed Pre-Ignition sau LSPI), o problema comuna a motoarelor cu injectie directa si turbo compresor.

Opinia Boutique Oils:

Uleiul de motor 0W-16 este cel mai subtire ulei produs de Amsoil si ofera in consecinta cele mai rapide ungeri ale motorului si cea mai rapida incalzire a lui. Acolo unde este recomandat, 0W-16 reduce semnificativ uzura motorului in special in cazul masinilor cu multe porniri cum sunt cele cu sistem start/stop, hibride care petrec mult timp in trafic si parcurg distante mici. Recomandam monitorizarea nivelului de ulei, acest grad de vascozitate avand un potential de evaporare mai ridicat decat uleiurile mai vascoase. Recomandam respectarea cu strictete a intervalelor din manual (intervalele de regim sever sau cele de regim normal injumatatite). 0W-16 se recomanda doar acolo unde se cere in manualul masinii. Folosirea lui in motoare neproiectate pentru aceasta vascozitate poate duce la situatia unei lipse de presiune in instalatia de ungere a motorului si in consecinta la distrugerea prematura a suprafetelor in contact

OESQT

Fisa produs

SAE J300 Grade (clasa Vasc. motor conf. SAE J300)
0W-16
K.Visc. 100°C mm²/s (Clasare automotive Sae j300, J306)
7.2
K.Visc. _40°C mm²/s (Clasare Industriala ISO 3448)
36.5
Visc. Index (independenta vasc. fata de temperatura)
164
HTHS Visc. 150°C mPa*s (vasc. reala pt presiune ulei)
2.34
CCS Visc. (vasc. pornire -35°C aferent 0W) 6200 mPa*s max
4781
Pour Point (°C) (Temperatura °C de la care curge)
-48
Noack Volatility % (Consum/ pierdere ulei prin evaporare)
12.4
TBN
8
Zinc, PPM (componenta ZDDP - aditiv antiuzura)
max. 800